Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania

Data: 2011-05-27 07:56:46
Autor: me-how
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
Witam, nie znam Warszawy więc pytam, jak tam dojechać, w związku z panika i blokada miasta z powodu odwiedzin prezydenta.
Sama impreza jest na Marsa 56, z tego co widzę muszę przejechać całe miasto z zachodu na wschód. Czy jechać jakoś dookoła całego miasta?
Proszę o podpowiedzi. Będę w sobotę około 10-11.

M.

Data: 2011-05-27 06:17:55
Autor: masti
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 07:56:46 +0200 osobnik zwany me-how
wystukał:

[...]

generalnie z Poznania to wskakujesz na S8 i przelatujesz na drugą (wschodnią) stronę Wisły, a tam powinno byc OK.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-27 09:12:21
Autor: me-how
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
W dniu 2011-05-27 08:17, masti pisze:

generalnie z Poznania to wskakujesz na S8 i przelatujesz na drugÄ…
(wschodnią) stronę Wisły, a tam powinno byc OK.

Dzięki za szybką odpowiedź, napisz proszę mniej więcej gdzie mam na S8 wjechać?

M.

Data: 2011-05-27 00:28:14
Autor: Przemek V
On May 27, 9:12 am, me-how <teref...@kuku.pl> wrote:
W dniu 2011-05-27 08:17, masti pisze:

> generalnie z Poznania to wskakujesz na S8 i przelatujesz na drug±
> (wschodni±) stronę Wisły, a tam powinno byc OK.

Dzięki za szybk± odpowiedĽ, napisz proszę mniej więcej gdzie mam na S8
wjechać?

M.

Zaraz za Broniszami przy wjeĽdzie do Warszawy. Raczej jest dobrze
oznakowana. Potem jechałbym prosto aż po prawej będzie stacja
benzynowa i tuż przed Mostem Grota zjechał w prawo na Wisłostradę do
Centrum. Wisłostrad± cały czas prosto aż do Trasy Siekierkowskiej i
Tras± cały czas prosto powinno wyprowadzić cię na Marsa. Nie wiem
tylko na co się kierować na Trasie. Wołomin? Może kto¶ podpowie.

Data: 2011-05-27 07:48:55
Autor: masti
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 09:12:21 +0200 osobnik zwany me-how
wystukał:

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,21.06824,52.25088?l=74652592ea2a58f9

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-27 09:58:18
Autor: me-how
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
Dziękuję wszystkim, będę bł±dził :)

M.

--
[VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

Data: 2011-05-27 08:09:15
Autor: masti
Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 09:58:18 +0200 osobnik zwany me-how
wystukał:

Dziękuję wszystkim, będę błądził :)

weĹş CB. DoprowadzÄ… ciÄ™ pod drzwi :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Dojazd na MotoNostalgia ze strony Poznania