Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica

Data: 2010-05-08 20:08:53
Autor: marcinu
Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica
Witam
Muszę się dostać z autostrady na lotnisko Poznań-Ławica. Będę jechał od strony Warszawy.
Czy zjazdy na lotnisko są jakoś oznakowane, łatwo jest na nie trafić??
Może coś doradzicie abym nie błądził.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin / skoda octavia II combi tdi / honda cbf600n
Wawa-Bielany zone

Data: 2010-05-08 20:27:20
Autor: Bydlę

Witam

<http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=WARSZAWA&loc2=Pozna%F1%2C+Bukowska+285&byCar=on&cId1=&sId1=&cId2=&sId2=>

--

Bydlę

Data: 2010-05-08 20:30:23
Autor: marcinu

On 2010-05-08 20:08:53 +0200, "marcinu" <zlyadres@op.pl> said:
<http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=WARSZAWA&loc2=Pozna%F1%2C+Bukowska+285&byCar=on&cId1=&sId1=&cId2=&sId2=>

Tyle to ja też wiem. Chodziło mi raczej w wskazówki praktyczne.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-08 21:33:21
Autor: Bydlę

On 2010-05-08 20:08:53 +0200, "marcinu" <zlyadres@op.pl> said:
<http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=WARSZAWA&loc2=Pozna%F1%2C+Bukowska+285&byCar=on&cId1=&sId1=&cId2=&sId2=>

Tyle

to ja też wiem. Chodziło mi raczej w wskazówki praktyczne.

Praktycznie to:
warto mieć zatankowany samochód
pieniądze na drogę
butelkę z wodą
naładowany telefon
wygodne ubranie
wydruk tej marszruty lub gps z zasilaniem...

Na zjeździe z autostrady będziesz miał znaki, oznaczenie drogi do lotniska też.
Żadna filozofia.

--
Bydlę

Data: 2010-05-08 21:55:03
Autor: marcinu

On 2010-05-08 20:30:23 +0200, "marcinu" <zlyadres@op.pl> said:
Na zjeździe z autostrady będziesz miał znaki, oznaczenie drogi do lotniska też.
Żadna filozofia.

Spoko. Dzięki za informajcę.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-08 21:37:21
Autor: Perełka
Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica
Jak zjedziesz z autostrady zjazdem koło Buku, to potem prosto na lotnisko zajedziesz tą drogą. nigdzie nie skręcając prosto pod bramę lotniska zajedziesz:)

Data: 2010-05-08 22:23:37
Autor: P_ablo
Użytkownik "Perełka" <pereBka@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hs4eim$2koq$1opal.icpnet.pl...
Jak zjedziesz z autostrady zjazdem koło Buku, to potem prosto na lotnisko zajedziesz tą drogą. nigdzie nie skręcając prosto pod bramę lotniska zajedziesz:)

Tylko ze zjezdzajac obok Buku placi na bramkach w Goluskach i zjezdza za nimi 4 km... Moze kierowac sie na Piłę i zjechac przed tymi bramkami.

--
Picasso

Data: 2010-05-08 22:37:11
Autor: P_ablo
Użytkownik "marcinu" <zlyadres@op.pl> napisał w wiadomości news:hs49b5$3kv$1news.onet.pl...

Może coś doradzicie abym nie błądził.

Na nawigacji masz taki przycisk z koleczkiem i pionowa kreseczka. Jesli przytrzymasz ten przycisk, to nawigacja sie wlaczy. Pozniej nalezy podac punkt docelowy Poznań->Ul. Bukowska 285 i po sprawie... Polecam parking rozowy, duzo tanszy z transferem pod sam terminal.

A tak na powaznie - najprosciej zjechac na Buk i kierowac sie na Poznan, przejedziesz Niepruszewo, Sieroslaw, Zakrzewo, Dabrowe, rondo przy gieldzie samochodowej i jestes na lotnisku. Tansza opcja, to jechac na Pile i skrecic w lewo w Ul. Bukowska

--
Picasso

Dojazd na lotnisko Poznań-Ławica