Dojazd w okolice Zakopanego - droga 958

Data: 2012-08-08 21:10:19
Autor: marvin
Dojazd w okolice Zakopanego - droga 958
Użytkownik "omega_fan" napisal...

Witam,
w piątek wieczorem jadę od strony Wrocławia (A4) do Chochołowa koło
Zakopanego. Chcę zjechać z A4 przed Chrzanowem i pojechać przez
Wadowice, Suchą Beskidzką drogą 28 a potem 958 przez Czarny Dunajec.
Mam tylko dylemat czy stan tej drogi 958 jest zadowalający

Krece sie czesto po tych drogach i tak jak piszesz jest wszystko OK, 958
rowniez.

i czy
wjeżdżać z 28 na 7 w miejscowości Banasiówka i pojechać kawałek
Zakopianką, czy kombinować wioseczkami (Buksówka, Michałówka itp).

Na te wioseczki to osobiscie bym sie nie pchal w nocy, raczej watpliwa
przyjemnosc.

Będzie to w piątek koło 21:00, czy można zaryzykować wjazd na Zakopiankę
o tej porze?
A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas
Zakopianką?

W sezonie wakacyjnym pewnie roznie bywa, ale w piatek wieczorem ryzyko korka
wydaje mi sie znikome. Normalnie to najgorsza pora na tej drodze jest w
sobote przed poludniem.

Pozdrawiam
marvin

Dojazd w okolice Zakopanego - droga 958