[WAW] Dojazd z Ursusa na Pragę Południe

Data: 2011-05-11 21:10:25
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[WAW] Dojazd z Ursusa na Pragę Południe
Witam

Będę potrzebował przemieścić się rowerem z Ursusa na Pragę Południe.

Którędy najlepiej jechać?

Trasa Łazienkowska czy Jerozolimskie?

Czy na Łazienkowskiej lub Jerozolimskich są zakazy jazdy rowerem?

Jakiś DDR?

Trasa wzdłuż Sikorskiego i dalej Mostem Świetokrzyskim bardzo przyjemna (jeżdżę
tam prawie codziennie), ale najpierw musiz dostać się do tej Sikorskiego. Ja bym
chyba poszedł na dojazd SKM na tej trasie...
Pozdrawiam
Jarek

Data: 2011-05-11 19:44:08
Autor: Ryszard Mikke
jarek_kordalewskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał(a):
> Witam

> Którędy najlepiej jechać?

Trasa wzdłuż Sikorskiego i dalej Mostem Świetokrzyskim

Taaaak, mi tez sie czasem te mosty myla.

bardzo przyjemna (jeżdżę
tam prawie codziennie), ale najpierw musiz dostać się do tej Sikorskiego. Ja
by
chyba poszedł na dojazd SKM na tej trasie...

Eeee tam, calkiem fajna trasa na rower. Tylko nie po Sikorskiego...

rmikke

--

[WAW] Dojazd z Ursusa na Pragę Południe