Dojazdówka - rozmiar

Data: 2012-07-12 14:28:43
Autor: Tmek
Dojazdówka - rozmiar

Użytkownik "Rob" <szarly@gmail.com> napisał w wiadomości news:516b3c34-d8f4-4f35-bd74-87552771762egooglegroups.com...
Witam,
potrzebuję nabyć dojazdówkę żeby nie wozić pełnego zapasu w bagażniku.
W moim przypadku - Zafira - pełnowymiarowe koła to 195/65R15.
Znalazłem infomację, że dojazdówka dla mnie to 115/70R16.

Ale - trochę matematyki i okazuje się, że dojazdówka ma 7-8cm mniejszą średnicę niż pełne koło.

http://www.powerdog.com/tiresize.cgi
Wipisz romiar opon na ktorych jezdzisz, a pozniej kombinuj z dojazdowkami ktore podjeda rozmiarem.

Tmek

Data: 2012-07-12 06:09:32
Autor: Rob
Dojazdówka - rozmiar
http://www.powerdog.com/tiresize.cgi
Wipisz romiar opon na ktorych jezdzisz, a pozniej kombinuj z dojazdowkami ktore podjeda rozmiarem.

Nie no, średnicę koła to sobie sam potrafię policzyć :-)
Chodzi o to, że mi pasuje tylko 5x110 a przy takim rozstawie mam do wyboru dwie możliwości, z czego większa - ta dedykowana ponoć do Zafiry - to właśnie 115/70R16. No właśnie, ponoć dedykowana, ale chciałbym się upewnić, że w razie wpadki zadziała.

Pozdrawiam
Robert

Dojazdówka - rozmiar