Dojazdy do pracy motocyklem a strój bizne sowy

Data: 2009-04-30 11:12:39
Autor: paranoix
Dojazdy do pracy motocyklem a strój bizne sowy
Marcin Narzynski pisze:
Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

Jakoś sobie nie wyobrażam, że na garnitur ubieram ciuchy. Trudno mi też sobie wyobrazić, że przebieram się w pracy.
Hmm...

Ja dojeżdżam skuterem, który z założenia został kupiony w celu dojazdu do pracy w garniturze. Na głowie mam kask, zakładam też ortalionową kurtkę, którą chowam potem do schowka - może gdy się ociepli, zrezygnuję z niej. W deszczu nie jeżdżę oraz mam możliwość zaparkowania w garażu podziemnym i uważam, że pomysł się sprawdza bardzo dobrze.

Nie mam prawka na motor, ale zgadzam się z kolegami, że skuter ma swoje zalety w dojeździe do pracy (niebrudzący, wygodna pozycja - jak na kiblu :), nie trzeba eksploatować garniturowych butów.

--
Zbyszek

Dojazdy do pracy motocyklem a strój bizne sowy