Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy

Data: 2009-04-29 21:27:54
Autor: marvin
Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
Uzytkownik "Marcin Narzynski" napisal...

Trudno mi też sobie wyobrazić, że przebieram się w pracy.
Hmm...

Ale jesli masz mozliwosc trzymac garnitur w pracy - to w czym problem sie
przebrac?

Pozdrawiam
marvin
xj600s

Data: 2009-05-03 00:38:45
Autor: Hipcio

Użytkownik "marvin" <marcin.888@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtaaar$ifo$1mx1.internetia.pl...

Ale jesli masz mozliwosc trzymac garnitur w pracy - to w czym problem sie
przebrac?

1. Chodzic w 1 garniturze w kółko to raczej nie za bardzo pasuje.
2. Trzymać w pracy kilka garniturów? ok, powiedzmy ze szafę masz.
3. koszule w pracy? A jak je tam zawiezc by sie nie pogniotły?
Dowozić ubranie do pracy w weekend a w piątek w kufrze zwozić całosc do prania?

Ogolnie problematycznie mi to wyglada w przypadku motocykla

Data: 2009-05-03 17:54:00
Autor: Iguan007

"Hipcio" <hpcio1291@yahoo.com> wrote in message

3. koszule w pracy? A jak je tam zawiezc by sie nie pogniotły?

Jesli nie jade do pracy w koszuli bo np.pada to skladam ja i wioze w
plecaku. Szczerze mowiac nie jest specjalnie wymieta jak ja dowioze. Zreszta
jak w swietnie wyprasowanej koszuli usiadziesz za biurkiem to tez przestanie
byc nienaganna.

Pozdrawiam,
Iguan

--
Iguan007
Sezon caly rok:

Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy