Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy

Data: 2009-04-30 18:21:04
Autor: Iguan007
Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy

"Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message
Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem
biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

Jakoś sobie nie wyobrażam, że na garnitur ubieram ciuchy. Trudno mi też
sobie wyobrazić, że przebieram się w pracy.
Hmm...

Ja jezdze w spodniach od garnituru i koszuli. I podczas dojazdu do pracy
nie przekraczam predkosci skutera. Tylko jak pada to zakladam ciuchy
motocyklowae i przebieram sie w pracy.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy