Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy

Data: 2009-05-03 20:14:16
Autor: Seba
Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
Dnia Wed, 29 Apr 2009 20:05:09 +0200, Marcin Narzynski napisał(a):

Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

Ja ubieram codziennie świeżą koszulę + spodnie moto + moto buty + moto
kurtka i sobie jadę do pracy. W pracy się przebieram się w strój pracowy
(spodnie + buty + marynarka (tylko jak trzeba - teraz koszule mam z
krótkim rękawem, więc luz)) i jest ok. Nie wiem w czym problem - problem jest w listopadzie/grudniu, jak się
trzeba do auta przesiąść.

Sebastian S.

Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy