Dojcze bank raz jeszcze... Wiśnie sierpnia...

Data: 2011-08-18 08:29:33
Autor: Waldek
Dojcze bank raz jeszcze... Wiśnie sierpnia...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j2hf2p$i0c$1inews.gazeta.pl...

 Wyżej oprocentowane konto oszczędnościowe 24h z dzienną kapitalizacją - 7% *

No to KB "marketingowo" dostaje baty ze swoim saldem do 3kzl  ;)
Patrzac bez emocji i "glosnego mowienia" - do 31.10 zostalo raptem ~2 m-ce
wiec te 7%* dosc blado wypada przy startowej 8,5* /3  w Meritku

Ciekawe, co będzie we wrześniu... ;)

No...  jesien juz bedzie
i trzeba bedzie sie zastanowic nad kontynuacja "antyinflacyjnej" w IB :]

Ps.
Meritek juz wlal 30 za przyjemnosc ogladniecia konsultantki
i nawet wyprodukowal KD,  tylko listonosz jakis zwierz leniwy
a w baku pusto sie robi ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-08-18 14:14:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dojcze bank raz jeszcze... Wiśnie sierpnia...

"Waldek" j2ibgf$ts1$1@news.onet.pl

 Wyżej oprocentowane konto oszczędnościowe 24h z dzienną kapitalizacją - 7% *

No to KB "marketingowo" dostaje baty ze swoim saldem do 3kzl  ;)

Ale KB daje także dla starych klientów. :) Na dodatek można z tego
wypłacać w bankomatach i wylewać za free dowolnie często.

KB ma swoje miejsce w historii wisiennej -- to właśnie KB jako
pierwszy (jeśli mylę się -- proszę o sprostowanie) wprowadził
opłatę za konto -- 20 złotych rocznie, z góry za cały rok...

Oburzenie klientów było ogromne, telefony nie milkły a ,,rozmowy''
były monotonne, typu:

 -- Tak, opłata roczna.

 -- Nie, to nie jest pomyłka.
    Gdzie? Na tablicy...
    Tak, w banku.

 -- Proszę uprzejmie, w każdej chwili można
    wypowiedzieć, ale opłata nie zostanie zwrócona.

 -- To tylko/jedynie 20 złotych na CAŁY rok!

Ludzie masowo rezygnowali z tego konta? Raczej tak, choć
20 złotych bank nie zwracał.

Ja do KB trafiłem cztery razy -- raz jako klient PBInestycyjnego (czy
jakoś tak) kupionego przez KB a wcześniej wyłonionego z NBP, zaś drugi
raz za sprawą przestępcy, którego mój ojciec był współpracownikiem a ja
(za sprawą firmy ojca) wspólnikiem. Zaraz mogą odezwać się obrońcy ;)
zwierząt, pisząc, że to nie był przestępca, ale głupiec_zwyczajny. ;)

Trzeci raz parę lat temu z okazji jakiegoś konta oszczędnego.

No i czwarty teraz. :) I nawet chwalę sobie to konto, choć
tuż po założeniu miałem (w związku z tym założeniem) myśli
lepperowskie. ;) Gdzieś bardzo głęboko we mnie jakiś Elt ;)
tłumaczył mi, że... jakoś to będzie... ;)

Pamiętałem, że w Carrefourze czy Lidlu lub PeeSeSie na moje pytania typu:

 -- Od jakiej kwoty można płacić kartą?

dostawałem odpowiedzi typu:

 -- Od każdej, od grosza.

Zdecydowanie łatwiej zapłacić 5 razy debetówką KB niż 100 złotych
kredytówka mBanku -- tak cwanie ustawiły się banki typu Mille czy
Meritum. Wystarczy mniej sezamków (czy zapałek) kupować w Biedronce. ;)

Patrzac bez emocji i "glosnego mowienia" - do 31.10 zostalo raptem ~2 m-ce
wiec te 7%* dosc blado wypada przy startowej 8,5* /3  w Meritku

Bardzo blado!!! A ktoś jeszcze pisał o możliwości rezygnacji
z wizytacji ;) kuriera -- skutkującej nagrodą w postaci 30 złotych. :)

Ciekawe, co będzie we wrześniu... ;)

No...  jesien juz bedzie
i trzeba bedzie sie zastanowic nad kontynuacja "antyinflacyjnej" w IB :]

Ja jej nie mam. :)

Ps.
Meritek juz wlal 30 za przyjemnosc ogladniecia konsultantki

No właśnie. Ale w Białymstoku są konsultanci -- nie ma więc 30 złotych? ;)

i nawet wyprodukowal KD,  tylko listonosz jakis zwierz leniwy
a w baku pusto sie robi ;)

Co to KD? Debetówka? Zatankuj z 10 litrów, płacąc milenijną debetówką.
Może tak się trafić, że tej z Meritum nie zdołasz rozliczyć w sierpniu,
więc pośpiech niewiele da. Ja w lutym zatankowałem za ponad 700 złotych,
ale nie dostałem ani złotówki zwrotu, bo nie miałem jeszcze debetówki
mille... :) (a Meritum wówczas nie dawał keszkbeku)

A później jeszcze nie dostałem keszbeku z 709 złotych wydanych w Leroju,
bo karta miała ustawiony limit... Słowem -- straty, straty, strtay...

-=-

Nie mogliby dać kolejnych 30 złotych za kolejne oglądanie... Podziwianie konsultantki? ;)

[zauważyłem, że takowe oględziny są dla konsultantek bardzo ważne;
konsultantki poznają: pesel kliencki z jego pierwszymi cyframi; ;)
stan posiadania/majątkowy klienta, gdy ów klient ubiega się ;)
o kartę kredytową, debet, kredyt; wygląd i aparycję ;) klienta...]

Pozdrawiam

Jak już pisałem -- zdrowia nigdy dosyć, ale że nigdy -- i te życzenia przyjmę. :)
Jeśli nadal będzie ciepło -- być może znów wrócę do zdrowia, aby za chwilę paść
pod ciosami... Nie wiem, czego tym razem...

Tak więc odwzajemniam -- i to ręcznie, bo ja nie mam tego w stopce. :)

Dojcze bank raz jeszcze... Wiśnie sierpnia...