Dojdzie do tego, że...

Data: 2010-07-16 21:42:53
Autor: Lorn
Dojdzie do tego, że...
.... jaki¶ PiS`owski fanatyk przybije się do krzyża... :> Obłuda pogania hipokryzję :> Pałac Prezydencki nie jest prywatnym domkiem Kaczyńskich! Martunia jeszcze tam nocuje? Jaru¶ nadal ma Borowców za plecami? :>

Data: 2010-07-16 21:59:26
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, że...
  W dniu 2010-07-16 21:42, Lorn pisze:
... jaki¶ PiS`owski fanatyk przybije się do krzyża... :> Obłuda pogania hipokryzję :> Pałac Prezydencki nie jest prywatnym domkiem Kaczyńskich! Martunia jeszcze tam nocuje? Jaru¶ nadal ma Borowców za plecami? :>

Po tym zdrobnianiu imion można pomy¶leć że lubisz rodzinę Kaczyńskich.

Data: 2010-07-16 13:18:52
Autor: Antenka
Dojdzie do tego, że...
On 16 Lip, 21:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-16 21:42, Lorn pisze:

Po tym zdrobnianiu imion można pomy¶leć że lubisz rodzinę Kaczyńskich.<

Jadrysiu, a ja się zaczynam obawiać, że ty polubiłe¶ Lolitę-Lorn ;-<

Antenka

Data: 2010-07-16 22:28:28
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, że...
  W dniu 2010-07-16 22:18, Antenka pisze:
[...]

No co¶ Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcież  kogo lubię najbardziej. :-)

Data: 2010-07-16 13:43:43
Autor: Antenka
Dojdzie do tego, że...
On 16 Lip, 22:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No co¶ Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcież  kogo lubię najbardziej.:-) <

Tak wiem, jedn± tak± niebieskook±...

Antenka :-)

Data: 2010-07-16 23:18:17
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, że...
  W dniu 2010-07-16 22:43, Antenka pisze:
On 16 Lip, 22:28, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

No co¶ Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcież  kogo lubię najbardziej.:-)<
Tak wiem, jedn± tak± niebieskook±...

Antenka :-)

¦liczn± niebieskook± blondynkę która mieszka na Poznańskim Łazarzu. :-)

Data: 2010-07-16 23:24:35
Autor: mkarwan
Dojdzie do tego, że...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1qib8$k42$1news.onet.pl...
No co¶ Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcież  kogo lubię najbardziej.:-)<
Tak wiem, jedn± tak± niebieskook±...

Antenka :-)

¦liczn± niebieskook± blondynkę która mieszka na Poznańskim Łazarzu. :-)

Bęzie co¶ tego waszego ćwierkania?

Data: 2010-07-17 00:35:39
Autor: Grzegorz Z.
mkałrwan jest debilem

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 09:45:41
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, że...
  W dniu 2010-07-16 23:24, mkarwan pisze:
[...]

Wypraszam sobie okre¶lenie, ale owszem - już wyszło.

Data: 2010-07-17 07:34:56
Autor: !' he®sk
Dojdzie do tego, że...
On Fri, 16 Jul 2010 22:28:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Jadrysiu, a ja się zaczynam obawiać, że ty polubiłe¶ Lolitę-Lorn ;-<
>
> Antenka

No co¶ Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcież  kogo lubię najbardziej. :-)

 transwestytow...

--

 HeSk

Data: 2010-07-18 09:45:06
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, ĹĽe...
  W dniu 2010-07-17 07:34, !' he®sk pisze:
On Fri, 16 Jul 2010 22:28:28 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   W dniu 2010-07-16 22:18, Antenka pisze:
On 16 Lip, 21:59, jadrys<andrzej...@op.pl>   wrote:
    W dniu 2010-07-16 21:42, Lorn pisze:
Po tym zdrobnianiu imion można pomyśleć że lubisz rodzinę Kaczyńskich.<
Jadrysiu, a ja się zaczynam obawiać, że ty polubiłeś Lolitę-Lorn ;-<

Antenka

No coĹ› Ty Antenko.. Dobrze wiesz przcieĹĽ  kogo lubiÄ™ najbardziej. :-)
  transwestytow...

Nie, tylko 100%-towe kobiety.

Data: 2010-07-17 00:20:39
Autor: Lorn
Dojdzie do tego, że...
W dniu 2010-07-16 21:59, jadrys pisze:
[...]

Interesuj± mnie odpowiedzi na pytania, a jakiej formy użyłem by przedstawić rodzinkę Kaczyńskich, tylko wynika z mego dobrego wychowania :)

Data: 2010-07-18 09:44:22
Autor: jadrys
Dojdzie do tego, że...
  W dniu 2010-07-17 00:20, Lorn pisze:
[...]

Niestety, to żle trafiła¶ - tu jest grupa dyskusyjna, nie samymi pytaniami ona żyje.

Data: 2010-07-18 06:08:31
Autor: Antenka
Dojdzie do tego, że...
On 18 Lip, 09:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-17 00:20, Lorn pisze:

Niestety, to żle trafiła¶ - tu jest grupa dyskusyjna, nie samymi pytaniami ona żyje.<

Wreszcie kto¶ ustawił Lalę - Lorn do pionu. :-))

Antenka

Data: 2010-07-18 19:46:22
Autor: Lorn
Dojdzie do tego, że...
W dniu 2010-07-18 09:44, jadrys pisze:
[...]

Niestety, to żle trafiła¶

Nie sadze...

tu jest grupa dyskusyjna, nie samymi
pytaniami ona żyje.

Pytania s± integralna czę¶ci± dyskusji.

Data: 2010-07-17 07:34:55
Autor: !' he®sk
Dojdzie do tego, że...
On Fri, 16 Jul 2010 21:42:53 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

... jaki¶ PiS`owski fanatyk przybije się do krzyża... :> Obłuda pogania hipokryzję :> Pałac Prezydencki nie jest prywatnym domkiem Kaczyńskich! Martunia jeszcze tam nocuje? Jaru¶ nadal ma Borowców za plecami? :>

 proponowalbym by przybil sie i podpalil. najlepiej sam prezes.

--

 HeSk

Dojdzie do tego, że...