Dojenie Polski

Data: 2018-05-19 20:05:07
Autor: Pieniądze i Stołki
Dojenie Polski
http://fakty.interia.pl/polska/news-se-oszalamiajace-dochody-anny-marii-anders,nId,2583401

"Córka generała, senator i minister ma więc przychody rzędu 32,5 tys. zł miesięcznie. Dla porównania - prezydent Andrzej Duda zarabia ponad 20 tys. zł miesięcznie."

"Warto przypomnieć, że o pełnomocnik rządu do spraw dialogu międzynarodowego było ostatnio głośno, kiedy wyszło na jaw, że jej podróże od stycznia 2016 r. kosztowały podatników 611 625 zł. - Mam swój wiek, nie będę latała klasą turystyczną - tłumaczyła wtedy córka o generała Władysława Andersa."

Gdzie jej do Wacusia! Ten to  doił kasę! Czy Wacuś już wrócił by zobaczyć "schodki"?

CL

Data: 2018-05-19 11:51:25
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Dojenie Polski
użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-se-oszalamiajace-dochody-anny-marii-anders,nId,2583401

"Córka generała, senator i minister ma więc przychody rzędu 32,5 tys. zł miesięcznie. Dla porównania

Sporo, ale patrząc na poprzednika co płacił 19 tysi za przemowienie, to grosiki:)

cyt.
Sikorski płacił fortunę za redagowanie wystąpień. 19 tys. złotych za przemówienie

Korwin  mówił o tym, pisiorstwo jest złe, ale jacy musieli być poprzednicy
skoro lud wybrał pisiorstwo?:)

Janusz Korwin-Mikke MASAKRUJE PiS i Unię w Parlamencie Europejskim 19.01.2016
od 30 sekundy
https://youtu.be/pVP06PaI1Tk

Data: 2018-05-19 23:07:15
Autor: stevep
Dojenie Polski
W dniu 2018-05-19 o 20:51, Twój przyjaciel Dąs pisze:
[...]

Eeee, te kilkudziesięciotysięczne nagrody to nie grosiczki towarzyszu wąs.

--
stevep

Data: 2018-05-20 05:54:55
Autor: Pieniądze i Stołki
Dojenie Polski

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:422899fd-c1ae-4719-a7d9-769ebda0a23bgooglegroups.com...
[...]

 Miała być dobra zmiana? A co jest!? Rozkradanie Polski!

CL

Data: 2018-05-20 02:22:23
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Dojenie Polski
W dniu niedziela, 20 maja 2018 05:59:38 UTC+2 użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
> [...]

Sporo, ale patrząc na poprzednika co płacił 19 tysi za przemowienie, to grosiki:)

>  Miała być dobra zmiana? A co jest!? Rozkradanie Polski!

Kto będzie najlepszą alternatywą dla pisiorstwa?  Kogo proponujecie?
Jaką świeżą krew przy korycie czy może jednak spółkę Donek&Bronek?

Ryś Nowoczesny się kończy, obiecał w 1999r emerytom drinki pod palmami,
a wyszło co innego, emerytury ścięte o 40%. Donki obiecali "by żyło się lepiej"
jednak kolejki do łonga kom strasznie się wydłużyły.

Data: 2018-05-20 06:20:05
Autor: Zenek Kapelinder
Dojenie Polski
Data: 2018-05-20 15:53:30
Autor: Zenek Kapelinder
Dojenie Polski
Jeden taki w necie mowil ze Rychu zostal wydymany przez dwie panienki. I jak Rychu sie zwinal to zostaly bez kasy i prosza o wsparcie chociazby po dziesiec zlotych. I ze to nieuczciwa konkurencja bo strasznie ceny zanizaja.

Data: 2018-05-20 23:46:00
Autor: stevep
Dojenie Polski
W dniu 2018-05-20 o 11:22, Twój przyjaciel Dąs pisze:
[...]

Tia, pisowska Polska Dojna to jedyna alternatywa towarzyszu wąs.

--
stevep

Dojenie Polski