Dojenie - c.d.n ?

Data: 2018-02-16 07:29:30
Autor: Ojczyzna Dojna - \(c\) A.Duda - prezydent \(PiS\)
Dojenie - c.d.n ?
http://wyborcza.pl/7,75398,23026744,nagrody-dla-ministrow-pis-to-nie-wszystko-kolejne-miliony-otrzymali.html

"Nagrody dla ministrów PiS to nie wszystko. Kolejne miliony dostali
wiceministrowie."

"agrody dla pracowników tylko 14 resortów wyniosły w sumie ponad 76 mln zł.
A to i tak dane niepełne, bo z ujawnieniem kwot zwlekają MON i resort
Zbigniewa Ziobry."

"Najwyżej oceniony został ówczesny szef MSWiA Mariusz Błaszczak, który
otrzymał 82,1 tys. zł. Minister edukacji narodowej Anna Zalewska - 75,1 tys.
zł, tyle samo co ówczesny wicepremier Mateusz Morawiecki. Sama Szydło
zainkasowała 65,1 tys. zł."

Właściwie to żadne pieniądze. Tylko to ja mam w miesiąc. No ale taki
emeryt/ka zdzierający/a gardło za PiS-em i Rydzykiem pewnie to ładnych kilka
lat musi "pracować".

Głosujcie na PiS. Oby zyło im się coraz lepiej i było jak dawniej! Rząd wyżywi się sam - (c) J.Urban.

CL

Dojenie - c.d.n ?