Dojna zmiana

Data: 2020-02-28 18:11:09
Autor: Yogi
Dojna zmiana
https://wyborcza.pl/7,75398,25738986,dojna-zmiana-ziobry-ile-zarabia-najlepiej-oplacany-minister.html

Zarabia lepiej niż premier i prezydent, bo w przeciwieństwie do swoich
poprzedników Zbigniew Ziobro pobiera pensję ministra sprawiedliwości i
prokuratora generalnego. Ma dodatek prokuratorski, choć prokuratorem nigdy
nie był. Ziobro miesięcznie zarabia ok. 19 tys. zł na rękę. Zbigniew
Ćwiąkalski i Krzysztof Kwiatkowski (rząd PO-PSL), dwaj ostatni ministrowie
sprawiedliwości i jednocześnie prokuratorzy generalni, otrzymywali tylko
jedną pensję - 8,2 tys. zł. Potem, w latach 2010-16, rozdzielono urzędy
szefa resortu i prokuratora generalnego. Do łączonej funkcji wrócił rząd
PiS. W tym rządzie Ziobro zarabia najwięcej - pensja premiera Mateusza
Morawieckiego to ok. 14,6 tys. zł; prezydenta Andrzeja Dudy - ok. 14 tys.
zł na rękę."

Bo mu się te pieniądze należą!  Y

Data: 2020-02-28 11:19:02
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Dojna zmiana
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Oj już pajdziu nie chce mi się zagłębiać w temat po tych dwórkach Glapińskiego.

Owszem wy wywąchali zarobki Glapińskiego, co z tego jak peło przy tym oberwała
więcej gdyż albowiem ponieważ zarobki Hanki G. i to sporo lat wcześniej
mocno przebiły zarobki Glapińskiego mimo wprost nędznej koniunktury
za czasów Hanki.

Co tam widać dziś na ryneczku politycznym? Peło brzytwy się chwyta.
25% poparcia czyli również nędza.

Data: 2020-02-28 23:17:18
Autor: Wiesiaczek
Dojna zmiana
W dniu 28.02.2020 o 20:11, Yogi pisze:
[...]

Kurwa! Co to za pieniądze?!
Dziady jakieś!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-02-29 06:33:48
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-02-28 o 21:17, Wiesiaczek pisze:
[...]

Masz rację! Gdyby moje zarobki (i to nie w PLN ale w GBP) były takie zamknęlibyśmy firmę! Zastanawiam się po jakiego grzyba M.Morawiecki zdecydował się na bycie premierem? Za taka kasę nadstawiać głowę? Głupota!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-29 03:04:45
Autor: Zenek Kapelinder
Dojna zmiana
O 6:33 w sobotę pizdziak vel runt dziura w dupie napisałeś o jakiejś swojej firmie i zarobkach. O szóstej w sobotę to wstają konserwatorzy chodników i ustawiacze puszek na śmieci a nie normalni ludzie. Pisałes jak wstales czy jak już chodnik pozamiatales? Chyba że to ta firma co ja masz że sobą i wystawiasz do hansa. Wtedy po robocie byłeś.

Data: 2020-02-29 17:31:09
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-02-29 o 12:04, Zenek Kapelinder ASSHOLE pisze:
O 6:33 w sobotę pizdziak vel runt dziura w dupie napisałeś o jakiejś swojej firmie i zarobkach.

zenusiu, czytasz mnie? oj! OJ! AJ WAJ! AJ WAJ!

Pewnie odpisujesz tą sama reką która gnieciesz fistaszka?

O szóstej w sobotę to wstają konserwatorzy chodników i ustawiacze puszek na śmieci

Mało mnie obchodzi o której zenusiu wstajesz.

a nie normalni ludzie.

nu! ;-)

Pisałes jak wstales

Nie pIsiałem zenusiu, sam to sobie wymyśliłes.

czy jak już chodnik pozamiatales?

Nie interesują mnie chodniki, od tego sa tacy jak ty ;-)))

Chyba że to ta firma co ja masz że sobą i wystawiasz do hansa.

zenusiu, skoro cieprpisz na syndrom niedopochania skontaktuj się z lordzikiem on zapewne poleci ci jakiegoś jurnego hansa.

Wtedy po robocie byłeś.

zenusiu, ja nie bywam w robocie. od tego sa tacy jak ty.

Data: 2020-02-29 12:45:42
Autor: Zenek Kapelinder
Dojna zmiana
Znowu na raczej nieustająco pizdziak vel runt dziura w dupie kradniesz..

Data: 2020-03-01 07:29:09
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-02-29 o 21:45, ASSHOLE Zenek Kapelinder pisze:
Znowu na raczej nieustająco pizdziak vel runt dziura w dupie kradniesz.

zenus, ormowcu. znów okradasz kontenery pck?

Data: 2020-02-29 05:21:31
Autor: mrbluesky.pl
Dojna zmiana

Masz rację! Gdyby moje zarobki (i to nie w PLN ale w GBP) były takie zamknęlibyśmy firmę! Zastanawiam się po jakiego grzyba M.Morawiecki zdecydował się na bycie premierem? Za taka kasę nadstawiać głowę? Głupota!
-- - Bo "Do POlityki nie idzie się dla pieniędzy!" tylKO dla dobra POlski ;P
jak pretensjonalnie rzecz utopila Kidawa-Bloniasta

Data: 2020-02-29 17:32:01
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-02-29 o 14:21, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Masz rację! Gdyby moje zarobki (i to nie w PLN ale w GBP) były takie
zamknęlibyśmy firmę! Zastanawiam się po jakiego grzyba M.Morawiecki
zdecydował się na bycie premierem? Za taka kasę nadstawiać głowę? Głupota!
-- -
Bo "Do POlityki nie idzie się dla pieniędzy!"

tylKO dla dobra POlski ;P
jak pretensjonalnie rzecz utopila Kidawa-Bloniasta

KTO TU ŁŻE? ;-)))

Data: 2020-02-29 12:59:10
Autor: mrbluesky.pl
Dojna zmiana
Masz rację! Gdyby moje zarobki (i to nie w PLN ale w GBP) były takie zamknęlibyśmy firmę! Zastanawiam się po jakiego grzyba M.Morawiecki zdecydował się na bycie premierem? Za taka kasę nadstawiać głowę? Głupota! -- - Bo "Do POlityki nie idzie się dla pieniędzy!"

tylKO dla dobra POlski ;P jak pretensjonalnie rzecz utopila Kidawa-Bloniasta

KTO TU ŁŻE? ;-))) -- -
....zapytal cygan zanim go POwiesili ;P

Data: 2020-03-01 07:30:08
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-02-29 o 21:59, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Temat dotyczył "dojnej zmiany" więc ty.

Data: 2020-03-01 11:06:30
Autor: Runt
Dojna zmiana
W dniu 2020-03-01 o 10:19, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Runt gubisz siem w zeznaniach.
Niby to gdzie zeznaje? Juz nie robisz w SB!
Sam PISzesz
Sam, ci ktos POmaga? ;-)
zę "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!"
To nie ja, to prezes PiS.
A POtem POtwierdzasz ze robiom to za marnom kase
Kpię. Masz jakis problem?-

Data: 2020-02-29 05:27:16
Autor: mrbluesky.pl
Dajna zmiana

Masz rację! Gdyby moje zarobki (i to nie w PLN ale w GBP) były takie zamknęlibyśmy firmę! Zastanawiam się po jakiego grzyba M.Morawiecki zdecydował się na bycie premierem? Za taka kasę nadstawiać głowę? Głupota! -- - Bo "Do POlityki nie idzie się dla pieniędzy!" tylKO dla dobra POlski ;P jak pretensjonalnie rzecz utopila Kidawa-Bloniasta

Dojna zmiana