Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?

Data: 2011-12-12 10:39:11
Autor: WW
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik  :-)

Data: 2011-12-12 10:47:07
Autor: Lewis
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
W dniu 2011-12-12 10:39, WW pisze:
Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-)

na poczÄ…tek zdradĹş nam swĂłj budĹĽet ;)
Mając wystarczającą ilość kasy kupiłbym GoPro.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-12 11:07:07
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
Mon, 12 Dec 2011 10:47:07 +0100, Lewis
na poczÄ…tek zdradĹş nam swĂłj budĹĽet ;)
Mając wystarczającą ilość kasy kupiłbym GoPro.

Ma już auto start przy włączeniu zasilania i cycle record?

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2011-12-12 11:09:14
Autor: WW
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
W dniu 2011-12-12 10:47, Lewis pisze:

na pocz±tek zdradĽ nam swój budżet ;)
Maj±c wystarczaj±c± ilo¶ć kasy kupiłbym GoPro.

Jestem za biedny na oszczędzanie.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2011-12-12 10:52:30
Autor: MM
Dnia 12-12-2011 o 10:39:11 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Zależy czy chcesz wieczorami ogl±dać materiał na TV, czy zamontować,  zapomnieć, i ewentualnie przypomnieć sobie jak będzie potrzebne - czyli w  przypadku kolizji.

Data: 2011-12-12 11:08:41
Autor: WW
W dniu 2011-12-12 10:52, MM pisze:
[...]

Kolizje i skargi na radiowozy policji.
Wstawianie do sieci mnie nie interesuje.

Data: 2011-12-12 11:12:03
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:08:41 +0100, WW
skargi na radiowozy policji.

Będziesz jednocześnie wysyłał wszystkie
swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

Data: 2011-12-12 11:15:37
Autor: WW
W dniu 2011-12-12 11:12, Myjk pisze:
Mon, 12 Dec 2011 11:08:41 +0100, WW

skargi na radiowozy policji.

Będziesz jednocze¶nie wysyłał wszystkie
swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

Już tu o tym pisałem.
Składam skargi na radiowozy policji jaskrawo łami±ce KD.
I dostaje odpowiedzi, że "Ľle widziałem".

Data: 2011-12-12 11:56:01
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:15:37 +0100, WW
Już tu o tym pisałem.
Składam skargi na radiowozy policji jaskrawo łamiące KD.
I dostaje odpowiedzi, że "źle widziałem".

Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia też będziesz wysyłać na komendę...

Data: 2011-12-12 11:05:25
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Już tu o tym pisałem.
Składam skargi na radiowozy policji jaskrawo łamiące KD.
I dostaje odpowiedzi, że "źle widziałem".

Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia też będziesz wysyłać na komendę...

Swoich nie, bo po co? On lamie co najwyzej kilka wybranych przez siebie
przepisow ktore uwaza za idiotyczne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:00:56
Autor: to
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
begin AZ
Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia też będziesz wysyłać na
komendÄ™...

Swoich nie, bo po co? On lamie co najwyzej kilka wybranych przez siebie
przepisow ktore uwaza za idiotyczne.

A policjanci z drogówki wystawiają sobie mandaty za własne wykroczenia zanim staną z suszarą w krzakach?

Data: 2011-12-12 12:03:46
Autor: AZ
On 2011-12-12, to <to@xyz.abc> wrote:

A policjanci z drogówki wystawiają sobie mandaty za własne wykroczenia zanim staną z suszarą w krzakach?

Pewnie tak :P Ale niech kupuje, poprosza go o urzadzenie, obejrza caly
material filmowy, wypisza pare stosownych kwitkow, powiedza ze swoich
tez ukarali i sie skonczy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 08:23:21
Autor: Grejon
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
W dniu 2011-12-12 13:00, to pisze:

A policjanci z drogówki wystawiaj± sobie mandaty za własne wykroczenia
zanim stan± z suszar± w krzakach?

Już jeden cjant wystawił mandat sam sobie, żeby normę wyrobić :>

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-12 12:15:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Hello AZ,

[...]

A Ty tak nie robisz? Nie, zebym popierał w czymkolwiek Twojego
adwersarza ale chyba każdy z nas tu pisz±cych do¶ć swobodnie traktuje
art. 20 PoRD. To tak jak z masturbacj± - masturbuje się 95% mężczyzn,
5% się nie przyznaje.

--
Best regards,

Data: 2011-12-12 11:22:23
Autor: AZ
On 2011-12-12, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

A Ty tak nie robisz? Nie, zebym popierał w czymkolwiek Twojego
adwersarza ale chyba każdy z nas tu piszących dość swobodnie traktuje
art. 20 PoRD. To tak jak z masturbacją - masturbuje się 95% mężczyzn,
5% siÄ™ nie przyznaje.

Romanie ale ja o jednym Ty o drugim. Lamie wiele przepisow z
premedytacja, pewnie lepiej bedzie policzyc tych ktorych nie lamie ale
nie czepiam sie nikogo kto lamie przepisy, bo niby czemu ja moge lamac a
on nie?

Oczywiscie zaraz sie odezwa ci co "lamia tylko troche" a ganiaja tych co
"lamia bardzo".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:41:28
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:22:23 +0000 (UTC), AZ
Romanie ale ja o jednym Ty o drugim.

Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? :P

Oczywiscie zaraz sie odezwa ci co "lamia tylko troche" a ganiaja tych co "lamia bardzo".

Niestety coraz częściej spotykam ludzi, którzy chcą rejestrator tylko po
to, żeby podpierdalać innych. Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

Data: 2011-12-12 11:44:24
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Mam nadzieje, ze sumienie nie pozwala Ci takim osobom sprzedac
rejestratora? :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 07:45:40
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:44:24 +0000 (UTC), AZ
Mam nadzieje, ze sumienie nie pozwala Ci takim osobom sprzedac rejestratora? :P

Niezbyt mam na to wpływ. :P Ale jak mam możliwość, to dyskutuję o tym. ;P

Data: 2011-12-12 13:27:23
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-12-12 12:41, Myjk pisze:
[...]

A co Ciebie czy AZ tak naprawdÄ™ to obchodzi? Skoro wychodzicie z
założenia, że niech każdy pilnuje swoich interesów to postępujcie
zgodnie z tÄ… deklaracjÄ…. Niech sobie rejestrujÄ… jak ich to bawi.

Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

O proszÄ™ jaka "ciekawa" projekcja - sami "podpierdalacze" to kupujÄ….
Zresztą tak naprawdę nie jesteście w stanie ocenić, czy jest to
"podpierdalanie" innych, czy też np. dbanie o interes społeczny
w obywatelski sposób. Dla mnie mogą sobie kupować i kręcić do
woli - może od tego zrobi się normalniej, choć patrząc po tym co
niektórzy pokazują na youtube to wolałbym nie prezentować swych
opinii o ich stanie emocjonalnym/umysłowym. Idąc dalej - patrząc
po komentarzach na temat różnych sfilmowanych sytuacji (np. ostatnie
trafienie pieszego na przejściu) to ja się w sumie cieszę, że tych
możliwości technicznych + monitoring itd. jest coraz więcej.

Jak to się mówi - każdy kij ma przynajmniej dwa końce...

Data: 2011-12-12 13:38:04
Autor: Karolek
W dniu 2011-12-12 13:27, Artur Maśląg pisze:

O proszÄ™ jaka "ciekawa" projekcja - sami "podpierdalacze" to kupujÄ….
Jak to się mówi - każdy kij ma przynajmniej dwa końce...

Jak to sie mowi. Uderz w stol...

--
Karolek

Data: 2011-12-12 18:01:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Podpierdalać innych a podpierdalać policję (najlepiej drogową) to dwie różne rzeczy.

Stoisz w krzakach huju i dajesz mi 500 zeta za przekroczenie o 30 km/h - a sam poginasz w zabudowanym 100 ? :)

Data: 2011-12-13 08:05:45
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
Mon, 12 Dec 2011 18:01:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Podpierdalać innych a podpierdalać policję (najlepiej drogową) to dwie różne rzeczy.

Dla mnie to jedno i to samo. W ten sposób nie uzyska się sprawiedliwości
społecznej. Co najwyżej samozadowolenie z faktu, że ktoś inny dostał po
dupie (skoro Ty też od niego dostałeś). To błędne koło, więc przypomnę
tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót. --

Data: 2011-12-13 00:34:16
Autor: WS
On 13 Gru, 08:05, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:
To błędne koło, więc przypomnę
tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

Ale wyglada, ze wracaja (a raczej nie skonczyly sie jeszcze dla nich)
czasy komuny ;) , kiedy to "wladza" ma zawsze racje i prawo jej nie
obowizazuje...
Np. kwestia lamania PoRD przez nieoznakowane radiowozy - kilka razy
juz komendant glowny (?) wystepowal z wniskiem o traktowanie ich z
grubsza jak pojazdy uprzywilejowane i co? Nie jest to jakis blad
legislacyjny, tylko NIE MA ZGODY na lamanie przepisow przez takie
pojazdy.
A co robo policja? Olewa to calkowicie, jesli ktos juz sie uprze i np.
zada rowniez ukarania policjanta (ktory lamal dokladnie te same
przepisy!), to jego przelozony z mrugnieciem oka daje mu puczenie i...
kaze robic to samo...
I pozniej sie dziwic, ze ludzi to wq...

WS

Data: 2011-12-13 08:16:15
Autor: J.F.
Dnia Tue, 13 Dec 2011 08:05:45 +0100, Myjk napisał(a):
Mon, 12 Dec 2011 18:01:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Podpierdalać innych a podpierdalać policję (najlepiej drogow±) to dwie różne rzeczy.

Dla mnie to jedno i to samo. W ten sposób nie uzyska się sprawiedliwo¶ci
społecznej. Co najwyżej samozadowolenie z faktu, że kto¶ inny dostał po
dupie (skoro Ty też od niego dostałe¶).

Uzyska sie sprawiedliwosc spoleczna. Najpierw policjanci zaczna jezdzic 50,
potem zaczna lapac wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja :-)

J.

Data: 2011-12-13 10:04:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Hello Myjk,

Tuesday, December 13, 2011, 8:05:45 AM, you wrote:

[...]
dupie (skoro Ty też od niego dostałe¶). To błędne koło, więc przypomnę
tylko, że policja powstała do "pilnowania" obywateli, a nie na odwrót.

A kto¶ Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?

--
Best regards,

Data: 2011-12-13 10:27:16
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Tue, 13 Dec 2011 10:04:10 +0100, RoMan Mandziejewicz
A ktoś Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?

Nie zadawaj takich podchwytliwych pytań, bo się peszę.

Data: 2011-12-13 10:46:24
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, December 13, 2011, 10:27:16 AM, you wrote:

A kto¶ Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?
Nie zadawaj takich podchwytliwych pytań, bo się peszę.

Pytanie było retoryczne i miało zmusić do my¶lenia.

--
Best regards,

Data: 2011-12-15 15:24:06
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Tue, 13 Dec 2011 10:46:24 +0100, RoMan Mandziejewicz
A ktoś Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?
Nie zadawaj takich podchwytliwych pytań, bo się peszę.
Pytanie było retoryczne i miało zmusić do myślenia.

Udało się? :P

Data: 2011-12-15 16:15:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Pewno¶ci nie mam, ale mam nadzięję, że tak. ;P

--
Best regards,

Data: 2011-12-17 15:40:17
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Thu, 15 Dec 2011 16:15:34 +0100, RoMan Mandziejewicz
A ktoś Cie zapytał o zdanie, czy życzysz sobie tego pilnowania?
Nie zadawaj takich podchwytliwych pytań, bo się peszę.
Pytanie było retoryczne i miało zmusić do myślenia.
Udało się? :P
Pewności nie mam, ale mam nadzięję, że tak. ;P

Zatem jak brzmi Twoja odpowiedĹş?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-12-17 15:53:30
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, December 17, 2011, 3:40:17 PM, you wrote:

[...]
Zatem jak brzmi Twoja odpowiedĽ?

Odpowiedziałem już.

--
Best regards,

Data: 2011-12-12 13:07:31
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-12-12 12:22, AZ pisze:

[...]

W idealnym świecie nikt nie łamie prawa, ani obywatele ani organy państwa.
W świecie realnym gdzie obywatele łamią, stróże prawa powinni dawać przykład,
że tak banalnie się wyrażę. Czyli łamać MNIEJ, i być surowiej karani.
Tymczasem w praktyce sÄ… bezkarni.

Inaczej mĂłwiÄ…c skoro policja Ĺ‚apie selektywnie (obywateli) to obywatele
mają takie samo prawo selektywnie (policję). Równowaga sił :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-12-12 12:56:18
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-12-12 11:56, Myjk pisze:
[...]

Pamiętajmy że podstawą sprawiedliwości społecznej jest równość szans.

WW próbuje tylko w miarę swoich skromnych środków, umożliwić kierowcom radiowozów
zaznania zbawiennych skutków bycia ukaranym mandatami. Dla ich własnego dobra
(reszta społeczeństwa jest przecież karana z definicji dla swego dobra).
A niestety obecnie funkcjonariusze są tego wychwawczego działania
praktycznie pozbawieni.

Wspomagajmy państwo w obszarach gdzie jest niewydolne.
To wręcz nasz obywatelski obowiązek.

Data: 2011-12-12 13:13:51
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
Mon, 12 Dec 2011 12:56:18 +0100, Jakub Witkowski
Pamiętajmy że podstawą sprawiedliwości społecznej jest równość szans.

"You humans, most of you, subscribe to this policy of an eye for an eye, a
life for a life, which is known throughout the universe for its stupidity.
Even your Buddha and your Christ had quite a different vision; but nobody's
paid much attention to them, not even the Buddhists or the Christians."
- prot ;)

Data: 2011-12-12 13:23:36
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-12-12 13:13, Myjk pisze:
[...]

Kiedy ja chcę im odpłacić dobrem za dobro, w każdym razie, za to, co sami dobrem zwą!
Tego zdaje siÄ™ ani Budda ani Chrystus nie zabrania :)

Data: 2011-12-12 13:04:39
Autor: Robert_J
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Będziesz jednocześnie wysyłał wszystkie
swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

Od karania jego wykroczeń jest policja, która czasem aż do granic absurdu ze swoich praw korzysta. Dlaczegóż więc nie łapać przykładów ich "moralności Kalego"? Ja jestem jak najbardziej ZA :-).

Data: 2011-12-12 11:09:58
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugesti e?
Mon, 12 Dec 2011 10:52:30 +0100, MM
ZaleĹĽy czy chcesz wieczorami oglÄ…dać materiaĹ‚ na TV, czy zamontować,  zapomnieć, i ewentualnie przypomnieć sobie jak bÄ™dzie potrzebne - czyli w  przypadku kolizji.

Uhm. Wtedy po pierwszej kolizji, po której nie będzie w stanie odczytać
numerĂłw pojazdu powodujÄ…cego kolizjÄ™, poleci po model pozwalajÄ…cy je
odczytać -- co nie znaczy równocześnie, że będzie zmuszony co wieczór
oglądać swoje nagrania na TV.

Data: 2011-12-12 11:29:01
Autor: MM
Dnia 12-12-2011 o 11:09:58 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):

[...]

numerów pojazdu powoduj±cego kolizję, poleci po model pozwalaj±cy je
odczytać -- co nie znaczy równocze¶nie, że będzie zmuszony co wieczór
ogl±dać swoje nagrania na TV.

No tak, bo te wszystkie super rejestratory pozwalaj± odczytać tablice jak  jest ciemno, i tablica jest kilka-kilkana¶cie metrów przed nami i w  dodatku jeszcze w ruchu, zreszt± w ci±gu dnia też nie jest super.

Przy k±tach 90 i większych możliwo¶ci odczytu bardzo się kurcz±.

Data: 2011-12-12 12:08:44
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugesti e?
Mon, 12 Dec 2011 11:29:01 +0100, MM
No tak, bo te wszystkie super rejestratory pozwalajÄ… odczytać tablice jak  jest ciemno, i tablica jest kilka-kilkanaĹ›cie metrĂłw przed nami

Jak jest kilknanaście metrów przed, to raczej krzywdy nie zrobi.

i w dodatku jeszcze w ruchu, zresztÄ… w ciÄ…gu dnia teĹĽ nie jest super.

Mam inne doświadczenia: http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
Prędkość mijania w sumie ~100km/h

Przy kątach 90 i większych możliwości odczytu bardzo się kurczą.

http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?

Aha, film jest deczko rozjechany przez Total Converter
(nie, nie przez youtube), na oryginale było dużo lepiej.

Data: 2011-12-12 11:18:24
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?

Aha, film jest deczko rozjechany przez Total Converter
(nie, nie przez youtube), na oryginale było dużo lepiej.

To sie zainteresuj VirtualDub-em, jak pliki masz MOV to trzeba zrobic
sztuczke z AVISynthem ale tez sie da. Masz mozliwosc przycinania video
na zasadzie kopiowania klatek bez ich tykania.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:21:50
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:18:24 +0000 (UTC), AZ
To sie zainteresuj VirtualDub-em,

Właśnie V-Dub nie łyka mi tych plików z rejestratora
-- męczyłem go równo ze dwa dni z rzędu i nie chycił. :(

Data: 2011-12-12 11:23:10
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
To sie zainteresuj VirtualDub-em,

Właśnie V-Dub nie łyka mi tych plików z rejestratora
-- męczyłem go równo ze dwa dni z rzędu i nie chycił. :(

A coz to za pliki? Tzn. co maja w srodku i jakie rozszerzenie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:25:41
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:23:10 +0000 (UTC), AZ
A coz to za pliki? Tzn. co maja w srodku i jakie rozszerzenie?

..mov -- a co mają w środku, hm... jakąś sieczkę. ;D
To jest .h264 -- TC to łyka, ale nie umie zrobić stream copy, tylko zawsze coś tam dotknie...

Data: 2011-12-12 11:28:40
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
A coz to za pliki? Tzn. co maja w srodku i jakie rozszerzenie?

.mov -- a co mają w środku, hm... jakąś sieczkę. ;D
To jest .h264 -- TC to łyka, ale nie umie zrobić stream copy, tylko zawsze coś tam dotknie...

No to poszukaj sztuczki z AVISynthem albo sprobuj tego:

http://fcchandler.home.comcast.net/~fcchandler/Plugins/QuickTime/ bo
widze, ze swierze.

PS. Masz moze jaki rejestrator ktory mozna zabudowac w moto? No i do ilu
km/h ten GPS pokazuje :P
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:35:03
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:28:40 +0000 (UTC), AZ
No to poszukaj sztuczki z AVISynthem albo sprobuj tego:

To próbowałem, ale nie chciało wciagnąć. Znaczy wciągało, ale jakieś cyrki
dalej były. Już nie pamiętam co konkretnie, ale odpuściłem, bo nie dało się
oglądać wyniku.

http://fcchandler.home.comcast.net/~fcchandler/Plugins/QuickTime/ bo
widze, ze swierze.

Faktycznie świeże! ;) Dzięki, przetestuję.

PS. Masz moze jaki rejestrator ktory mozna zabudowac w moto?

Ten by się nadawał myślę, jest malutki, kompaktowy.

No i do ilu km/h ten GPS pokazuje :P

U.. to mi ćwieka zabiłeś, testowałem tylko do PRZEPISOWYCH 120/h ;>>>>

Data: 2011-12-12 11:39:47
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

To próbowałem, ale nie chciało wciagnąć. Znaczy wciągało, ale jakieś cyrki
dalej były. Już nie pamiętam co konkretnie, ale odpuściłem, bo nie dało się
oglądać wyniku.

Mi sie udalo ale straszna kombinacja.

http://fcchandler.home.comcast.net/~fcchandler/Plugins/QuickTime/ bo
widze, ze swierze.

Faktycznie świeże! ;) Dzięki, przetestuję.

Ech, takiego babola zrobic... To daj znac czy dziala.
PS. Masz moze jaki rejestrator ktory mozna zabudowac w moto?

Ten by się nadawał myślę, jest malutki, kompaktowy.

A co ze szczelnoscia tego? Ma to jakies IP czy nie bardzo? Bo mnie by
interesowalo zabudowanie gdzies tego i zostawienie na takie jak ostatnio
idiotki ktore napierdalaja przez komorke i jada nie wiedzac co sie wokol
nich dzieje...

U.. to mi ćwieka zabiłeś, testowałem tylko do PRZEPISOWYCH 120/h ;>>>>

Zart, akurat to mi niepotrzebne ;-) Mozna wylaczyc te napisy i predkosc?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:50:21
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:39:47 +0000 (UTC), AZ
[...]

Ah, szczelność. No tak, nie patrzyłem w tej kategorii. :D Niestety szczelne
to nie jest. Trzebaby coś rzeźbić. Mógłbyś w GoPro uderzyć, tam są różne
akcesooria wodoodpornościowe, ale wtedy ręczne wyzwalanie czeka i ręczne
kasowanie nagrań. Chyba, że już coś zmienili na lepsze. (?)

Zart, akurat to mi niepotrzebne ;-) Mozna wylaczyc te napisy i predkosc?

Można wyłączyć. Tylko wtedy lepiej kupić w ogóle
bez GPS i GS, jest taniej jakieĹ› $40 na starcie.

Data: 2011-12-12 11:56:18
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

No wlasnie takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje. Chcialbym gdzies
zamontowac zeby tylko przez owiewke "oczko" patrzylo i nie kusilo
amatorow cudzej wlasnosci. A autostart i petla to chyba w tym
najwazniejsze.

Zart, akurat to mi niepotrzebne ;-) Mozna wylaczyc te napisy i predkosc?

Można wyłączyć. Tylko wtedy lepiej kupić w ogóle
bez GPS i GS, jest taniej jakieĹ› $40 na starcie.

A ten GPS to robi cos w ogole oprocz mierzenie predkosci? Zapisuje logi?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 13:45:15
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:56:18 +0000 (UTC), AZ
[...]

Zapytam DODa, bo jeśli ktoś, to oni się pokuszą o takie rozwiązanie.

[...]

Tak, ma śledzenie trasy, zapisuje współrzędną geograficzną co sekundę.

Data: 2011-12-12 15:23:24
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 12:56:18 niejaki AZ napisał:
[...]

poszukaj na dealextreme.com - s± osobne wodoszczelne kamery (jako cofania)
a do tego oddzielny rejestrator (bez kamer) - widziałem nawet 2-kanałowy

ale wtedy nie będziesz miał danych z gps-a na filmie

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-12 14:29:01
Autor: AZ
On 2011-12-12, p0li <p0li@autko.WYTNIJ.pl> wrote:
[...]

poszukaj na dealextreme.com - sÄ… osobne wodoszczelne kamery (jako cofania)
a do tego oddzielny rejestrator (bez kamer) - widziałem nawet 2-kanałowy

ale wtedy nie będziesz miał danych z gps-a na filmie

Na danych GPS-a mi nie zalezy, chodzi o dowod w ewentualnym sporze przy
kolizji. Popatrze, dzieki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 16:27:28
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 15:29:01 niejaki AZ napisał:
Na danych GPS-a mi nie zalezy, chodzi o dowod w ewentualnym sporze przy
kolizji. Popatrze, dzieki.

rassss
http://www.dealextreme.com/p/2-channel-mini-dvr-audio-video-recorder-with-sd-card-slot-65396

dwasss
http://www.dealextreme.com/p/md007-g-1-ch-mini-dvr-digital-video-recorder-with-sd-card-slot-82584

kamerki tu:
http://www.dealextreme.com/c/rearview-mirrors-cameras-715?page=1&pagesize=100&pagesort=relevance

smacznego ;)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-12 15:38:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:27:28 +0100, p0li napisał(a):

[...]

Pierwszy wygl±da interesuj±co, drugi raczej odpycha (MJPEG)
Znalezienie naprawdę dobrej kamerki też nie będzie trywialne, zwłaszcza
daj±cej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2011-12-12 16:55:40
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 16:38:26 niejaki Waldek Godel napisał:
daj±cej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

w motorze?

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-12 16:07:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:55:40 +0100, p0li napisał(a):

T->Dnia 2011-12-12 16:38:26 niejaki Waldek Godel napisał:
daj±cej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

w motorze?

O widzisz, ja gupia cipa nie doczytałem. Ale sytuacji nie zmienia - jak
pojedzie w deszczu to tylko kolorowe plamy nagra. Tak, wiem, że motor w
deszczu jest jakby mniej popularny, niemniej jednak wielu jeĽdzi. Albo
czasem jeĽdzi bo musi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2011-12-12 16:08:29
Autor: AZ
On 2011-12-12, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
T->Dnia 2011-12-12 16:38:26 niejaki Waldek Godel napisał:
dającej się zainstalować w miejscu pokrytym przez wycieraczki

w motorze?

O widzisz, ja gupia cipa nie doczytałem. Ale sytuacji nie zmienia - jak
pojedzie w deszczu to tylko kolorowe plamy nagra. Tak, wiem, ĹĽe motor w
deszczu jest jakby mniej popularny, niemniej jednak wielu jeĹşdzi. Albo
czasem jeĹşdzi bo musi

To nie chodzi o nagranie a o sprzet.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 18:04:57
Autor: radekp@konto.pl
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 15:38:26 +0000, w <1mg3sarp1i9pw$.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

> [...]

> Pierwszy wygl±da interesuj±co, drugi raczej odpycha (MJPEG)

Zależy jak± jako¶ć nagrania oferuje pierwszy.
W końcu nie długo¶ć nagrania jest najważniejsza (tylko ostatnie XX minut).

Data: 2011-12-12 18:48:30
Autor: ToMasz
W dniu 12.12.2011 16:38, Waldek Godel pisze:
[...]

ej no co Wy? Jaja sobie robicie? Skoro to PAL nagrywa to jest to totalna kiszka!

ToMasz

Data: 2011-12-13 08:11:37
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 16:27:28 +0100, p0li
[ciah linki]
smacznego ;)

Ale przecież to nadaje w PAL/NTSC, a więc jakość VGA.

Data: 2011-12-12 12:15:52
Autor: a...mx
Myjk wrote:

Mon, 12 Dec 2011 11:29:01 +0100, MM

No tak, bo te wszystkie super rejestratory pozwalaj± odczytać tablice
jak  jest ciemno, i tablica jest kilka-kilkana¶cie metrów przed nami

Jak jest kilknana¶cie metrów przed, to raczej krzywdy nie zrobi.

i w dodatku jeszcze w ruchu, zreszt± w ci±gu dnia też nie jest super.

Mam inne do¶wiadczenia: http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
Prędko¶ć mijania w sumie ~100km/h

O. Kto to sprzedaje w pl bo allegro milczy przy szukaniu "DOD GS-600", a tam bym się tego najpierw spodziewał.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-12-12 11:24:18
Autor: AZ
On 2011-12-12, a...mx@gazeta.pl <a> wrote:

Mam inne doświadczenia: http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
Prędkość mijania w sumie ~100km/h

O. Kto to sprzedaje w pl bo allegro milczy przy szukaniu "DOD GS-600", a tam bym się tego najpierw spodziewał.

No wlasnie Myjk to sprzedaje (sygnaturka) :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:27:01
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:24:18 +0000 (UTC), AZ
O. Kto to sprzedaje w pl bo allegro milczy przy szukaniu "DOD GS-600", a tam  bym siÄ™ tego najpierw spodziewaĹ‚.
No wlasnie Myjk to sprzedaje (sygnaturka) :P

Nie sprzedaję, a tym bardziej DOD'a -- leniwy jestem, nie chce mi się instrukcji PL napisać. ;)

Data: 2011-12-12 11:30:28
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
No wlasnie Myjk to sprzedaje (sygnaturka) :P

Nie sprzedaję, a tym bardziej DOD'a -- leniwy jestem, nie chce mi się instrukcji PL napisać. ;)

Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate. Kupujac cos, na
koniec mozna sie posmiac czytajac instrukcje, zawsze mam wrazenie, ze
tego polak przed drukiem nawet nie czytal...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 12:38:59
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:30:28 +0000 (UTC), AZ
Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate. Kupujac cos, na
koniec mozna sie posmiac czytajac instrukcje, zawsze mam wrazenie, ze
tego polak przed drukiem nawet nie czytal...

Ale ja nie jestem "wszyscy" i wstyd posiadam. :P Ponadto błędy, które
wyłapałem i mi osobiście przeszkadzają, nie pozwalają mi tego sprzętu
sprzedawać. Dobra, wiem, dziwny jestem. :P

Generalnie nie satysfakcjonuje mnie jakość nagrania w nocy (siano, jakiś
źle dobrany WB, przez co żółto wszędzie). Co i rusz dziugam delikatnie
chineczkÄ™, ĹĽeby coĹ› z tym zrobili -- ale ciasno siÄ™ trzyma strasznie i nie
udaje się przerwać zastawionych zasieków. ;P

Data: 2011-12-12 11:43:08
Autor: AZ
On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

To dupa nie bizmesmen z Ciebie :P Ale fakt, niektorzy sprzedaja taki
chlam ze normalny czlowiek niemialby sumienia tego znajomemu dac...

[...]

Taka nacja, ciezko z nimi rozmawiac o jakichs zmianach, jest tylko "nie
da sie", "nie mozemy", "byc moze kiedys to poprawimy"...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 13:32:39
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 11:43:08 +0000 (UTC), AZ
To dupa nie bizmesmen z Ciebie :P Ale fakt, niektorzy sprzedaja taki
chlam ze normalny czlowiek niemialby sumienia tego znajomemu dac...

No więc, spokojny sen jest dla mnie ważniejszy niż kupa złota w skarbcu
(tymbardziej, ĹĽe nie mam skarbca). :P
Taka nacja, ciezko z nimi rozmawiac o jakichs zmianach, jest tylko "nie
da sie", "nie mozemy", "byc moze kiedys to poprawimy"...

Niestety. Zbyt mają na to -- dlatego nie będą mocy wkładać w poprawianie
jak jakiś polaczek im brzęczy koło ucha. Teraz ledwo udało mi się ponownie
5 próbek wyciągnąć, bo niby cośtam poprawili.

Data: 2011-12-12 12:42:19
Autor: a...mx
Myjk wrote:

Mon, 12 Dec 2011 11:30:28 +0000 (UTC), AZ

Generalnie nie satysfakcjonuje mnie jako¶ć nagrania w nocy (siano, jaki¶
Ľle dobrany WB, przez co żółto wszędzie). Co i rusz dziugam delikatnie
chineczkę, żeby co¶ z tym zrobili -- ale ciasno się trzyma strasznie i nie
udaje się przerwać zastawionych zasieków. ;P

Czyli jednak dobrze piszę, że nie ma sensownego rejestratora obecnie, uhh.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-12-13 08:08:04
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 12:42:19 +0100, a...mx@gazeta.pl
Czyli jednak dobrze piszÄ™, ĹĽe nie ma sensownego rejestratora obecnie, uhh.

Wszystko zależy od punktu siedzenia. _Mnie_ jakość nie zadowala, dla innych
jest zadowalająca, dla kolejnych jest wręcz wyśmienita (tak twierdził
człowiek, który testował tę kamerę w ramach "kampani").

Data: 2011-12-16 00:58:42
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-12-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
No wlasnie Myjk to sprzedaje (sygnaturka) :P

Nie sprzedaję, a tym bardziej DOD'a
-- leniwy jestem, nie chce mi się
instrukcji PL napisać. ;)

Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate.

  Nie wiem czy żartuje, ale jak ktos chce nakopać sprzedawcy "bo co¶"
(niekoniecznie zwiazane z danym towarem), to naslanie kontrolerów
ktorzy przyczepia sie "braku instrukcji w jezyku polskim" jest
jedn± z drog.
  A to, ze zostanie ukaranych 0,004% popelniajacych dane wykroczenie
przeciez niczym dziwnym nie jest - statystyka np. karania za
przekroczenie predkosci tez inaczej nie wyglada :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-12-13 10:04:23
Autor: Stefan
W dniu 12.12.2011 12:08, Myjk pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?

http://i.imgur.com/k65Nk.jpg

Da sie.

Data: 2011-12-14 01:04:13
Autor: BartekK
W dniu 2011-12-12 12:08, Myjk pisze:
Aha, film jest deczko rozjechany przez Total Converter
(nie, nie przez youtube), na oryginale było dużo lepiej.
A ja używam z "podstawowe programy z windows live" movie makera, który nic nie psuje, a wręcz wkurza, bo caly materiał na poczatku sobie rozkompresowuje do postaci ogroooomnej. Dopiero po edycji, przy save, mozna go zakompresowac do wybranego formatu/wielkosci (albo wprost zaeksportowac na youtube)

Data: 2011-12-12 12:07:30
Autor: a...mx
WW wrote:

Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Chyba jeszcze nie powstał rejestrator spełniaj±cy wymóg sensownej rejestracji obrazu w dzień w ruchu (tak by się dało bezproblemowo
odczytać tablice rejestracyjne pojazdów jad±cych z naprzeciwka przy np. 50km/h). Większo¶ć to totalny badziew.

Przydało by się co¶ małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij (aż będzie potrzebne) spełniaj±cego powyższy wymóg jako¶ci.

Data: 2011-12-12 15:21:12
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 12:07:30 niejaki a...mx@gazeta.pl napisał:
[...]

w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyższe wymagania spelnia nokia
n8 + darmowy programik

pieknie nagrywa filmy w hd (720) do tego dopisuje czas, datę, położenie,
prędko¶ć, wysoko¶ć, można ustawić pętlę, długo¶ć plików video, start
automatyczny lub ręczny itd
no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sob± oczywi¶cie program ma możliwo¶ć działania w tle a kierowca może korzystać z
nawigacji, prowadzić rozmowę (gło¶nomówi±cy lub bt) lub słuchac muzyki (bt
lub kabelek)

podesłałbym jaki¶ przykładowy filmik - ale z moim ł±czem byłby za tydzień
:)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-12 14:25:24
Autor: AZ
On 2011-12-12, p0li <p0li@autko.WYTNIJ.pl> wrote:

w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyĹĽsze wymagania spelnia nokia
n8 + darmowy programik

[...]

podesłałbym jakiś przykładowy filmik - ale z moim łączem byłby za tydzień
:)

Zyjemy w takich czasach, ze wszystko juz jest na jutubie :P

http://www.youtube.com/watch?v=60miCtBF9cI

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 16:56:38
Autor: elmer radi radisson
On 2011-12-12 15:21, p0li wrote:

[...]

Cos podobnego jest na sluchawki z Androidem - Dailyroads Voyager
https://market.android.com/details?id=com.dailyroads.v&hl=pl

za free, bez reklam - moze nagrywac w petli, robic geotagging, rejestrowac na filmie predkosc ;) oczywiscie tez uzywac w tle.
no i zachowywac nagranie po tapnieciu w ekran albo z uzyciem
akcelerometru - mozna ustawic ze przy wstrzasie (kolizja)
zachowa nagranie. Jakosc nagrania wlasciwie zalezy juz tylko
od tego jakie mozliwosci optyczne zapewnia dany telefon. Na
YT jest sporo przykladowych wrzutek
http://www.youtube.com/watch?v=2RgaxoOayAM

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-12-12 19:10:01
Autor: Papkin
[...]

Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?) tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac energie, nie razic mnie w nocy itd?

W polaczeniu z ladowarka moze to byc fajne ALE ceny chinskich nagrywaczek to nawet 20zł! (za modele mini cam 707 czy jakos tak) wiec w 200zl mozna kupic cos sensownego i miec to w aucie na stale, np za lusterkiem (trudno ukryc tam iphona czy jakiegos androida).

Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj telefon) bo jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt bedzie bum i filmu nie ma :)

Data: 2011-12-13 10:10:41
Autor: elmer radi radisson
On 2011-12-12 19:10, Papkin wrote:

Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?)
tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac
energie, nie razic mnie w nocy itd?

Moze dzialac w tle, wiec telefon sobie sam gasi podswietlanie tak
jak to robi na ekranie glownym.

[...]

Czy taka kamera umie nagrywac w petli, automatycznie wlaczac i wylaczac
zapis i czy ma ekran tak abys bez zbednej kombinacji w kazdej
sytuacji mogl np. pokazac drogowce, kto mial racje?

Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj
telefon) bo jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt
bedzie bum i filmu nie ma :)

Mozesz sobie ustawic eventy typu podlaczenie do car holdera, czy
podlaczenie zasilacza, jeszcze inne triggery tez. A telefon sie
ma przy sobie, wiec jesli sie juz ma uchwyt samochodowy to fon
bedzie z reguly na wlasciwym miejscu i zdatny do nagrywania. Nie
mowiac o tym, ze czesto-gesto potrafi zapewnic te umowne "HD" w
odroznieniu od tanich kamer.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-12-13 10:13:24
Autor: Stefan
W dniu 12.12.2011 19:10, Papkin pisze:
[...]

Nie wiem, ale dziwne by było jakby było inaczej. Taka specyfika Androida - odpalasz program w tle, blokujesz telefon i ga¶nie. A programy działaj±.

Data: 2011-12-12 17:17:30
Autor: a...mx
p0li wrote:

no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sob±

To dla mnie dyskwalifikuje sprzęt. Nie mam ochoty taskać i co chwilę instalować kolejnego elementu. Powinno się dać odpalić i zapomnieć.

Idealne by było co¶ małego - ot tuba z obiektywem, wej¶ciem na karty sd, zasilanie i microusb.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-12-12 19:04:33
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 17:17:30 niejaki a...mx@gazeta.pl napisał:
Idealne by było co¶ małego - ot tuba z obiektywem, wej¶ciem na karty sd, zasilanie i microusb.

mówisz masz :)

http://www.dealextreme.com/p/aee-sd10-2mp-cmos-waterproof-dvr-camcorder-w-tf-slot-0-6-lcd-105399

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-13 10:01:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-12 19:04, p0li pisze:
[...]

To już lepiej kupić 808 #11 za ~25-30 funtów.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-12 15:40:51
Autor: WW
W dniu 2011-12-12 12:07, a...mx@gazeta.pl pisze:

Przydało by się co¶ małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij
(aż będzie potrzebne) spełniaj±cego powyższy wymóg jako¶ci.

I tu wła¶nie się dziwie. Mamy w samochodach stacje multimedialne z muzyk± GPS, DVD, wej¶ciem na kamerę cofania, z Windows, itd.
Dlaczego nie ma do nich kamer do rejestracji drogi przed nami, tylnych i bocznych do cofania i parkowania jako jednolity, spójny system?
Przecież to najoczywistsze rozwi±zanie.

Data: 2011-12-12 18:06:25
Autor: radekp@konto.pl
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 15:40:51 +0100, w <jc53pj$gpg$1@node2.news.atman.pl>, WW
<wuwu0@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Tak? To pokaż mi radio-gps DIN1 z WinCE :].

Data: 2011-12-12 18:10:06
Autor: Filip
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Ten post kieruję do debili, którzy twierdz± że wideo rejestratory montuj± sobie ludzie, którym się nudzi i donosz± na policję..
Po to się montuje kamery:
http://www.youtube.com/watch?v=hzvD5RxrHbk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=s_14sxjnzC0&feature=related

Data: 2011-12-12 21:30:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Hello Filip,

[...]

Aaaaa, to trzeba było od razu, że Ty do Rosji sie wybierasz. Putina
pozdrów.

--
Best regards,

Data: 2011-12-12 19:16:04
Autor: ToMasz
W dniu 12.12.2011 10:39, WW pisze:
Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?
nie kumam co tu się dzieje. W przeszło¶ci wszyscy się chwalili kamerami, teraz sami teoretycy. nawet kamere PAL Ci chc± wcisn±ć.
Co¶ tu nie gra.
Wracaj±c do tematu sugestii. Kamera musi byc HD. Nie interpolowane, tylko normalne HD. Dzięki temu masz możliwo¶ć odczytania numerów z tablicy rejestracyjnej. Oczywi¶cie nie przy prędko¶ci 50km/h. ale w korku, masz szanse mieć czytelne tablice z 2 poprzedzaj±cych Cię aut.
Niektórzy mówi± ze musi być szerokok±tna. ja tak nie twierdzę. oczywi¶cie lepiej jest nagrać wszystko do okoła Ciebie, ale mnie to co widzę przed szyb± przedni± ( na nagraniu) wystarczy. nawet gdybym wiechał na ciemnozielonym, to łatwiej jest się ewentualnie wybronić - skoro kamera widziała zielone to ja - kierowca - też. a że mignęło na żółte jak miałem sygnalizator nad przedni± szyb±? co mnie to?
Im kamera ma szerszy obiektyw tym wiecej zobaczysz, ale mniej szczegółów - wybierz sam, próbuj±c nawet telefonem komórkowym  - ile obejmie.
Kamery do rejestracji trasy maj± automatyczny start i stop - po przekręceniu stacyjki. Oczywi¶cie kasuj± najstarsze nagrania po zapełnieniu karty. BArdzo przydatne funkcje ale niestety kosztowne.
Gsp - moim zdaniem ¶rednio potrzebny. ¦lad zapisze, (jak by¶ nie wiedział gdzie jedziesz), prędko¶ć zarejestruje (można j± potem zmodyfikować)  - sam zdecyduj czy warto.
W nocy - kiszka totalna. Wygl±da to tak: w o¶wietlonym mie¶cie, widzisz tyln± rejestracje poprzednika. W szczerym polu, widzisz bardzo słabo ¶lady swoich reflektorów. Rowerzysta z lamp± na dynamo, jest jednym czerwonym pikselem przelatuj±cym przez ekran.

Karta 16 giga zapełnia się w ciagu paru godzin, warto mieć 8, albo 16, bo kasowanie starszego pliku i rozpoczynanie nowego - ok sekunda straty.

Próbki nagrań - na Youtube. Co kupić - trudno poradzić. na ebayu jest tego od groma. ja mogę polecić produkty ze słowem ambarella. Może nie tyle polecić, co poinformować że to jaka¶ tam firma  w sensie produkcja, rozwój a nie tylko handel i nie kłami± podaj±c rozdzielczo¶ci.
ToMasz

PS tu jest wielu ludzi maj±cych większ± wiedzę na ten temat niż ja. Dlaczego nie chc± nic sensownego napisać - niewiem

Data: 2011-12-13 09:47:38
Autor: WW
W dniu 2011-12-12 19:16, ToMasz pisze:

PS tu jest wielu ludzi maj±cych większ± wiedzę na ten temat niż ja.
Dlaczego nie chc± nic sensownego napisać - niewiem

Jest jeszcze nadzieja dla tej grupy.

Dzięki i pozdrawiam.
Z rad chętnie skorzystam.

Data: 2011-12-13 10:33:31
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 19:16:04 +0100, ToMasz
PS tu jest wielu ludzi mających większą wiedzę na ten temat niż ja. Dlaczego nie chcą nic sensownego napisać - niewiem

Co tu więcej pisać? Już tyle było dyskusji na ten temat i wszystko, albo
prawie wszystko, wyjaśnione. Jedyne co się może zmieniać z biegiem czasu,
to ceny -- ale pĂłki co niemrawo to idzie.

Data: 2011-12-13 10:46:34
Autor: WW
W dniu 2011-12-13 10:33, Myjk pisze:
[...]

prawie wszystko, wyja¶nione. Jedyne co się może zmieniać z biegiem czasu,
to ceny -- ale póki co niemrawo to idzie.

Co nieco znalazłem, ale po odsianiu bredzenia i kompleksów nic nie zostało.
Odwiedziłem Twoja stronę i ten mi się podoba. Dodatkowa zaleta to to, że mie¶ci się za lusterkiem, nie zasłaniaj±c szyby. Szukam podobnego, ale bez GPS i innych bajerów i w efekcie tańsze. Rejestracja na wypadek wypadku.
Masz co¶ takiego?

Dzięki i pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-12-13 11:13:11
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Tue, 13 Dec 2011 10:46:34 +0100, WW
Co nieco znalazłem, ale po odsianiu bredzenia i kompleksów nic nie zostało.
Odwiedziłem Twoja stronę i ten mi się podoba. Dodatkowa zaleta to to, że mieści się za lusterkiem, nie zasłaniając szyby.

Prawda, to też dla mnie było ważne. U mnie to wygląda tak:

http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-1.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-2.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-3.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-4.jpg

Szukam podobnego, ale bez GPS i innych bajerów i w efekcie tańsze. Rejestracja na wypadek wypadku.
Masz coĹ› takiego?

Niby miały być te konkretnie rejestratory bez "bajerów", tańsze, ale
niestety do tej pory ich nie zaoferowali i nie zapowiada siÄ™. Wybierz coĹ› z gamy DODa, np. jest GS 300, to taka wersja GS 600 tylko
obcięta właśnie z GPS i GS. Tylko jakoś nie widzę tego w sieci, same GS
600. Ewentualnie mogę Ci ściągnąć, bo cały czas noszę się z zamówieniem
prĂłbek -- niestety DOD daje na prĂłbki ceny z kosmosu, czasem lepiej na
ebayu kupić w takim wypadku. :/

Data: 2011-12-13 11:23:00
Autor: Myjk
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Tue, 13 Dec 2011 11:13:11 +0100, Myjk
Ewentualnie mogę Ci ściągnąć

Aha, masz tanie dolary? :PPP Przy obecnym kursie DOD GS 300 wyjdzie droĹĽej niĹĽ te co mam z GPSem i GS.

Data: 2011-12-14 08:57:51
Autor: WW
W dniu 2011-12-13 11:13, Myjk pisze:
[...]

U mnie to wygl±da tak:

http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-1.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-2.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-3.jpg
http://xcarlink.pl/pliki/gs-600-4.jpg

Dokładnie o co¶ takiego mi wła¶nie chodzi.
Czasem, jak widzę innego kierowce co ma rejestrator pod lusterkiem z obowi±zkowo otwartym monitorem, poniżej wielk± nawigację, to się zastanawiam nad jego procesami myslowymi.

Ewentualnie mogę Ci ¶ci±gn±ć
Aha, masz tanie dolary? :PPP
Przy obecnym kursie DOD GS 300 wyjdzie drożej niż te co mam z GPSem i GS.

"Tanie" dolary sam bym kupił  :-P

Data: 2011-12-13 15:19:23
Autor: BartekK
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
W dniu 2011-12-12 10:39, WW pisze:
Witam
Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?
Trzeba odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

- czy potrzebujesz GPS (rejestracja pozycji/prędkości oraz automatyczny data/czas)? To mocno zawęża wybór sprzętu, i podnosi cenę.

  Modele z GPS niestety nie sÄ… idealne, pokazywana na filmie prÄ™dkość ma bardzo duĹĽÄ… bezwĹ‚adność (kilka-kilkanaĹ›cie sekund opóźnienia), a odtworzenie film+mapa (przewaĹĽnie z googlemaps) wymaga specyficznego softu danego producenta, ktĂłry miewa różne problemy (chiĹ„skie pisanie softu, brak poprawek itd). Ale niektĂłrzy wolÄ… mieć tÄ… opcjÄ™, a najwyĹĽej jÄ… wyĹ‚Ä…czyć.

- czy potrzebujesz monitorka LCD w rejestratorze, czy nie.
  Ekranik wielkoĹ›ci 2-3" niewiele siÄ™ przydaje poza ustawieniem miejsca montaĹĽu, przy codziennym uĹĽytkowaniu juĹĽ na niego nie patrzysz (jest przewaĹĽnie zĹ‚oĹĽony/wyĹ‚Ä…czony, by nie Ĺ›wiecić w oczy), wiÄ™c moĹĽe masz nawigacjÄ™ z wejĹ›ciem video, albo monitor do kamery cofania itp - to teĹĽ wystarczy. Ale niektĂłrzy chcÄ… mieć moĹĽliwość odtwarzania wideo "od razu na miejscu, wprost w kamerze"...

- czy potrzebujesz rozdzielczości full-HD (1080p) czy tylko HD (720p= 1280x720)? Bo o kamerach o mniejszej rozdzielczości nie ma sensu myśleć. Uwaga - wiele z bardzo-tanich ma napisane HD na pudełku (bo marketing wymaga), a realnie interpolują obraz z np 640x480 (taki mają przetwornik) do 1270x720 (w takie rozdzielczości nagrany jest plik), co daje jeszcze gorszy obraz, niż by tego nie robiły. Porażka.

- kąt widzenia obiektywu - najtańsze kamery mają "rybie oko" (efekt "judasz w drzwiach" - widac wszystko dookoła), ale to wcale nie jest dobrze, ponieważ obraz tak mocno zniekształcony jest bardzo złudny co do odbioru ruchu na nim - obiektów położonych daleko praktycznie nie widać (bo są małą plamką) a po chwili "wpadają" w obraz nagle mocno powiększone, jakby prędkość była ogromna, a równocześnie odczucie prędkości jest nierównomierne na środku ekranu i na bokach...

Porównaj nagrania z tego samego miejsca, tego samego auta, przy tej samej prędkości: http://www.youtube.com/watch?v=uk8rd8Wj464&feature=g-upl (kamera panoramiczna 16:9 1920x1080, nawet przy odtwarzaniu 480p jest dobry obraz)
oraz np http://www.youtube.com/watch?v=_YoFdXyTaIQ&feature=g-upl (kamerka niby-HD)

Data: 2011-12-14 09:00:45
Autor: WW
W dniu 2011-12-13 15:19, BartekK pisze:
[...]

Nie

- czy potrzebujesz monitorka LCD w rejestratorze, czy nie.

Nie

- czy potrzebujesz rozdzielczo¶ci full-HD (1080p)

Tak

- k±t widzenia obiektywu - najtańsze kamery maj± "rybie oko"

Data: 2011-12-14 14:45:12
Autor: BartekK
Dojrzałem do rejestratora - jakieś s ugestie?
W dniu 2011-12-14 09:00, WW pisze:
- czy potrzebujesz GPS
Nie

[...]

DOD GS-300 (to samo co gs600 ale troche tańsze bo bez gps) albo nowsza i lepsza GSE-520 (ale ma monitorek, tyle że składany).
Osobiście bym na tą nowszą patrzał, bo ma już obsługę kart do 64GB, i jest przynajmniej nadzieja że jakieś błędy w firmware już są usunięte. (gs-300, 600 - istnieją od kilku lat i nijak nie są poprawiane)

Data: 2011-12-14 13:49:17
Autor: AZ
On 2011-12-14, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote:

[...] patrzał [...]

Co robil? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 16:29:12
Autor: Bydlę

On 2011-12-14, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote:

[...] patrzał [...]

Co robil? ;-)

Patrzał patrzałkami.
Bo patrzyłek nie ma.
;-)

Leżał, słuchał, ¶piewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyj±ć.

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 15:34:40
Autor: AZ
On 2011-12-14, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Leżał, słuchał, śpiewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyjąć.

Ona poszla to i ja poszlem :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 22:02:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
On 2011-12-14, Bydlę<pan.bydle@gmail.com>  wrote:

Leżał, słuchał, ¶piewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic
dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyj±ć.

Ona poszla to i ja poszlem :P

Poszłe¶ bo miałe¶ blisko. Jakby¶ miał daleko, to by¶ uczciwie powiedział "poszedłem". ;)

Data: 2011-12-14 22:01:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

On 2011-12-14, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote:

[...] patrzał [...]

Co robil? ;-)

Patrzał patrzałkami.
Bo patrzyłek nie ma.
;-)

Leżał, słuchał, ¶piewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic
dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyj±ć.

"Zdanżał" ;)

Data: 2011-12-14 22:22:31
Autor: Krzychu
On 2011-12-14, BartekK<sibi@NOSPAMdrut.org>  wrote:

[...] patrzał [...]

Co robil? ;-)

patrzał

http://sjp.pwn.pl/szukaj/patrze%C4%87

Obie formy są poprawne. Co więcej wiele osób używa obu form, tylko w różnych postaciach:

czÄ™sto uĹĽywane patrzeć, ale  rzadziej: patrzaĹ‚em/patrzaĹ‚am
rzadziej używane patrzyć, ale częściej: patrzyłem/patrzyłam

Dr Kłosińska miała nawet kiedyś audycję na ten temat.

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2011-12-15 12:47:20
Autor: WW
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
W dniu 2011-12-14 22:22, Krzychu pisze:

Czasem chciałbym, aby ta grupa była moderowana.

WW

Data: 2011-12-15 11:51:04
Autor: AZ
On 2011-12-15, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Czasem chciałbym, aby ta grupa była moderowana.

To wystosuj request o pl.misc.samochody.moderowana wraz ze zgloszeniem
na moderatora.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 13:56:35
Autor: WW
On 2011-12-15, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

Czasem chciałbym, aby ta grupa była moderowana.

To wystosuj request o pl.misc.samochody.moderowana wraz ze zgloszeniem
na moderatora.

Naprawdę nie wolał by¶ rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co maj± co¶ do powiedzenia?

Data: 2011-12-15 13:32:33
Autor: AZ
On 2011-12-15, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Naprawdę nie wolał byś rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co mają coś do powiedzenia?

No ale masz pole do popisu, samo sie moderowac nie bedzie. To odroznia
usenet (a dokladniej niemoderowane grupy) od roznorakich for, ze kazdy
moze miec wlasne zdanie ktore nie musi zgadzac sie z widzimisie admina.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 14:05:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Hello WW,

[...]

Dostałe¶ receptę, jak stworzyć grupę moderowan± - o co Ci jeszcze
chodzi?

Że też każdy po tak krótkim czasie uważa, że ma receptę na poprawę
grupy, która istnieje już tyle lat i przeżyła naprawdę gorsze flame
wars niż te obecne, przynudne zagryweczki.

Kiedy¶ było tu 1000 (słownie: tysi±c) postów dziennie. I jako¶ dali¶my
radę.

--
Best regards,

Data: 2011-12-15 14:15:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-12-15, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

I to nie był jeden wyj±tkowy dzień.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-15 15:50:19
Autor: J.F
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomo¶ci
Naprawdę nie wolał by¶ rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co maj± co¶ do powiedzenia?

No wiesz, moderowana jest p.s.historia ... przez poltora miesiaca nie bylo zadnego postu.

Ale widac cos drgnelo i teraz wyrabiaja norme :-)

J.

Data: 2011-12-15 16:16:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?
Hello J.F,

E, tam - to rocznica, zaraz zga¶nie.

--
Best regards,

Dojrzałem do rejestratora - jakie¶ sugestie?