Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?

Data: 2011-12-12 12:07:30
Autor: a...mx
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
WW wrote:

Witam

Chcę zainstalować taki u siebie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Chyba jeszcze nie powstał rejestrator spełniający wymóg sensownej rejestracji obrazu w dzień w ruchu (tak by się dało bezproblemowo
odczytać tablice rejestracyjne pojazdów jadących z naprzeciwka przy np. 50km/h). Większość to totalny badziew.

Przydało by się coś małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij (aż będzie potrzebne) spełniającego powyższy wymóg jakości.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik  :-)

Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-12-12 15:21:12
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 12:07:30 niejaki a...mx@gazeta.pl napisał:
[...]

w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyższe wymagania spelnia nokia
n8 + darmowy programik

pieknie nagrywa filmy w hd (720) do tego dopisuje czas, datę, położenie,
prędkość, wysokość, można ustawić pętlę, długość plików video, start
automatyczny lub ręczny itd
no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sobą oczywiście program ma możliwość działania w tle a kierowca może korzystać z
nawigacji, prowadzić rozmowę (głośnomówiący lub bt) lub słuchac muzyki (bt
lub kabelek)

podesłałbym jakiś przykładowy filmik - ale z moim łączem byłby za tydzień
:)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-12 14:25:24
Autor: AZ
On 2011-12-12, p0li <p0li@autko.WYTNIJ.pl> wrote:

w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyĹźsze wymagania spelnia nokia
n8 + darmowy programik

[...]

podesłałbym jakiś przykładowy filmik - ale z moim łączem byłby za tydzień
:)

Zyjemy w takich czasach, ze wszystko juz jest na jutubie :P

http://www.youtube.com/watch?v=60miCtBF9cI

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 16:56:38
Autor: elmer radi radisson
On 2011-12-12 15:21, p0li wrote:

[...]

Cos podobnego jest na sluchawki z Androidem - Dailyroads Voyager
https://market.android.com/details?id=com.dailyroads.v&hl=pl

za free, bez reklam - moze nagrywac w petli, robic geotagging, rejestrowac na filmie predkosc ;) oczywiscie tez uzywac w tle.
no i zachowywac nagranie po tapnieciu w ekran albo z uzyciem
akcelerometru - mozna ustawic ze przy wstrzasie (kolizja)
zachowa nagranie. Jakosc nagrania wlasciwie zalezy juz tylko
od tego jakie mozliwosci optyczne zapewnia dany telefon. Na
YT jest sporo przykladowych wrzutek
http://www.youtube.com/watch?v=2RgaxoOayAM

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-12-12 19:10:01
Autor: Papkin
[...]

Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?) tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac energie, nie razic mnie w nocy itd?

W polaczeniu z ladowarka moze to byc fajne ALE ceny chinskich nagrywaczek to nawet 20zł! (za modele mini cam 707 czy jakos tak) wiec w 200zl mozna kupic cos sensownego i miec to w aucie na stale, np za lusterkiem (trudno ukryc tam iphona czy jakiegos androida).

Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj telefon) bo jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt bedzie bum i filmu nie ma :)

Data: 2011-12-13 10:10:41
Autor: elmer radi radisson
On 2011-12-12 19:10, Papkin wrote:

Umie ten soft wylaczyc ekran+podswietlanie (zalezy pewnie od hardware?)
tak by nie zuzywac swietlowki (chyba ze sa ledy) no ale tez oszczedzac
energie, nie razic mnie w nocy itd?

Moze dzialac w tle, wiec telefon sobie sam gasi podswietlanie tak
jak to robi na ekranie glownym.

[...]

Czy taka kamera umie nagrywac w petli, automatycznie wlaczac i wylaczac
zapis i czy ma ekran tak abys bez zbednej kombinacji w kazdej
sytuacji mogl np. pokazac drogowce, kto mial racje?

Pelna automatyzacja kluczem do wygody, zapomnisz tego wlaczyc (twoj
telefon) bo jade na 4minuty, bo zimno i mam rekawiczki itd a wtedt
bedzie bum i filmu nie ma :)

Mozesz sobie ustawic eventy typu podlaczenie do car holdera, czy
podlaczenie zasilacza, jeszcze inne triggery tez. A telefon sie
ma przy sobie, wiec jesli sie juz ma uchwyt samochodowy to fon
bedzie z reguly na wlasciwym miejscu i zdatny do nagrywania. Nie
mowiac o tym, ze czesto-gesto potrafi zapewnic te umowne "HD" w
odroznieniu od tanich kamer.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-12-13 10:13:24
Autor: Stefan
W dniu 12.12.2011 19:10, Papkin pisze:
[...]

Nie wiem, ale dziwne by było jakby było inaczej. Taka specyfika Androida - odpalasz program w tle, blokujesz telefon i gaśnie. A programy działają.

Data: 2011-12-12 17:17:30
Autor: a...mx
p0li wrote:

no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sobą

To dla mnie dyskwalifikuje sprzęt. Nie mam ochoty taskać i co chwilę instalować kolejnego elementu. Powinno się dać odpalić i zapomnieć.

Idealne by było coś małego - ot tuba z obiektywem, wejściem na karty sd, zasilanie i microusb.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-12-12 19:04:33
Autor: p0li
T->Dnia 2011-12-12 17:17:30 niejaki a...mx@gazeta.pl napisał:
Idealne by było coś małego - ot tuba z obiektywem, wejściem na karty sd, zasilanie i microusb.

mówisz masz :)

http://www.dealextreme.com/p/aee-sd10-2mp-cmos-waterproof-dvr-camcorder-w-tf-slot-0-6-lcd-105399

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-12-13 10:01:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-12 19:04, p0li pisze:
[...]

To już lepiej kupić 808 #11 za ~25-30 funtów.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-12 15:40:51
Autor: WW
W dniu 2011-12-12 12:07, a...mx@gazeta.pl pisze:

Przydało by się coś małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij
(aż będzie potrzebne) spełniającego powyższy wymóg jakości.

I tu właśnie się dziwie. Mamy w samochodach stacje multimedialne z muzyką GPS, DVD, wejściem na kamerę cofania, z Windows, itd.
Dlaczego nie ma do nich kamer do rejestracji drogi przed nami, tylnych i bocznych do cofania i parkowania jako jednolity, spójny system?
Przecież to najoczywistsze rozwiązanie.

Data: 2011-12-12 18:06:25
Autor: radekp@konto.pl
Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
Mon, 12 Dec 2011 15:40:51 +0100, w <jc53pj$gpg$1@node2.news.atman.pl>, WW
<wuwu0@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Tak? To pokaż mi radio-gps DIN1 z WinCE :].

Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?