Dokąd

Data: 2012-09-06 04:46:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dokąd
On 6 Wrz, 06:01, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
To wszystko zmierza, ten świat pod władaniem kapitalistów. W USA prawie
każde jedzenie śmiało można nazwać sztuczną karmą, a mimo wszystko i
tego zaczyna być odczuwany niedostatek.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/usa-coraz-wiecej-osob-odczuwa...

* Otyli, niewykształceni i zaściankowi mieszkańcy Alabamy i Missisipi
nie chcą, żeby Mitt Romney został kandydatem Republikanów na
prezydenta. We wtorkowych prawyborach poparli Ricka Santoruma.

Jeśli chodzi o statystyki najbardziej zapyziałych stanów w USA, to
Missisipi i Alabama, gdzie we wtorek odbywały się republikańskie
prawybory, znajdują się w ścisłej czołówce w wielu kategoriach. Dla
przykładu: nigdzie indziej w całej Ameryce nie ma tylu grubasów. Jak
podaje instytut CalorieLab, ludzie otyli stanowią 34 proc. mieszkańców
Missisipi i 32 proc. mieszkańców Alabamy. Ci z nadwagą to aż 69 proc.
w Missisipi i 70 proc. w Alabamie (dla porównania, w najlepiej
trzymającym linię Kolorado otyli to 21 proc., a ludzie z nadwagą 57
proc).*

Więcej... http://wyborcza.pl/1,86746,11345007,Poludnie_USA_nie_chce_Romneya.html#ixzz25gnSxukC

trza tam komunizm wprowadzic i pewnie Wolodnia juz wyslal tam swoich
emisariuszy:))

http://wyborcza.pl/1,86746,11345007,Poludnie_USA_nie_chce_Romneya.html

Data: 2012-09-06 04:54:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dokąd
A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
niedostatek:

http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Data: 2012-09-06 14:03:49
Autor: Gringo
Dokąd

Data: 2012-09-06 05:12:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dokąd
On 6 Wrz, 08:06, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ede79a45-6345-488c-8f0e-e9a5299b4c95a11g2000yqb.googlegroups.com...

> A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
> niedostatek:

>http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Bo jedzą własne odchody. Oto Ameryka.

a co wy jecie, ze tak bredzicie calymi dniami na tej grupie?

Data: 2012-09-06 14:26:21
Autor: Gringo
Dokąd

Data: 2012-09-06 06:04:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dokąd
On 6 Wrz, 08:26, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5c2a1d19-bb8b-459f-84ee-043c6a8b3c76u19g2000yqo.googlegroups.com...

> a co wy jecie, ze tak bredzicie calymi dniami na tej grupie?

Ja się zajadam kawiorem, na obiad miałem pięknego steka wołowego, von
Bio-Anbau.

...no to niezle macie na tym socjalu.....

Data: 2012-09-06 17:13:22
Autor: Marek Woydak
Dokąd
Dnia Thu, 6 Sep 2012 05:12:45 -0700 (PDT), napisał(a):

[...]

Faktem jest, że USA to kraj ludzi otyłych. Takie odnosi się wrażenie jeżeli
patrzy się na tych, którzy poruszają się z buta. Środowisko ludzi którzy
mają pieniądze jest zupełnie inne. Tu otyłość jest traktowana jak byś nie
mył się przez tydzień. Źle jest widziane palenie tytoniu. Trawka czy lufki
są tolerowane ale bez przesady. Zupełnie inne jest środowisko przedmieść i
osiedli biedoty. Tam zobaczysz wszystko. Nawet to, że ktoś tam opycha się
karmą dla kota czy psa. To kraj kontrastów. Biedy, nędzy i kłującego w oczy
bogactwa. Od jedzenia niedosmażonych steków jeszcze nikt nie zaczął bredzić
całymi dniami na grupie chyba, że szarpnął śniegu po przekątnej stołu
bilardowego. ;)

MW

Data: 2012-09-06 17:28:23
Autor: Marek Woydak
Dokąd
Dnia Thu, 6 Sep 2012 04:54:44 -0700 (PDT), napisał(a):

A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
niedostatek:

http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Przyjrzyj się innym na zdjęciu. Ci ludzie brodzą w błocie czyli jest to
środowisko klasy uznawanej za niższą. Farmerzy, mieszkańcy przyczep,
hultaje i dupodajki. To towarzystwo faktycznie opycha się na potęgę
śmieciowym żarciem.

MW

Dokąd