Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?

Data: 2011-06-26 01:48:05
Autor: Przemek V
Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?
Podepnę się z dwoma pytaniami -

1. Jaka jest kara za brak nalepki tudzież niespełnianie żadnych norm?
2. Jak dojeżdżają wszystkie youngtimery (poniżej 30 lat) do np
Meilenwerk w Berlinie, które już jest wewnątrz zony.

Data: 2011-06-26 14:35:02
Autor: Andy Niwiński

"Przemek V" <przemmvv@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:904f8e9f-6e09-4052-8b4b-2773b37225b1c29g2000yqd.googlegroups.com...
Podepnę się z dwoma pytaniami -

1. Jaka jest kara za brak nalepki tudzież niespełnianie żadnych norm?
40 Euro + 1 Punkt we Flensburgu

2. Jak dojeżdżają wszystkie youngtimery (poniżej 30 lat) do np
Meilenwerk w Berlinie, które już jest wewnątrz zony.

Niestety, nie ma dla nich żadnych wyjątków. Kto chce wjeżdżac bez ryzyka musi zakładać katalizatory, etc. żeby mieć plakietkę.

Data: 2011-06-26 14:43:06
Autor: J.F.
Dokšd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?
On Sun, 26 Jun 2011 14:35:02 +0200,  Andy Niwiński wrote:
[...]

To cos pomaga ? wzglednie latwo chyba uzyskac Euro I, ale czy to nie
za malo ? J.

Dokąd mogę wjechać w Berlin VW Passatem 1995 tdi bez nalepek?