Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?

Data: 2013-10-18 20:16:49
Autor: brum
Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
- ale na pewno oddzwonią.

Moge to potwierdzic. Dostalem znacznie lepsza oferte z innego banku dla jednego z produktow, co wiazaloby sie z likwidacja w Handlowym. Nie mialem z nimi zlych doswiadczen, zatem chcialem zachowac sie elegancko i poinformowac o moim zamiarze na wypadek, gdyby chcieli pokonac konkurencje. Dzwonilem trzy razy, informowalem i bylem przelaczanu do "dzialu utrzymania". Po trzecim razie wysluchiwania melodyjki uznalem limit czasu na te czynnosc za wyczerpany i produkt zlikwidowalem.
Notabene, tak malo ludzi w tym dziale utrzymania czy tak duzo klientow rezygnuje?

Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?