Dokąd przenieść kasę z Aliora?

Data: 2014-05-12 15:05:05
Autor: Chris94
Dokąd przenieść kasę z Aliora?

Ponieważ nieuchronnie zbliża się koniec lokaty na 4% w Alior Banku,
szukam możliwość sensownego ulokowania tej kasy.
Macie jakieś pomysły?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-05-12 15:38:29
Autor: azot

http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

Data: 2014-05-12 17:15:41
Autor: Chris94
Dnia Mon, 12 May 2014 15:38:29 +0200, azot napisał(a):

http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-05-12 17:55:06
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Chris94"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkqoit$vr2$1@opal.futuro.pl...

Dnia Mon, 12 May 2014 15:38:29 +0200, azot napisał(a):

http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

-- -- -- --
To nie jest zaden klon od Czarneckiego, maly bank ale ma gwarancje BFG, wiec dobry procent z minimalnym ryzykiem

Data: 2014-05-12 18:18:27
Autor: Darek
W dniu 2014-05-12 17:55, Krzysztof pisze:

[...]

http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-nakazal-sprzedaz-FM-Banku-Abris-chce-uchylenia-decyzji-3116838.html

Darek

Data: 2014-05-12 22:29:52
Autor: RobertS
Dokąd przenieść kasę z Aliora?

A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

RobertS

Data: 2014-05-12 23:18:27
Autor: Krzysztof

Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkravs$a13$1@sunflower.man.poznan.pl...

A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

--
generalnie dyskutujemy tu o bankach, czyli tych co sa na liscie BFG. z klonami jest tak, ze one sa nachalne i probuja wciskac inne rzeczy, ktore nie sa lokatami, czesto trudno tez zamknac rachunki w klonach dostepnych tylko on-line. Lokaty z automatu w klonach sa odnawialne, trzeba je samemu przestawiac po zalozeniu na nieodnawialne i wysluchiwac rozmow tel , jak sie nie chce odnowic lokaty.
W FM nie mam doswiadczen, ale lokate mozna od razu ustawic nieodnawialna, a poprzednik PBP (polaczony z FM) oferujacy lokate spinajaca, bez problemowo przesylal lokate po zakonczeniu, nie wydzwaniajac, itd.

Data: 2014-05-13 07:29:11
Autor: niko
On 12.05.2014 23:18, Krzysztof wrote:
> W FM nie mam doswiadczen, ale lokate mozna od razu ustawic nieodnawialna, a poprzednik PBP (polaczony z FM) oferujacy lokate spinajaca, bez problemowo przesylal lokate po zakonczeniu, nie wydzwaniajac, itd.

Wydzwaniają przed zakończeniem lokaty. Ale wystarczy powiedzieć brak zainteresowania.

Data: 2014-05-13 04:10:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dokąd przenieść kasę z Aliora?

"RobertS" lkravs$a13$1@sunflower.man.poznan.pl

A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

Nie wiem, ale wiem, że oferują nie lokaty a kłopoty.
Jakby poprzestawiać litery, z ł zrobić l i coś
pozmieniać, czy raczej z p i o zrobić a -- byłoby OK. ;)

Dokąd przenieść kasę z Aliora?