Dok±d trafi Gortat?

Data: 2009-07-17 04:44:08
Autor: L'e-szczur
Dok±d trafi Gortat?
On 17 Lip, 13:37, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
BYC sporo komplikuje, ale mam olbrzymi± nadziejê, ¿e Gortat jeszcze w
tym sezonie trafi do Rockets. Ach, jaki¿ to by³by rewelacyjny test
teorii Berri'ego.

No patrz - czyli jednak moga go sprzedac. To jak - odszczekujesz
samodzielnie czy bedziesz udawal, ze tematu nie bylo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-17 13:47:26
Autor: Tomasz Radko
DokÄ…d trafi Gortat?
L'e-szczur pisze:
[...]

Jesteś większym niezgułą, niż myślałem. Odróżniasz sign and trade od zwykłej wymiany? Rozumiesz, na czym s'n't polega? Dociera do Ciebie znaczenie akronimu BYC? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Przestań się kompromitować, rycerzyku. Gortat przed sezonem klubu nie zmieni. W trakcie sezonu, być może. Dla mnie EOT.

Data: 2009-07-17 06:04:25
Autor: L'e-szczur
Dok±d trafi Gortat?
On 17 Lip, 13:47, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> No patrz - czyli jednak moga go sprzedac. To jak - odszczekujesz
> samodzielnie czy bedziesz udawal, ze tematu nie bylo?

Odróżniasz sign and trade od zwykłej wymiany?

Yup. Mea culpa. A za niezgule i rycerzyka dostaniesz przy okazji.

Pozdro

L'e-szczur

Dok±d trafi Gortat?