Dokąd zmierzasz Polsko?

Data: 2015-02-02 19:08:31
Autor: u2
Dokąd zmierzasz Polsko?
W dniu 2015-02-02 o 19:04, srakun pisze:
Ja pierdolę, w co za pojebanym kraju przyszło nam żyć

pisz za siebie srakun, napisz co robiles od czasu kiedy podpisales lojalke dla SB:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-02 19:12:41
Autor: boukun
Dokąd zmierzasz Polsko?
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54cfbd3f$0$2201$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-02-02 o 19:04, srakun pisze:
Ja pierdolę, w co za pojebanym kraju przyszło nam żyć

pisz za siebie srakun, napisz co robiles od czasu kiedy podpisales lojalke dla SB:-)

Nie podpisywałem żadnej lojalki dla SB, to po pierwsze... A po drugie, to nie spamuj entegololu...

boukun

Data: 2015-02-02 19:19:22
Autor: u2
Dokąd zmierzasz Polsko?
W dniu 2015-02-02 o 19:12, srakun pisze:

[...]

te srakun, miales nie tylko teczke personalna SB, ale rowniez operacyjna:-)

Data: 2015-02-02 18:46:45
Autor: andal
Dokąd zmierzasz Polsko?
On Mon, 02 Feb 2015 19:19:22 +0100, u2 wrote:

[...]

ub, sb, kgb, stasi, mossad

przeciez za cos wille trzeba bylo budowac

Data: 2015-02-02 12:04:22
Autor: Marek
Dokąd zmierzasz Polsko?
Am Montag, 2. Februar 2015 19:46:49 UTC+1 schrieb andal:

> te srakun, miales nie tylko teczke personalna SB, ale rowniez
> operacyjna:-)

ub, sb, kgb, stasi, mossad

przeciez za cos wille trzeba bylo budowac

Mógł wygrac w totolotka...

Data: 2015-02-02 21:30:45
Autor: boukun
Dokąd zmierzasz Polsko?
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:maogml$at8$3speranza.aioe.org...
[...]

Jak się ma dwie lewe ręce, to się nie wybuduje...

boukun

Data: 2015-02-02 21:37:05
Autor: andal
Dokąd zmierzasz Polsko?
On Mon, 02 Feb 2015 21:30:45 +0100, boukun wrote:

[...]

skomentowal praworeczny zlodziej

Data: 2015-02-02 23:30:26
Autor: boukun
Dokąd zmierzasz Polsko?
[...]

[...]