DokÄ…d

Data: 2012-09-06 12:01:15
Autor: Trybun
DokÄ…d
To wszystko zmierza, ten świat pod władaniem kapitalistów. W USA prawie każde jedzenie śmiało można nazwać sztuczną karmą, a mimo wszystko i tego zaczyna być odczuwany niedostatek.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/usa-coraz-wiecej-osob-odczuwa-staly-brak-zywnosci,1839748,2943

Data: 2012-09-06 04:46:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dok±d
On 6 Wrz, 06:01, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
To wszystko zmierza, ten ¶wiat pod władaniem kapitalistów. W USA prawie
każde jedzenie ¶miało można nazwać sztuczn± karm±, a mimo wszystko i
tego zaczyna być odczuwany niedostatek.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/usa-coraz-wiecej-osob-odczuwa...

* Otyli, niewykształceni i za¶ciankowi mieszkańcy Alabamy i Missisipi
nie chc±, żeby Mitt Romney został kandydatem Republikanów na
prezydenta. We wtorkowych prawyborach poparli Ricka Santoruma.

Je¶li chodzi o statystyki najbardziej zapyziałych stanów w USA, to
Missisipi i Alabama, gdzie we wtorek odbywały się republikańskie
prawybory, znajduj± się w ¶cisłej czołówce w wielu kategoriach. Dla
przykładu: nigdzie indziej w całej Ameryce nie ma tylu grubasów. Jak
podaje instytut CalorieLab, ludzie otyli stanowi± 34 proc. mieszkańców
Missisipi i 32 proc. mieszkańców Alabamy. Ci z nadwag± to aż 69 proc.
w Missisipi i 70 proc. w Alabamie (dla porównania, w najlepiej
trzymaj±cym linię Kolorado otyli to 21 proc., a ludzie z nadwag± 57
proc).*

Więcej... http://wyborcza.pl/1,86746,11345007,Poludnie_USA_nie_chce_Romneya.html#ixzz25gnSxukC

trza tam komunizm wprowadzic i pewnie Wolodnia juz wyslal tam swoich
emisariuszy:))

http://wyborcza.pl/1,86746,11345007,Poludnie_USA_nie_chce_Romneya.html

Data: 2012-09-06 04:54:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dok±d
A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
niedostatek:

http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Data: 2012-09-06 14:03:49
Autor: Gringo
DokÄ…d

Data: 2012-09-06 05:12:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dok±d
On 6 Wrz, 08:06, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ede79a45-6345-488c-8f0e-e9a5299b4c95a11g2000yqb.googlegroups.com...

> A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
> niedostatek:

>http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Bo jedz± własne odchody. Oto Ameryka.

a co wy jecie, ze tak bredzicie calymi dniami na tej grupie?

Data: 2012-09-06 14:26:21
Autor: Gringo
Dok±d

Data: 2012-09-06 06:04:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dok±d
On 6 Wrz, 08:26, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5c2a1d19-bb8b-459f-84ee-043c6a8b3c76u19g2000yqo.googlegroups.com...

> a co wy jecie, ze tak bredzicie calymi dniami na tej grupie?

Ja się zajadam kawiorem, na obiad miałem pięknego steka wołowego, von
Bio-Anbau.

...no to niezle macie na tym socjalu.....

Data: 2012-09-06 17:13:22
Autor: Marek Woydak
Dok±d
Dnia Thu, 6 Sep 2012 05:12:45 -0700 (PDT), napisał(a):

[...]

Faktem jest, że USA to kraj ludzi otyłych. Takie odnosi się wrażenie jeżeli
patrzy się na tych, którzy poruszaj± się z buta. ¦rodowisko ludzi którzy
maj± pieni±dze jest zupełnie inne. Tu otyło¶ć jest traktowana jak by¶ nie
mył się przez tydzień. ¬le jest widziane palenie tytoniu. Trawka czy lufki
s± tolerowane ale bez przesady. Zupełnie inne jest ¶rodowisko przedmie¶ć i
osiedli biedoty. Tam zobaczysz wszystko. Nawet to, że kto¶ tam opycha się
karm± dla kota czy psa. To kraj kontrastów. Biedy, nędzy i kłuj±cego w oczy
bogactwa. Od jedzenia niedosmażonych steków jeszcze nikt nie zacz±ł bredzić
całymi dniami na grupie chyba, że szarpn±ł ¶niegu po przek±tnej stołu
bilardowego. ;)

MW

Data: 2012-09-06 17:28:23
Autor: Marek Woydak
Dok±d
Dnia Thu, 6 Sep 2012 04:54:44 -0700 (PDT), napisał(a):

A tu wizualizacja - mieszkanka stanu Missisipi odczuwajaca
niedostatek:

http://usa.se.pl/usa/missisipi-tyje-w-oczach_273600.html

Przyjrzyj się innym na zdjęciu. Ci ludzie brodz± w błocie czyli jest to
¶rodowisko klasy uznawanej za niższ±. Farmerzy, mieszkańcy przyczep,
hultaje i dupodajki. To towarzystwo faktycznie opycha się na potęgę
¶mieciowym żarciem.

MW

Data: 2012-09-06 12:09:35
Autor: Neko
DokÄ…d
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał

To wszystko zmierza, ten świat pod władaniem kapitalistów. W USA prawie każde jedzenie śmiało można nazwać sztuczną karmą, a mimo wszystko i tego zaczyna być odczuwany niedostatek.

No, najlepiej bylo za Lenina i Trockiego. Wódka tania, kiełbasa za darmo no i ta
rozrywkowa władza, co to lubiała się zabawić (np. Wielki Terror NKWD)

To było dopiero zycie.

Data: 2012-09-06 12:37:07
Autor: Wiesiaczek
Dok±d
On Thu, 06 Sep 2012 12:09:35 +0200, Neko wrote:

[...]

Trockiego nie pamiętam, ale w PRL-u nikt głodny nie chodził a dzieci miały stołówki w szkołach. Lekarza zresztą też.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-06 19:24:04
Autor: Trybun
DokÄ…d
W dniu 2012-09-06 12:09, Neko pisze:
[...]

Przede wszystkim na zachodzie, wobec groźby odsunięcia od decydowania o ustroju wiecznie nienażarte ryje poluzowali jarzmo wyzysku. Teraz jak widać wszystko wraca na stare (przedrewolucyjne) tory.

DokÄ…d