Dokładamy do Tesli :-)

Data: 2018-08-11 10:07:37
Autor: kk
Dokładamy do Tesli :-)
"... cierpiąca z powodu "klęski urodzaju" Tesla, która ma poważne problemy z zaspokojeniem popytu, na każdym sprzedanym aucie traci średnio około 11 tys. euro"

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a27

Pogadajmy o Twizy :-)

Data: 2018-08-11 20:32:54
Autor: Kaczin
Dokładamy do Tesli :-)
W dniu 11.08.2018 o 10:07, kk pisze:
[...]

A może wrzućmy cię do KF'a?
Dobry pomysł.

--
Kaczin

Data: 2018-08-11 12:26:30
Autor: Kris
Dokładamy do Tesli :-)
W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 20:32:56 UTC+2 użytkownik Kaczin napisał:
W dniu 11.08.2018 o 10:07, kk pisze:
> "... cierpiąca z powodu "klęski urodzaju" Tesla, która ma poważne > problemy z zaspokojeniem popytu, na każdym sprzedanym aucie traci > średnio około 11 tys. euro"

A może wrzućmy cię do KF'a?
Dobry pomysł.

uzasadnić powinieneś
Bo tak wrzucać aby wrzucać to bezsens.
No chyba że Ty z tych co rekordy objętości kf ich rajcują;)

Data: 2018-08-11 21:45:07
Autor: Kaczin
Dokładamy do Tesli :-)
W dniu 11.08.2018 o 21:26, Kris pisze:
[...]

Eee...? Mam się tłumaczyć dlaczego wrzucam typa do swojego prywatnego KF'a? A poza tobą, w domu wszyscy zdrowi?

--
Kaczin

Data: 2018-08-11 22:04:53
Autor: kk
Dokładamy do Tesli :-)
W dniu 2018-08-11 o 21:45, Kaczin pisze:
[...]

Skoro nie chcesz dyskutować to może sobie stąd idź :-)

Data: 2018-08-11 21:04:14
Autor: kk
Dokładamy do Tesli :-)
W dniu 2018-08-11 o 20:32, Kaczin pisze:
[...]

Czy jak mnie już wrzucicie do tego KF to będę mógł "Wam" powyrzucać do woli? :-)

Data: 2018-08-11 20:46:45
Autor: Pszemol
Dokładamy do Tesli :-)
"kk" <kk@op.pl> wrote in message news:pkm5gc$dsi$1news.icm.edu.pl...
[...]

Tesla ma marżę rzędu 30% na swoim Modelu 3.
To niespotykanie wysoka marża na autach w tej klasie.
A że firma jest w fazie intensywnego rozwoju to może
rzeczywiście w całkowitym rozliczeniu tracić pieniędze,
i Tesla wciąż jest nierentowną firmą jako całość.

Data: 2018-08-12 09:54:38
Autor: J.F.
Dokładamy do Tesli :-)
Dnia Sat, 11 Aug 2018 20:46:45 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Ta nierentetownosc moze byc fikcyjna.
np rozpisali amortyzacje maszyn na 3 lata i maja wysokie koszta.

J.

Data: 2018-08-12 13:59:53
Autor: miumiu
Dokładamy do Tesli :-)

Ta nierentetownosc moze byc fikcyjna.
np rozpisali amortyzacje maszyn na 3 lata i maja wysokie koszta.

J.

U nas też wszystkie giganty informatyczne jak google, microsoft ponoszą same straty. Jak nie wiadomo o co chodzi to już wiadomo.

Pzdr

Dokładamy do Tesli :-)