Dokładność na osi czasu

Data: 2021-03-07 22:05:46
Autor: pueblo
Dokładność na osi czasu
Jedną z funkcji map google jest logowanie lokalizacji(jak włączymy) i później można sobie to zobaczyć na osi czasu - np. przebytą pieszo trasę.
Jak u was to działa? W jednej motoroli działa to b. słabo, choć jest włączone. Np. trasa 50 km z miasta do miasta pokazna jest jako jeden prosty odcinek. Zauważyłem, że ma znacznie czy była w tym czasie jakaś aktywność na tel. Jeśli tak, to mogą to być dwa odcinki łączące się tam gdzie była ta aktywność. Tak samo spacery po mieście - jak telefon jest uśpiony w kieszeni to zdarza się, że trasa w ogóle nie została zarejstrowana. A jak została to są to proste odcinki łączące kilka pkt.

Data: 2021-03-08 13:45:19
Autor: J.F.
Dokładność na osi czasu
Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60454e3a$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No coz, po telefonie w kieszeni spodziewasz sie/chcialbys wielodniowej pracy na baterii,
a jak ma stale miec wlaczony GPS, to na pare godzin starczy.

Jest jeszcze rozwiazanie posrednie - ustali pozycje na podstawie sieci wifi, rozwiazanie oszczedniejsze pradowo,
ale w parku czy w drodze wifi nie ma.

Zalezy Ci na trasie - wlacz jakis program do zapisywania sladu.

Chcesz miec codzienna historie automatycznie ... a to chyba nie z google taka zabawa, on wie lepiej kiedy ma co robic :-)

J.

Data: 2021-03-08 23:44:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dokładność na osi czasu

"pueblo" 60454e3a$0$501$65785112@news.neostrada.pl

Jak u was to działa?

Monster, Asus, Redmi -- SJUPER, ale zazwyczaj włączam Osmanda
z jego rejestracYją... Nie zależy mi na cotygodniowym ładowaniu
tak mocno jak na orientacYji tere_nowej...

BTW ładowania -- Redmi leżąc spokojnie na stole chyba może
wytrzymać bez ładowania ponad tydzień. Ale włączenie ekranu
zmniejszy ten czas do 1/4 doby... GNSS też sporo ciągnie...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-10 01:38:26
Autor: Vingador Perigoso
Dokładność na osi czasu
pueblo wrote...
logowanie lokalizacji (jak włączymy)
  Od zarania ludzkosci tego nie uzywam
uśpiony w kieszeni to zdarza się, że trasa w ogóle nie została  zarejstrowana. A jak została to są to proste odcinki łączące kilka pkt.
     Obezyj sobie zdjecia ekranu teleSRAJa
(ważne 7 dni)
 - ustawienia  - aplikacje  - uprawnienia...  https://i.postimg.cc/NjLZwrd7/01.png  https://i.postimg.cc/tCB8fzN4/02.png  https://i.postimg.cc/wjPZxTPK/03.png  poustawiaj i wszytko bedzie hulalo.    Od 2013 roku uzywam rejestratora...  https://i.postimg.cc/pTMS8cRq/04.png  https://i.postimg.cc/d0yXhcPh/05.png  przy jego pomocy w czasie 70'000godz.  zarejestrowalem przeszlo 400'000km; z depta, pedalowcem i dupowozem.      --
Vingador Perigoso

wydymani bez mydła  https://bit.ly/3n6tQkP  ?

https://www.bitchute.com/video/T1rm1z6OKTFb/

..

Data: 2021-03-11 11:55:34
Autor: Adam
Dokładność na osi czasu
W dniu 2021-03-10 o 01:38, Vingador Perigoso pisze:
(...)

[...]

Nie na temat, ale zainspirowałeś mnie do sprawdzenia - od czerwca 2011 roku mam włączony autozapis w Automapie.
A że jestem nieco "zboczony" i Automapę mam prawie zawsze włączoną, to na backupie mam już ponad 16 tys. zapisów tras, w tym międzynarodowe i nieco terenowych, jak się jeździło przykładowo  wzdłuż jakiejś rzeki czy na azymut.

Natomiast brat ma ciekawy program na androida.
Zapisuje trasę, można robić fotki. Do EXIFa wprowadza dane typu współrzędne geograficzne, wysokość npm, ewentualnie prędkość.

Później fotki można oglądać wg zadanego wzorca (np. tylko w ruchu, z określonej lokalizacji, itp), można analizować wykresy prędkości, czasu, wysokości.
Używa tego na rowerze, na moto i w samochodzie.
Nazwy programu nie pamiętam.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2021-03-11 14:43:21
Autor: J.F.
Dokładność na osi czasu
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s2csv4$286$1$Adam@news.chmurka.net...
[...]

A to chyba Android robi bez programu, chyba, ze on robi te fotki automatycznie.

Później fotki można oglądać wg zadanego wzorca (np. tylko w ruchu, z określonej lokalizacji, itp), można analizować wykresy prędkości, czasu, wysokości.

Ale trzeba uruchomic/wlaczyc?
Bo zaleta Automapy bylo to, ze automatycznie zapisywala.
Na androida ... zapis sladu rzadszy, a automatyczny ... nie znam programu.
Moze AM tez potrafi, ale ... za droga jest, nie chce mi sie testowac :)

Data: 2021-03-11 16:37:24
Autor: Vingador Perigoso
Dokładność na osi czasu
Adam wrote...
> Zapisuje trasę, można robić fotki. Do EXIFa wprowadza dane

Posiadam ze sobą dwa teleSraje, które niezależnie od siebie
miętolą po kilka różnych aplikacji użytkownika...

między innymi...

http://bit.ly/2P87ggb

https://bit.ly/3vpHqFA

https://bit.ly/3tg0PHb

oczywiście TYLKO wersje 'pro', żebraczych wersji NIE używam.

(sznurki prowadzą do gUUrguł'owskiej szopy z aplikacjami i
innym badziejstwem, z czego powyżej 98% w szopie uznaję za chłam).

Data: 2021-03-11 18:49:18
Autor: Czarek
Dokładność na osi czasu

W dniu 11.03.2021 o 16:37, Vingador Perigoso pisze:

[...]

Skąd się tacy kretyni z takimi tekstami biorą?

--
Czarek

Data: 2021-03-14 23:01:54
Autor: pueblo
Dokładność na osi czasu
Witaj Vingador Perigoso, 10 mar 2021 w
news:s294e0$bin$1gioia.aioe.org napisałeś/aś:
?pueblo wrote...
[...]

Na androidzie 9 nie ma takich opcji. Można tylko nadać lub nie aplikacji dostęp do lokalizacji. Dokładnie sprawdziłem - nie ma.

Data: 2021-03-15 16:49:28
Autor: Vingador Perigoso
Dokładność na osi czasu
pueblo wrote...
Na 9 nie ma takich opcji

Są (były) już na and?oSrace 5, tyle że nie tak to wygląda (jak na zdjęciach ekranu, które udostępniłem).
Jedynie zezwolenie dostępu do modułu nawigacji
ma dwie opcje włączona/wyłączona (w 11 są cztery
opcje).

Ja, w tej chwili posiadam (pra.......wynukowy) teleSraj
z os'em 6 i zaeksperymentowalem gUUrgoł'owską
mapę z zapisem ścieżki przemieszczania (trwało to
przeszło 6 godz. w tym 5 godzin teleSraj leżał w
miejscu gdzie odbiór trabantów był niemożliwy, zapis
był weielosetpunktowy (taki jakiego można było
oczekiwać). Użyty teleStraj GamGunS (należy poprzestawać
S i G, ja unikam reklamy nazw firm).

--
Vingador Perigoso

wydymani na sucho  http://bit.ly/3bM1olQ  ?