Dokładność pomiaru prędkości ?

Data: 2009-08-18 23:59:52
Autor: =Marcos=
Dokładność pomiaru prędkości ?
Właśnie kilka dni temu szwagier został złapany na przekroczeniu prędkości fotoradarem (umieszczonym w śmietniku, straż miejska). Odebrał dokument a na nim informacja ze prędkość dozwolona wynosi 50km/h a on miał 57km/h. Dostał 50 PLN i 1 pkt karny. Nie wiem jak z fotoradarami, ale większość urządzeń (np. do pomiarów geodezyjnych posiada informację o dokładności pomiaru). Wszystko mierzy z jakimś błędem (nie ma pomiarów bezbłędnych)Jak to jest w przypadku fotoradarów?

Poza tym zazwyczaj robią 2 pomiary jeden po drugim, więc jakoś to tak jest, że margines błędu spada :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2009-08-18 22:41:47
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

pierwsze słysze.

"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Dokładność pomiaru prędkości ?