Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie

Data: 2011-10-02 22:46:58
Autor: neoniusz
Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie
W dniu 02.10.2011 22:45, lukz pisze:
udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na
policje

Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

Data: 2011-10-02 23:40:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-10-02 22:46, neoniusz pisze:
W dniu 02.10.2011 22:45, lukz pisze:
udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na
policje

Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

Pierwszy, kt贸ry tak napisze by艂 ZOMOwcem lub jest potomkiem takowego!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-04 00:20:47
Autor: Kozio艂ek
Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie
neoniusz napisa艂:
udajac ze nic sie nie dzieje.. Dobrze ze przynajmniej ktos zadzwonil na
policje

Zaraz ci napisza, ze pewnie miales ojca w ORMO.

My艣l臋, 偶e nie napisz膮 ;)

Ja mia艂em podobn膮 akcj臋 jaki艣 czas temu - tyle 偶e w Krakowie - na Kobierzy艅skiej - i nie robi艂em obywatelskiego zatrzymania. Widzia艂em bardzo dziwnie jad膮cego go艣cia kt贸ry, gdy zr贸wna艂em si臋 z nim na skrzy偶owaniu z Ruczaj, pr贸bowa艂 pokaza膰 mi fakulca. Zas艂ania艂a go przera偶ona wsp贸艂pasa偶erka.
Nawet nie zd膮偶y艂em si臋gn膮膰 po telefon. Wystarczy艂o tradycyjne stop na nadje偶d偶aj膮cy z przeciwka radiow贸z.
Cytuj膮c mojego by艂ego wsp贸艂lokatora, szofer by艂 "zadupcony jak tralala" - wylaz艂 z auta na czworaka :) Lepsza, wypasiona furka, godzina cirkaaba艂t osiemnasta, 艣rodek tygodnia.

Pozdr.,

Kozio艂ek

Ps. Jak tam sprawa ze znaczkiem? Dojecha艂e艣 gnoja?
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Dokonalem dzis obywateskiego (prawie) zatrzymania pijaka w samochodzie