[TECH] Dokręcanie śrub mocujących tar cze

Data: 2009-04-07 00:05:18
Autor: Gotfryd Smolik news
[TECH] Dokręcanie śrub mocujących tar cze
On Mon, 6 Apr 2009, Paweł Kępień wrote:

Witam,

czy macie może jakieś "domowe" sposoby na dokręcanie śrub mocujących tarcze (blat i środkową)? Chodzi mi o sposób zablokowania tulejki, w którą wkręca się śrubę. Wiem, że jest do nich specjalny klucz (np. http://tinyurl.com/cydxf8), ale czy to aby na pewno konieczne? ;)

  Kosztuje kilkanaście złotych (plus przesyłka), więc IMVHO nie warto
przesadzać. Mi skręcenie "metodami" już kiedyś spowodowało konieczność
skręcania tarcz po drodze, więc nie polecam :]

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-04-07 00:34:50
Autor: Paweł Kępień
Gotfryd Smolik news pisze:

 Kosztuje kilkanaście złotych (plus przesyłka), więc IMVHO nie warto
przesadzać.

Dlatego właśnie pytałem o jakieś własne wytwory. Kurczę, jestem na 95% pewny, że ktoś pisał o "zrobieniu" sobie takiego klucza, ale nie pamiętam kto to był. Może się jeszcze zgłosi... ;) Pojeżdżę trochę, jak nie będzie problemów to dobrze, a jak będą, to pomyślę o kupnie. Porównując do innych narzędzi Park Tool'a cena jeszcze do przeżycia (http://tinyurl.com/dh3pl2).

Mi skręcenie "metodami" już kiedyś spowodowało konieczność
skręcania tarcz po drodze, więc nie polecam :]

:) Czyli co? Pozostaje skleić na ślinę albo na korektor...? :D

Pozdrawiam,

Data: 2009-04-07 12:19:39
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 7 Apr 2009, Paweł Kępień wrote:

to dobrze, a jak będą, to pomyślę o kupnie.

  Trzeba kupować kiedy jest, a nie kiedy chcesz ;)
  Podejrzewam że w tej chwili może nie być dostępny (powinien być
zaniedługo :))

Mi skręcenie "metodami" już kiedyś spowodowało konieczność
skręcania tarcz po drodze, więc nie polecam :]

:) Czyli co? Pozostaje skleić na ślinę albo na korektor...? :D

  Nie, na chwilę wkłada się starą tarczę i szuka klucza ;)

pzdr, Gotfryd

[TECH] Dokręcanie śrub mocujących tar cze