Doktor JK o antysemityzmie

Data: 2018-02-13 19:07:19
Autor: silvio balconetti
Doktor JK o antysemityzmie
>Kaczyński: antysemityzm to choroba duszy, którą podpowiada diabeł

Jarosław Kaczyński przemawiał podczas wieczornych uroczystości związanych z miesięcznicą katastrofy smoleńskiej. Lider PiS odniósł się do trudnej w ostatnich dniach relacji pomiędzy Polską a Izraelem. Powiedział, że antysemityzm jest chorobą duszy i umysłu i należy ją odrzucić.<

http://www.bibula.com/?p=99798

No i dostal odpor:

>Dziś wrogiem Polski jest Izrael i jego reprezentacja w USA. To konsekwencja suwerennej decyzji Żydów podjętej przez nich świadomie i otwarcie, to agresywna napaść na Polskę. Pani Azari w imieniu Żydów przyznała zamiar ograbienia Polski, Żydzi szerzą oszczerstwa na temat Polaków, przyznają iż będą robić to nadal, obrażają nas. My panie Kaczyński nie mamy sobie nic do zarzucenia, wręcz mamy zamiar wypełnić nasz katolicki obowiązek obrony naszych dzieci i wnuków przed izraelską agresją. Mamy zamiar bronić Prawdy o naszych Przodkach, o nas samych i naszej historii. To nie jest antysemityzm lecz obrona konieczna. Pan panie Kaczyński przyjmuje i rozpowszechnia żydowskie pokrętne znaczenie tego słowa. Czy jest pan Żydem czy Polakiem. Pan powinien oddać władzę Polakom, ponieważ takimi wypowiedziami oraz zaniechaniem obrony Polski w instytucjach amerykańskich nie działa Pan w interesie narodu Polskiego lecz w interesie izraelskiego agresora. To Pan grzeszy zdradą
katol

Antysemityzm, to mlotek do walenia po glowach wszystkich myslacych inaczej niz zaklamani Zydzi, w tym wiekszosci Polakow. Panie Kaczynski walnij sie pan tym mlotkiem w ten zaklamany leb to sie zydzi uraduja i zaspiewaja panu szalom szalom !
Andrzej<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-02-13 19:40:10
Autor: A. Filip
Doktor (prawa) JK o antysemityzmie: ciężka†Ščm  xžšë"›+­Ä)Ż<łŹ ; racji tym ktĂłrzy obraĹźają kraj
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

[...]

A zacytujesz Jarosława Kaczyńskiego "słowo w słowo" [1]?
Czy J.T.Gross obraża nasz kraj?

A ja mam niejaką wątpliwości czy brak perfekcyjnej jasności i
poprawności gramatycznej to efekt wieku czy zamierzone zostawienie
furtki dla możliwości "doprecyzowania".

[1] http://www.pch24.pl/kaczynski-- antysemityzm-to-choroba-duszy-- ktora-podpowiada-diabel,58196,i.html
-Dziś wrogowie Polski, można powiedzieć, że diabeł, podpowiada nam pewną
bardzo niedobrą receptę, pewną ciężką chorobę duszy i umysłu. Tą
chorobą jest antysemityzm. Musimy go zdecydowanie odrzucać. Ale to nie
oznacza, że mamy przyznawać rację tym, wszystko jedno czy to Żydzi, czy
Polacy, bo Polacy niestety też często dzisiaj obrażają swój własny kraj
- mówił Jarosław Kaczyński.
 --
A. Filip

Data: 2018-02-14 06:53:14
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
Doktor (prawa) JK o antysemityzmie: ciężka choroba ALE nie musimy przyznawać racji tym którzy obrażają kraj

No to zacytuj pajacyku.

Czy J.T.Gross obraża nasz kraj?

A ciebie?

CL

Data: 2018-02-14 06:51:51
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
Doktor JK o antysemityzmie
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:fegnqnFno86U2mid.individual.net...
>Kaczyński: antysemityzm to choroba duszy, którą podpowiada diabeł

Jarosław Kaczyński przemawiał podczas wieczornych uroczystości związanych z miesięcznicą katastrofy smoleńskiej.

Czy wspomniał coś o prawdzie która "jest coraz bliżej"?

CL

Data: 2018-02-14 13:15:55
Autor: silvio balconetti
Doktor JK o antysemityzmie
Am 14.02.2018 um 06:51 schrieb Szmalcownik - (c)  R.Czarnecki - PiS:
> [...]

związanych z miesięcznicą katastrofy smoleńskiej.

Czy wspomniał coś o prawdzie która "jest coraz bliżej"?

Chyba tak. Widzial ja na horyzoncie. :-)