Doktor Magdalena OgĂłrek

Data: 2015-05-08 13:47:24
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena OgĂłrek
Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze jak ona? ;-D

Data: 2015-05-08 14:40:13
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 13:47 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze  jak ona? ;-D

W interesie Polski i narodu jest jak najgorszy wynik Ogórek!
To jest w tej chwili walka o istnienie SLD.
Jeśli Ogórek będzie miała dobry wynik - SLD będzie zdychało jeszcze przez  kolejną kadencję!
Jeśli klęska będzie spektakularna - SLD zrobi miejsce dla _prawdziwiej_  lewicy!
A lewica Polsce potrzebna!
Na razie nasza władza dba o interesy własne i postkomunistycznej  oligarchii.
Wszystko kosztem klasy niższej i średnij.
SLD robiło to samo!

Po klęsce Ogórek będzie miejsce dla mądrej i _prawdziwej_ partii  prospołecznej.
A wbrew prymitywnym neoliberałom - to właśnie _szczęśliwy_ i bogaty naród  jest źródłem pomyślności _całego_ kraju.

Biedota nie rozwinie kraju, nie zapracuje na bogaczy, politykierów,  dziennikarzełków i armię!
Polska będzie tak biedna, jak szry obywatel!

SLD z Ogórek i Millerem - na śmietnik!

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 06:10:29
Autor: kogutek444
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu piątek, 8 maja 2015 14:41:00 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Biedota nie rozwinie kraju, nie zapracuje na bogaczy, politykierów,  dziennikarzełków i armię!
Polska będzie tak biedna, jak szry obywatel!

Ale ty frajer jesteś. Przegrana sld po kilkudziesięciu latach po okrągłym stole została wtedy ustalona. Uwłaczyli się wtedy wszyscy okrąglostołowcy i ich przyjaciele na majątku narodowym. I teraz zaczynają powoli znikać. Z wyjątkiem szczerych życzeń raka trzustki nic więcej im nie można zrobić. Kolejni co przegrają za 4 lata to będą ci związani kiedyś z UW teraz z PO. Wtedy też zaczną się kończyć unijne pieniądze z których na razie świetnie żyją. Kartoflaną republiką będziemy bo do bananowej będzie nam daleko.

Data: 2015-05-08 19:12:33
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 15:10 <kogutek444@gmail.com> pisze:

> [...]

Ale ty frajer jesteś. Przegrana sld po kilkudziesięciu latach po  okrągłym stole została wtedy ustalona. Uwłaczyli się wtedy wszyscy  okrąglostołowcy i ich przyjaciele na majątku narodowym. I teraz  zaczynają powoli znikać. Z wyjątkiem szczerych życzeń raka trzustki nic  więcej im nie można zrobić. Kolejni co przegrają za 4 lata to będą ci  związani kiedyś z UW teraz z PO. Wtedy też zaczną się kończyć unijne  pieniądze z których na razie świetnie żyją. Kartoflaną republiką  będziemy bo do bananowej będzie nam daleko.

Wszystko przy okrągłym stole zostało ustalone. _Wszystko_ - Twój obłęd  również!
W ogóle nie zajmujmy się niczym - tzw. okrągły stół wszystko już  zaplanował i ustalił...

Czekajmy na naturalne zejście pokolenia, które obdarzyło "okrągły stół"  możliwościami nadludzkimi.
Ja wolałbym ich ("okrągłostołowców") _rzetelnie_ osądzić, planować i żyć  dalej.

BTW - czy JPII jest winien "okrągłego stołu" i nas sprzedał?
Według kogutka to pewne!
:)

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 11:02:57
Autor: szklanynocnik
Doktor Magdalena Ogórek
użytkownik Trefniś napisał:

BTW - czy JPII jest winien "okrągłego stołu" i nas sprzedał?
Według kogutka to pewne!
:)

Solidarność miała tyle do gadania co JP2.

Ani srulom, ani komuchowi nie było na rękę dopuścić do zmian:
https://www.youtube.com/watch?v=whWCsn9hiIE

Tym którzy mogli zagrozić żydokomunie w l.80 najpierw zrobiono stan wojenny, co bardziej upierdliwym "samobójstwa", reszta
dostała paszport i kopa w dupę na rozpęd.
http://www.sztetl.org.pl/pl/term/403,emigracja-z-polski-w-latach-70-tych-i-80-tych/

Data: 2015-05-08 16:50:14
Autor: Joschi
Doktor Magdalena Ogórek
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.xybhhbe6mtaby1tncap.home...
[...]

W interesie żydostwa, okupującego zniewoloną Polskę. Dlatego się tak sracie od samego początku, jak wystartowała niezależna od żydostwa Polka...
Ogórek nie ma nic wspólnego z SLD, a zagrożeniem dla Polski obecnie nie jest SLD, tylko inne okrągłostołowe kartele, PO i PiS...

Data: 2015-05-08 19:09:10
Autor: Mark Woydak
Doktor Magdalena Ogórek

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miiif4$otv$1speranza.aioe.org...
[...]

Te, komuchu. Twoją PZPR szlag trafił i swoja legitymacja możesz zrobić podpałkę na grillu.

MW

Data: 2015-05-08 19:16:12
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 16:50 Joschi <joschi@gmail.com> pisze:

[...]

To jest myślenie "pierwszą głową" Joschiego.

Nie mam _żadnych_ dowodów na niezależność Ogórek od "żydowskich  interesów", skoro korzysta z "poparcia" (pieniędzy) partii, która "da"  każdemu - nie wyłączając...

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 18:05:16
Autor: ruski szpieg
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 08.05.2015 o 14:40, Trefniś pisze:
[...]

Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona zmarginalizowana przez służby a jej lider odkrył u siebie skłonności samobójcze...;)

Nie ma alternatywy dla SLD i innej lewicy nie będzie. Jeśli ktoś ma poglądy lewicowe to powinien zacząć wspierać SLD nie oglądając się na jego pochodzenie.

Jeśli lewicowcy dopuszczą do upadku SLD to będzie koniec lewicy w Polsce i dopiero jakiś kataklizm, który zburzy obecny system będzie mógł doprowadzić co ponownego jej powstania.

Data: 2015-05-08 19:25:10
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 18:05 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

Stanowczo lepszy _kataklizm_ (który nieunikniony w Polsce!) niż wspieranie  sprostytuowanego SLD!
Ogórek sama niszczy swoją reputację, wspierając Millera i SLD. Czyli  prostytucja platoniczna - nawet nie ma z tego przyjemności - a obrzydzenie  własne i obserwatorów mimo woli.

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 19:30:15
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 2015-05-08 o 18:05, ruski szpieg pisze:
Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona

Ja dziękuję za taką lewicę

Data: 2015-05-08 20:03:52
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:30 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

W dniu 2015-05-08 o 18:05, ruski szpieg pisze:
Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona

Ja dziękuję za taką lewicę

Nie wyrabiaj sobie opinii o lewicy na podstawie wypowiedzi jakiegoś  chronicznie "zdumionego"!
Lepper nie był lewicą - był antysystemowy :)

Nie każdy antysystemowiec jest lewicowcem!

Mądra (a tylko taką poprę!) lewica myśli o sobie - ale i o swoich  pracodawcach, Państwie i rolnikach (a Lepper nieskutecznie).
Taka lewica będzie popierać wyłącznie polityków dbających o Polskę (w  całości)!
Taką właśnie lewicę chcę popierać - a to jest mission impossible.

Czyli jestem antysystemowcem!
A naszych "sztandarowych" antysystemowców nie szanuję (Korwin jest  niezrozumiały, rockman jest idiotą)...
Nie zakładam partii - prędzej kupię wyspę i będę się uśmiewał z polskich  "wyborów"
hehe...

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 14:49:18
Autor: Ikselka
Doktor Magdalena OgĂłrek
Dnia Fri, 08 May 2015 13:47:24 +0200, zdumiony napisał(a):

Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze jak ona? ;-D

Chłopie, daj spokój, Ty chcesz, żeby osiemnastki TAK wyglądały?
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-08 16:13:11
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 2015-05-08 o 14:49, Ikselka pisze:
[...]

W Wielkiej Brytanii jest wybrana 20-ka ale gdzie tam jej do naszej Ogórek ;-D

Data: 2015-05-08 16:47:00
Autor: Joschi
Doktor Magdalena OgĂłrek
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mii7oc$dbu$2node1.news.atman.pl...
Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze jak ona? ;-D

Wymyślasz, SLD ją pogrążyło!

W pewnym stopniu zaimponowała też Magdalena Ogórek, która wytrwała w zamiarze doprowadzenia do końca swojej chwiejnej kampanii, choć działała, jak się zdawało, przeciwko większości SLD, którego teoretycznie była kandydatką. Heroizm pani Magdaleny był tym większy, że za kulisami nie ustawały naciski ze strony partii rządzącej, aby kandydatkę wycofać i czym prędzej zachęcić jej wyborców do głosowania na urzędującego prezydenta. Co ciekawe, pani Ogórek momentami brzmiała jak własny awatar, ale chwilami mówiła całkiem ciekawie i rozsądnie – jak choćby w telewizyjnym wywiadzie, gdzie oznajmiła, że „pan Bronisław” kompromitował nas na świecie. Nie wiem, czy była kandydatką lewicową (chwilami wyglądało na to, że nie bardzo), ale na pewno była kandydatką interesującą. Być może odegra jeszcze w polityce jakąś rolę. Potencjał jest.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,135274,title,Lukasz-Warzecha-na-kogo-nie-warto-glosowac,wid,17520001,wiadomosc.html?ticaid=114d39&_ticrsn=5

Data: 2015-05-08 19:08:07
Autor: Mark Woydak
Doktor Magdalena OgĂłrek

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mii7oc$dbu$2node1.news.atman.pl...
Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze jak ona? ;-D

Brakuje je tylko biustu ;-)))

MW

Data: 2015-05-08 19:39:01
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:08 Mark Woydak <Mark.Woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Tak bez podtekstów politycznych...
Dokładnie _nic_ nie jest w stanie podrobić urody 18-tki!
Ogórek może mieć ładną pupę, cycki - ale na pewno nie podrobi osiemnastki!

A stricte politycznie - prostytucja polityczna niszczy kobiecość...
"Dała" siebie za SLD-owskie pieniądze (ledwie milion podobno) "ale nie  miałam przyjemności"
:)

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 19:42:54
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 2015-05-08 o 19:39, Trefniś pisze:
Tak bez podtekstów politycznych...
Dokładnie _nic_ nie jest w stanie podrobić urody 18-tki!
Ogórek może mieć ładną pupę, cycki - ale na pewno nie podrobi osiemnastki!

Sprecyzujmy, niektórych 18-tek, bo np. te zapraszane do programu Ewy Drzyzgi nie są zbyt piękne.

Data: 2015-05-08 20:16:16
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:42 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

[...]

Nie masz oczu, nie masz nosa...
Mężczyzna wątpliwości mieć nie powinien.

Zresztą wszystko i tak niszczy prostytucja "ale się nie zaciągałam"

--
Trefniś

Doktor Magdalena OgĂłrek