Doktor Magdalena OgĂłrek

Data: 2015-05-08 19:08:07
Autor: Mark Woydak
Doktor Magdalena OgĂłrek

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mii7oc$dbu$2node1.news.atman.pl...
Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze jak ona? ;-D

Brakuje je tylko biustu ;-)))

MW

Data: 2015-05-08 19:39:01
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:08 Mark Woydak <Mark.Woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Tak bez podtekstów politycznych...
Dokładnie _nic_ nie jest w stanie podrobić urody 18-tki!
Ogórek może mieć ładną pupę, cycki - ale na pewno nie podrobi osiemnastki!

A stricte politycznie - prostytucja polityczna niszczy kobiecość...
"Dała" siebie za SLD-owskie pieniądze (ledwie milion podobno) "ale nie  miałam przyjemności"
:)

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 19:42:54
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 2015-05-08 o 19:39, Trefniś pisze:
Tak bez podtekstów politycznych...
Dokładnie _nic_ nie jest w stanie podrobić urody 18-tki!
Ogórek może mieć ładną pupę, cycki - ale na pewno nie podrobi osiemnastki!

Sprecyzujmy, niektórych 18-tek, bo np. te zapraszane do programu Ewy Drzyzgi nie są zbyt piękne.

Data: 2015-05-08 20:16:16
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:42 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

[...]

Nie masz oczu, nie masz nosa...
Mężczyzna wątpliwości mieć nie powinien.

Zresztą wszystko i tak niszczy prostytucja "ale się nie zaciągałam"

--
Trefniś

Doktor Magdalena OgĂłrek