Doktor Magdalena Ogórek

Data: 2015-05-08 14:40:13
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 13:47 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

Zniechęca mnie poparcie SLD dla niej.
Ale jak by tak obiektywnie spojrzeć - to która 18-ka wygląda tak dobrze  jak ona? ;-D

W interesie Polski i narodu jest jak najgorszy wynik Ogórek!
To jest w tej chwili walka o istnienie SLD.
Jeśli Ogórek będzie miała dobry wynik - SLD będzie zdychało jeszcze przez  kolejną kadencję!
Jeśli klęska będzie spektakularna - SLD zrobi miejsce dla _prawdziwiej_  lewicy!
A lewica Polsce potrzebna!
Na razie nasza władza dba o interesy własne i postkomunistycznej  oligarchii.
Wszystko kosztem klasy niższej i średnij.
SLD robiło to samo!

Po klęsce Ogórek będzie miejsce dla mądrej i _prawdziwej_ partii  prospołecznej.
A wbrew prymitywnym neoliberałom - to właśnie _szczęśliwy_ i bogaty naród  jest źródłem pomyślności _całego_ kraju.

Biedota nie rozwinie kraju, nie zapracuje na bogaczy, politykierów,  dziennikarzełków i armię!
Polska będzie tak biedna, jak szry obywatel!

SLD z Ogórek i Millerem - na śmietnik!

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 06:10:29
Autor: kogutek444
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu piątek, 8 maja 2015 14:41:00 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Biedota nie rozwinie kraju, nie zapracuje na bogaczy, politykierów,  dziennikarzełków i armię!
Polska będzie tak biedna, jak szry obywatel!

Ale ty frajer jesteś. Przegrana sld po kilkudziesięciu latach po okrągłym stole została wtedy ustalona. Uwłaczyli się wtedy wszyscy okrąglostołowcy i ich przyjaciele na majątku narodowym. I teraz zaczynają powoli znikać. Z wyjątkiem szczerych życzeń raka trzustki nic więcej im nie można zrobić. Kolejni co przegrają za 4 lata to będą ci związani kiedyś z UW teraz z PO. Wtedy też zaczną się kończyć unijne pieniądze z których na razie świetnie żyją. Kartoflaną republiką będziemy bo do bananowej będzie nam daleko.

Data: 2015-05-08 19:12:33
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 15:10 <kogutek444@gmail.com> pisze:

> [...]

Ale ty frajer jesteś. Przegrana sld po kilkudziesięciu latach po  okrągłym stole została wtedy ustalona. Uwłaczyli się wtedy wszyscy  okrąglostołowcy i ich przyjaciele na majątku narodowym. I teraz  zaczynają powoli znikać. Z wyjątkiem szczerych życzeń raka trzustki nic  więcej im nie można zrobić. Kolejni co przegrają za 4 lata to będą ci  związani kiedyś z UW teraz z PO. Wtedy też zaczną się kończyć unijne  pieniądze z których na razie świetnie żyją. Kartoflaną republiką  będziemy bo do bananowej będzie nam daleko.

Wszystko przy okrągłym stole zostało ustalone. _Wszystko_ - Twój obłęd  również!
W ogóle nie zajmujmy się niczym - tzw. okrągły stół wszystko już  zaplanował i ustalił...

Czekajmy na naturalne zejście pokolenia, które obdarzyło "okrągły stół"  możliwościami nadludzkimi.
Ja wolałbym ich ("okrągłostołowców") _rzetelnie_ osądzić, planować i żyć  dalej.

BTW - czy JPII jest winien "okrągłego stołu" i nas sprzedał?
Według kogutka to pewne!
:)

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 11:02:57
Autor: szklanynocnik
Doktor Magdalena Ogórek
użytkownik Trefniś napisał:

BTW - czy JPII jest winien "okrągłego stołu" i nas sprzedał?
Według kogutka to pewne!
:)

Solidarność miała tyle do gadania co JP2.

Ani srulom, ani komuchowi nie było na rękę dopuścić do zmian:
https://www.youtube.com/watch?v=whWCsn9hiIE

Tym którzy mogli zagrozić żydokomunie w l.80 najpierw zrobiono stan wojenny, co bardziej upierdliwym "samobójstwa", reszta
dostała paszport i kopa w dupę na rozpęd.
http://www.sztetl.org.pl/pl/term/403,emigracja-z-polski-w-latach-70-tych-i-80-tych/

Data: 2015-05-08 16:50:14
Autor: Joschi
Doktor Magdalena Ogórek
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.xybhhbe6mtaby1tncap.home...
[...]

W interesie żydostwa, okupującego zniewoloną Polskę. Dlatego się tak sracie od samego początku, jak wystartowała niezależna od żydostwa Polka...
Ogórek nie ma nic wspólnego z SLD, a zagrożeniem dla Polski obecnie nie jest SLD, tylko inne okrągłostołowe kartele, PO i PiS...

Data: 2015-05-08 19:09:10
Autor: Mark Woydak
Doktor Magdalena Ogórek

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miiif4$otv$1speranza.aioe.org...
[...]

Te, komuchu. Twoją PZPR szlag trafił i swoja legitymacja możesz zrobić podpałkę na grillu.

MW

Data: 2015-05-08 19:16:12
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 16:50 Joschi <joschi@gmail.com> pisze:

[...]

To jest myślenie "pierwszą głową" Joschiego.

Nie mam _żadnych_ dowodów na niezależność Ogórek od "żydowskich  interesów", skoro korzysta z "poparcia" (pieniędzy) partii, która "da"  każdemu - nie wyłączając...

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 18:05:16
Autor: ruski szpieg
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 08.05.2015 o 14:40, Trefniś pisze:
[...]

Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona zmarginalizowana przez służby a jej lider odkrył u siebie skłonności samobójcze...;)

Nie ma alternatywy dla SLD i innej lewicy nie będzie. Jeśli ktoś ma poglądy lewicowe to powinien zacząć wspierać SLD nie oglądając się na jego pochodzenie.

Jeśli lewicowcy dopuszczą do upadku SLD to będzie koniec lewicy w Polsce i dopiero jakiś kataklizm, który zburzy obecny system będzie mógł doprowadzić co ponownego jej powstania.

Data: 2015-05-08 19:25:10
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 18:05 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

Stanowczo lepszy _kataklizm_ (który nieunikniony w Polsce!) niż wspieranie  sprostytuowanego SLD!
Ogórek sama niszczy swoją reputację, wspierając Millera i SLD. Czyli  prostytucja platoniczna - nawet nie ma z tego przyjemności - a obrzydzenie  własne i obserwatorów mimo woli.

--
Trefniś

Data: 2015-05-08 19:30:15
Autor: zdumiony
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu 2015-05-08 o 18:05, ruski szpieg pisze:
Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona

Ja dziękuję za taką lewicę

Data: 2015-05-08 20:03:52
Autor: Trefniś
Doktor Magdalena Ogórek
W dniu .05.2015 o 19:30 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

W dniu 2015-05-08 o 18:05, ruski szpieg pisze:
Prawdziwa lewica już była w postaci Samoobrony. Została ona

Ja dziękuję za taką lewicę

Nie wyrabiaj sobie opinii o lewicy na podstawie wypowiedzi jakiegoś  chronicznie "zdumionego"!
Lepper nie był lewicą - był antysystemowy :)

Nie każdy antysystemowiec jest lewicowcem!

Mądra (a tylko taką poprę!) lewica myśli o sobie - ale i o swoich  pracodawcach, Państwie i rolnikach (a Lepper nieskutecznie).
Taka lewica będzie popierać wyłącznie polityków dbających o Polskę (w  całości)!
Taką właśnie lewicę chcę popierać - a to jest mission impossible.

Czyli jestem antysystemowcem!
A naszych "sztandarowych" antysystemowców nie szanuję (Korwin jest  niezrozumiały, rockman jest idiotą)...
Nie zakładam partii - prędzej kupię wyspę i będę się uśmiewał z polskich  "wyborów"
hehe...

--
Trefniś

Doktor Magdalena Ogórek