Doktor Merkel neguje związek między "gośćmi zš•Ť­Ä3j č Bzxž terroryzmem :-)

Data: 2016-08-18 15:52:17
Autor: A. Filip
Doktor Merkel neguje związek między "gośćmi zš•Ť­Ä3j č Bzxž terroryzmem :-)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Angela-Merkel-neguje-zwiazek-miedzy-imigracja-a-terroryzmem,wid,18470294,wiadomosc.html
akt. 18.08.2016, 13:00
Angela Merkel neguje związek między imigracją a terroryzmem
Kanclerz Angela Merkel powiedziała na wiecu wyborczym w Neustrelitz w
Meklemburgii, że nie istnieje związek pomiędzy napływem uchodźców do
Niemiec a wzrostem zagrożenia terrorystycznego

A niektórzy mówią że Niemcy nie potrafią być przezabawni :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-18 10:07:20
Autor: Stachu Chebel
Doktor Merkel neguje związek między "gośćmi Merkel" a zagrożeniem terroryzmem :-)

 :))

Data: 2016-08-18 18:59:05
Autor: A. Filip
Doktor Merkel neguje związek między "go terroryzmem :-)
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
On 08/18/2016 10:52 PM, A. Filip wrote:
[...]

W jakiś przedziwny sposób chyba ma rację.

Tych uchodźców napłynęło przez ostatni rok do Niemiec ilu? Półtora miliona?

A z zagrożeń terrorystycznych w tym czasie:

- jakiś Irańczyk, który wychował się w Niemczech, robi strzelaninę (w
USA mają takie co tydzień, czy to na ulicy, czy to w kinie, czy to w
szkole - na szczęście tam jest ogólny dostęp do broni, więc każdy
chętny "może się obronić")

- jakiś Afgańczyk, który był jedyną ofiarą śmiertelną swojego "zamachu"

- jakiś Niemiec bez migranckich korzeni (!) machający nożem w
Monachium i krzyczący Allah Akbar (!)

I takie tam. Jak na "półtora miliona przybyłych terrorystów" - trochę
słabo. Chociaż medialnie oczywiście wygląda to fatalnie.

Pełniejsza lista z opisami:

https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_Germany#List_of_significant_terrorist_incidents_in_Germany

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Ja nawet Niemcom życzę żebyś _dalej_ miał "(niby) z grubsza rację".
Daje ci tylko 30% szans na "z grubsza rację" w perspektywie 5 lat i
15% w perspektywie >10 lat.

,,Największą nienawiść miłość zawiedziona rodzi" - Przy 1.5 miliona
uchodźców tysiące zawiedzionych miłości do Niemiec są _gwarantowane_.

Data: 2016-08-18 11:19:18
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:48:05 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 08/19/2016 01:59 AM, A. Filip wrote:

> [...]
>
> ,,Największą nienawiść miłość zawiedziona rodzi" - Przy 1.5 miliona
> uchodźców tysiące zawiedzionych miłości do Niemiec są _gwarantowane_.

Moim zdaniem rozwiązanie tego problemu nie jest jakieś stosunkowo skomplikowane:

1) w Unii - wspólny system graniczny z biometryczną bazą danych (czyli np. odciski palców od wszystkich przybyszów spoza Unii, robi tak wiele krajów na świecie); w zasadzie byłoby to jakieś dostosowanie bazy Schengen

2) jakaś (narzucona przez Unię?) służba graniczna w krajach, które z ochroną granic sobie nie radzą (Włoch, Grecja); pewnie kosztowałoby to podobnie, co jakieś bzdurne (i miliardowe!) rekompensaty dla Turcji, która przyjmuje euro i uchodźców, którzy dotarli do Grecji, a w zamian odsyła własnych uchodźców z własnych obozów - ktoś, kto w imieniu Europy wynegocjował takie porozumienie musiał być sprawny intelektualnie inaczej

3) i najważniejsze - szybkie i konsekwentne *deportowanie* osób łamiących prawo, z wilczym biletem / zakazem wstępu (z biometryczną bazą danych na "paszport kuzyna" nie powinien mieć prawa wjazdu w żadnym kraju Unii); prawie wszyscy sprawy ostatnich zamachów w Europie mieli wcześniejsze klopoty z prawem

No ale znając życie, nic się nie zmieni, a fanatyzm tym karmiony będzie rósł w siłę (i ten religijny, i ten lewicowy, i ten prawicowy).

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Jest prostsze rozwiązanie. Banalne !! Oficjalne oświadczenie, iż żaden "przybysz" oficjalnie niezarejestrowany jako "niby uchodźca" do dn. ......nie dostanie socjalu,auta,domu i kupy dziwek. I Game is Over. Tak zrobili Australe i Saudi. Działa? Jasne, że działa. Ale nie zadziała, bo ta prukfa i tak zwali wszystko na Putina za bombowanie bojowników przeciwnych "reżimowi". Qrva, dom waryjotów...

Doktor Merkel neguje związek między "gośćmi zš•Ť­Ä3j č Bzxž terroryzmem :-)