Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Data: 2010-09-08 02:07:43
Autor: muto2100
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l
Data: 2010-09-08 11:13:30
Autor: mkarwan
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:6832e292-f90e-4bf7-9a3e-891f587f384fd8g2000yqf.googlegroups.com...
http://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-probl
em-20100908-14zwf.html

Nie potrafisz infomacji ze swoich watków zamiescic w jednym liscie?

Przyklad takiego listu:
1. AHAH -jest to o czym mowilem przed paroma dniami: Powodzianie pozostawieni na pastwe losu. Rzad im nie pomoze
http://www.sfora.biz/Powodzianie-pozostawieni-na-pastwe-losu-Rzad-im-nie-pomoze-a24025

2. Nadchodzi rewolucja? http://www.pardon.pl/dyskusja/2868565/nadchodzi_rewolucja

3. Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l
http://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-problem-20100908-14zwf.html

Data: 2010-09-08 02:21:18
Autor: muto2100
On 8 Wrz, 11:13, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:6832e292-f90e-4bf7-9a3e-891f587f384fd8g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]

3. Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah
mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!lhttp://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-...

wiesz  Jozek     pamietam     cie    z   forum   gazeta.pl     -
jestes     nauczycielem  historii     z  zawodu-    a  twoje
nazwisko   niejest    Zieba

jak  chcesz  to  ci  napisze     na  prywatne    e-mail    ,   bo
raz    ze  niechce     miec     problemow    z  prawem    ,
chociaz     doskonale
wiesz    ze  sa     sposoby     azeby  to  zrobic    -  np  piszac
z  Czech    lub  Niemiec    -  lub   ktos    moze     podac  twoje
nazwisko   np  z  Kanady  lub  USA     a  oto
nietrudno    .Pozatym      mam     swoje    zasady    -  i
nieposluze  sie     do  tego  co  ty    zrobiles   mi   a  mysle   ze
innym  tez.Siadnij     na  dupie  wkoncu    ,    powtarzam
niejestes     wlascicielem     Google.Google     ma     swoja
polityke    antysmamowa-  albo  podaj  ich  do  sadu!ze
niepilnuja     porzadku  na    grupie    soc.polityka

Data: 2010-09-09 15:48:17
Autor: mkarwan
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f3beaeeb-14b4-4bdd-8f44-194c897fe7a4h7g2000yqn.googlegroups.com...
piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!lhttp://www.smh.com.a
u/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-...
wiesz  Jozek     pamietam     cie    z   forum   gazeta.pl     -
jestes     nauczycielem  historii     z  zawodu-    a  twoje
nazwisko   niejest    Zieba

Nie mam na imie Józek, nie nazywam sie Ziemba i nie pisuje na forum gazeta.pl
Czemu wiec klamiesz?

Data: 2010-09-09 16:32:31
Autor: Jesienny
mkarwan napisał:

[...]

Wiesz kapusto doskonale jakie "forum" miał na myśli.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-08 15:14:44
Autor: Jesienny
pajac napisał:

Nie potrafisz infomacji ze swoich watków

Trzy słowa do ojca prowadzącego

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-08 12:26:23
Autor: jerzy.n
[...]

Jestem za , niech mloda i ladna laborantka pobiera w podobny sposób mocz do analizy...

Data: 2010-09-08 14:33:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

http://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-problem-20100908-14zwf.html

Łokrutnie uwielbiom takie jegzaminowanie...!!!

Ino cycory do maluśkich nalezeć niemogom - niewim cymci to godoł, ale psy
wypryskach mi niewstowo...

Censto som, a niekiedy z Jontkiem pseprowadzomy takie jegzaminy, jak nowe
pokojuwki, albo kucharki do nasych pensjonatuw psyjmujemy...

--

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l