Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Data: 2010-09-08 12:26:23
Autor: jerzy.n
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:6832e292-f90e-4bf7-9a3e-891f587f384fd8g2000yqf.googlegroups.com...
http://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-problem-20100908-14zwf.html
Jestem za , niech mloda i ladna laborantka pobiera w podobny sposób mocz do analizy...

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l