Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

Data: 2010-09-08 14:33:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l

http://www.smh.com.au/world/doctor-says-he-sucked-nipple-to-diagnose-problem-20100908-14zwf.html

Łokrutnie uwielbiom takie jegzaminowanie...!!!

Ino cycory do malu¶kich nalezeć niemogom - niewim cymci to godoł, ale psy
wypryskach mi niewstowo...

Censto som, a niekiedy z Jontkiem pseprowadzomy takie jegzaminy, jak nowe
pokojuwki, albo kucharki do nasych pensjonatuw psyjmujemy...

--

Doktor w Finnlandi egzaminowal 20 letnia pacjientke-ssajac jej piersi -ah mam taki sen ze to Ja bylem tym lekarzem!l