Doktorat sekciarza - część środowiska naukoweg o jest oburzona!

Data: 2009-11-27 13:04:31
Autor: mkarwan
Doktorat sekciarza - część środowiska naukoweg o jest oburzona!
Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:heo37e$7dn$1news.onet.pl...
prof. Jana Hartman, a Centralna Komisja do

Syn Stanisława Hartmana i praprawnuk rabina Izaaka Kramsztyka.
(...) Jest też członkiem-założycielem B'nai B'rith Polska, reaktywowanego w
2007 roku.
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Hartman

(...)W latach 1985-90 studiowałem filozofię na Wydziale Filozoficznym
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Studia ukończyłem przedstawiając
pracę na temat ontologii R. Ingardena (opiekun: prof. Mieczysław A.
Krąpiec).
źródło http://www.iphils.uj.edu.pl/~j.hartman/cvpl.php

(...)Prof. Hartman pisze: "W latach 1985-90 studiowałem filozofię na Wydziale Filozoficznym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Studia ukończyłem przedstawiając pracę na temat ontologii R. Ingardena" i tu, w tym kontekście stwierdza, że opiekunem jego był właśnie Prof. M. Krąpiec.
Z całości tej wypowiedzi wynika, że J. Hartman skończył studia pod skrzydłami O. Prof. Krąpca... niestety pan Hartman "zapomina" dodać, że jego magisterskiej pracy na KUL-u nie przyjęto, odrzucono ją z powodów merytorycznych, a dopiero prof. Władysław Stróżewski z Uniwersytetu Jagiellońskiego przyjął tę pracę
źródło http://www.propolonia.pl/blog-read.php?bid=26&pid=1459

Jak to jest z tytułem profesorskim J. Hartmana?
Na stronie Zakładu Filozofii i Bioetyki jest Kierownik: dr. hab. Jan Hartman.
Nie prof dr. hab. Jan Hartman, tylko dr. hab. Jan Hartman!
źródło http://www.cm-uj.krakow.pl/pliki/struktura.php?kod=00050203&w=p

Data: 2009-11-27 13:09:02
Autor: Karol
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Na stronie Zakładu Filozofii i Bioetyki jest Kierownik: dr. hab. Jan Hartman.
Nie prof dr. hab. Jan Hartman, tylko dr. hab. Jan Hartman!

... no prosze i wszystko jasne. Gdzie by bylo im tak dobrze jak nie w Polsce?
We wszystko wtykaja swoje nosy.

Data: 2009-11-27 15:19:27
Autor: cytryna
> [...]

Na stronie Zakładu Filozofii i Bioetyki jest Kierownik: dr. hab. Jan Hartman.
Nie prof dr. hab. Jan Hartman, tylko dr. hab. Jan Hartman!

Jasiek w ubiegłym roku wyskamlał tytuł profesora :Wydział Nauk o Zdrowiu
Collegium Medicum, Uniwersytetu Jagiellońskiego. Bioetyka,to nauka o skutkach obmacywania piguł. Pielgniarz-filozof to dopiero znachor w R-ce.

Data: 2009-11-28 00:36:33
Autor: Antenka
On 27 Lis, 13:04, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> [...]

Hartman.
Nie prof dr. hab. Jan Hartman, tylko dr. hab. Jan Hartman!

KUL wyhodował sobie na własnym ciele wiele żmij. Wiele żydostwa
studiowało właśnie tam, aby się uwiarygodnić w polskim
społeczeństwie.

Antenka

Doktorat sekciarza - część środowiska naukoweg o jest oburzona!