Dokumentacja do standardu mocowania napinacza

Data: 2009-08-11 19:46:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dokumentacja do standardu mocowania napinacza
Coś nie mogę znaleźć, a prawdopodobnie będę musiał dorabiać do ramy.
Moja rowerowe angielski słaba jest.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-11 19:56:25
Autor: Wooyek
Dokumentacja do standardu mocowania napinacza
Coś nie mogę znaleźć, a prawdopodobnie będę musiał dorabiać do ramy.
Moja rowerowe angielski słaba jest.
;-)

http://www.iscg.org/INTL_STD_MTG_LOCATIONS.pdf
ew. jak planujesz Hammerschmidta to poszukaj ISCG 2005.

A jak nie chce Ci się ciąć/wiercić/spawać, to można kupić adaptery nakręcane na suport.

Data: 2009-08-11 20:14:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Właśnie to znalazłem (literówkę waliłem w zapytaniu).

Mam taki napinacz mocowany suportem, ale on nie trzyma za dobrze, mimo tych szpilek wkręcanych (wbijanych) w miskę.
http://allegro.pl/item702516225_nowy_napinacz_mt_94_hit_roku.html
Tylko musiałem go przerobić.

Jak będzie kasa na Karpiela to będzie i na Hammerschmidta.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-11 20:47:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dokumentacja do standardu mocowania napinacza - ISCG ISCG05

http://www.e13components.com/support_iscg_explained.html
http://iscg05.com/documentation.htm

zyga