Dokumenty wydane zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym

Data: 2014-01-11 22:40:13
Autor: Kajetan
Dokumenty wydane zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym
Czy do ,,dokument贸w wydanych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym'' (art. 86a ust. 4 ustawy o podatku od towar贸w i us艂ug) zaliczy膰 mo偶na kart臋 pojazdu? O jej wydawaniu m贸wi art. 77 prawa o ruchu drogowym, wi臋c chyba tak - mam racj臋?

Chodzi mi o dopuszczaln膮 艂adowno艣膰, o kt贸rej mowa w art. 86a. Je偶eli jest ona podana w karcie pojazdu, a nie jest w dowodzie rejestracyjnym ani w homologacji, to czy warunek nieuznawania za samoch贸d osobowy jest spe艂niony?

Kajetan

Dokumenty wydane zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym