Dokupienie bia³ych kloszy

Data: 2009-10-28 10:36:42
Autor: eMonika
Dokupienie bia³ych kloszy
U¿ytkownik "Abecad³o" <altam@hinskiezeki.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc8tbj$56i$1news.onet.pl...
Witam,
potrzebujê dokupiæ klosze do ¿yrandola, producent Massive.

Ja kupowa³am klosze do innego ¿yrandola innego producenta, ale zrobi³am to w taki skomplikowany i nietypowy sposób, ze znalaz³±m stronê internetow± producenta, zadzwoni³am, z³o¿y³am zamówienie i mi³a pani na drugi dzieñ przys³a³a mi kurierem dobrze zapakowane klosze w cenie ok. 10 z³ za szt. + chyba 24 z³ wysy³ka. (nasze klosze by³y wieksze i ze szk³a typu a la Murano)

Dowiadywa³am sie te¿ w markecie, gdzie kupowa³am lampy, ale tam procedura by³a bardziej skomplikowana i my¶lê, ¿e drozsza.

Pozdr.,

M.

Dokupienie bia³ych kloszy