Dokupienie stoperów na wycieraczki

Data: 2012-05-21 09:12:29
Autor: Gacekk
Dokupienie stoperów na wycieraczki
Witam
Jest możliwość zakupienia stoperów pod wyciaraczki PETEX? Gdzies mi "wsiąkły" :)
Jezeli ktos by był tak uprzejmy to prosze o podanie linka ew gdzie to kupić.

Data: 2012-05-21 21:00:59
Autor: bratPit
[...]

a te spinki były razem z dywanikami? bo ja nie chyba kojarzę żeby z Petexami były spinki.
W każdym razie jedyne co mi przychodzi do głowy to zapytaj w salonie o zestawy montażowe do dywaników, nie wiem jakiej marki masz auto ale np w Oplu taki zestaw kosztuje coś 10-20zł,

brat

Data: 2012-05-22 21:35:02
Autor: Iksiński

Użytkownik "Gacekk" <gacek12-10@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpcpsu$dsj$1inews.gazeta.pl...

Jezeli ktos by był tak uprzejmy to prosze o podanie linka ew gdzie to kupić.

Na Alledrogo patrzyłeś? Prawie każdy sprzedawca dywaników je sprzedaje.

Dokupienie stoperów na wycieraczki