Dol. Czarnej Wisełki - Zakaz ruchu rowe rów

Data: 2009-07-27 08:29:08
Autor: MichałG
Dol. Czarnej Wisełki - Zakaz ruchu rowe rów
Po 2 dniach deszczu udało sie ruszyć na przejażdzke Ustroń-Ustroń przez Istebną -Jabłonków- Trzyniec- Tuł....
Chyba juz o tym było, ale 'nieco' mnie zbulwersował taki jak niżej widok na obecnie jedynej sensownej drodze na Stecówke. Jedynej - bo na głownej drodze rozległy remont a koło Zameczku poprowadzono objazd sterowany wahadłowymi swiatłami. Z gory można sie utrzymać równo z samochodami ale pod - raczej trudno... ;-). Wąsko tam i widok autobusu jadącego z przeciwka nie nastraja do miłej jazdy... ;)

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/mMU-mXDF_hszppdl0uDd_A?feat=directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Sg1_GGrusmjHOjcmSlsbmw?feat=directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/kHYr1xZTgye_DMPw3I7QlQ?feat=directlink
(sorki za telefoniczną jakość)
Czy ktoś wie o co chodzi z tym zakazem? Jakieś wypadki, zagrożenia, szaleni rowerzyści zjezdzający 70-tką w tłumie pieszych, czy inne kataklizmy..... ?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-07-27 09:59:53
Autor: r2rec
MichałG pisze:
...'nieco' mnie zbulwersował taki jak niżej widok
na obecnie jedynej sensownej drodze na Stecówke. ...
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/kHYr1xZTgye_DMPw3I7QlQ?feat=directlink

zawsze możesz pozdrowić czule zarządcę drogi
http://picasaweb.google.com/free3bike/20090523SkrzyczneBaraniaStecowkaPrzysUpBiaAWiseKaUstron#5339113030881372706

tak jak wcześniej

proponuję wysyłać do Gminy Wisła um@wisla.pl i bezpośrednio do Burmistrza burmistrz@wisla.pl mejle o treści i tytule: POZDRAWIAM WAS CZULE :  49°35'22.93"N    18°57'4.37"E

> Czy ktoś wie o co chodzi z tym zakazem? Jakieś wypadki, zagrożenia,
> szaleni rowerzyści zjezdzający 70-tką w tłumie pieszych, czy inne
> kataklizmy..... ?

jak dotąd nie stwierdziłem tu żadnych kataklizmów...
....a jak się zarządca drogi martwi o pieszych to niech wydzieli ścieżkę rowerowa przez namalowanie pasa ruchu jak na wałach Wisły w Ustroniu i uniemożliwi przejazd w godzinach 8-20 pojazdom samochodowym "uprzywilejowanym" i będzie dobrze

.... albo zwinąć asfalt i zasypać dolinę "żeby nic nie było"

pozdro
Artur
r2rec

Data: 2009-07-27 22:56:14
Autor: uciu
Dol. Czarnej Wisełki - Zakaz ruchu rowerów
paranoja, ale u nas zawsze lepiej postawić zakaz/ograniczenie niż cokolwiek zrobić

a ze zdjęć podoba mi się to:
http://picasaweb.google.com/free3bike/20090523SkrzyczneBaraniaStecowkaPrzysUpBiaAWiseKaUstron#5339113030881372706

--
-- -- -
uciu

Data: 2009-08-01 14:12:27
Autor: mocniak
Dol. Czarnej Wisełki - Zakaz ruchu rowerów
On 27 Lip, 08:29, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
[...]

W czwartek natknęliśmy się na ten zakaz i objechaliśmy go górą. Co
ciekawe wracaliśmy już normalnie asfaltem, bo na drugim końcu tej
drogi żadnego zakazu już nie było.

--
Mocniak

Dol. Czarnej Wisełki - Zakaz ruchu rowe rów