Do?adowanie Heyah z banku poza PL lub PayPalem

Data: 2011-02-13 16:54:27
Autor: PeacockFox
Do?adowanie Heyah z banku poza PL lub PayPalem
Chcę doładować numer Heyah z banku poza PL lub PayPalem.
Czy jest to możliwe? Na blue.pl już tego nie oferują i nigdzie
indziej nie znalazłem.

pozdrawiam
Leszek

Data: 2011-02-13 16:58:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 13 Feb 2011 16:54:27 -0000, PeacockFox napisał(a):

Chcę doładować numer Heyah z banku poza PL lub PayPalem.
Czy jest to możliwe? Na blue.pl już tego nie oferują i nigdzie
indziej nie znalazłem.

Nie. Zagraniczną kartą też nie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-02-13 22:12:06
Autor: kashmiri
Do?adowanie Heyah z banku poza PL lub PayPalem
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> dared to write:
[...]

Można spróbować kupić doładowanie na allegro i zapłacić zagraniczną kartą (albo i przelewem SEPA na konto sprzedawcy).

k.

Data: 2011-02-14 00:36:41
Autor: XYZ
On 13.02.2011 17:58, Waldek Godel wrote:
[...]

Ale operatorem w blue.pl jest Polcard. Nie przyjmuje zagranicznej karty?

Data: 2011-02-13 23:45:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 14 Feb 2011 00:36:41 +0100, XYZ napisał(a):

Ale operatorem w blue.pl jest Polcard. Nie przyjmuje zagranicznej karty?

Nie. Bo tak.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2011-02-14 00:49:31
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Waldek Godel napisał:
[...]

Na prepaidgsm.net jeden człowiek z Rumunii pisał, że to:
http://doladowania.agadka24.pl (pod spodem dotpay)
szło mu z rumuńską kartą, ale człowiek z RPA pisał, że z RPA-owską ni cholery.

Przemek

Data: 2011-02-13 23:32:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 13 Feb 2011 23:48:19 +0100, zlotowinfo napisał(a):

Chcę doładować numer Heyah z banku poza PL lub PayPalem.
Czy jest to możliwe? Na blue.pl już tego nie oferują i nigdzie
indziej nie znalazłem.

http://eprepaid.eu/

zakładając, że ktoś będzie równie głupi jak autor tej strony

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Do?adowanie Heyah z banku poza PL lub PayPalem