Doladowanie Simplusa

Data: 2009-12-17 09:17:47
Autor: Paweł Gąska
Doladowanie Simplusa
Witam,

W odpowiedzi na maila od Henryk Gwardak
z dnia: 2009-12-15 14:12:
Wczoraj doladowalem Simplusa za 30 zl i po chwili dostalem SMS-a: "Aktualny
stan konta 22,67 zl". Z jakiej racji? Dzis w salonie firmowym po
szczególowym sprawdzeniu bilingu równiez nie potrafiono mi sprawy wyjasnic.
Wyslalem reklamacje do Polkomtelu. Nie chodzi juz o te 8 zl, ale o sposób
traktowania. Gdyby byl jakis debet, mozna bylo wyslac SMS z informacja,
nawet na mój koszt, ale wiem ze debetu nie bylo. Zreszta przy dojsciu salda
do zera rozmowy sa przerywane, czego juz wczesniej doswiadczylem. Zreszta
watpie, czy którykolwiek operator dopuscilby korzystanie z numeru prepaid na
kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym doladowaniu,
szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodziloby przeciez do naduzyc. Czy
ktos z was mial juz podobna sytuacje?
jak najbardziej, wielokrotnie :) standardem są "ujemne" wartości bliskie 5...10 PLN (za zaległe nierozliczone sesje) dwa razy -40PLN i raz -409(!!) :]
sprawdzone przy użytkowaniu 200 pre-paidów, choć innego OPa

Paweł

Doladowanie Simplusa