Doladowanie Simplusa

Data: 2009-12-22 17:39:40
Autor: neelix
Doladowanie Simplusa

Użytkownik "Henryk Gwardak" <henryk_gwardak@priv4.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg821c$401$1news.onet.pl...
Wczoraj doladowalem Simplusa za 30 zl i po chwili dostalem SMS-a: "Aktualny stan konta 22,67 zl". Z jakiej racji? Dzis w salonie firmowym po szczególowym sprawdzeniu bilingu równiez nie potrafiono mi sprawy wyjasnic. Wyslalem reklamacje do Polkomtelu. Nie chodzi juz o te 8 zl, ale o sposób traktowania. Gdyby byl jakis debet, mozna bylo wyslac SMS z informacja, nawet na mój koszt, ale wiem ze debetu nie bylo. Zreszta przy dojsciu salda do zera rozmowy sa przerywane, czego juz wczesniej doswiadczylem. Zreszta watpie, czy którykolwiek operator dopuscilby korzystanie z numeru prepaid na kredyt, liczac na odebranie sobie naleznosci przy kolejnym doladowaniu, szczególnie przy wiekszych kwotach. Dochodziloby przeciez do naduzyc. Czy ktos z was mial juz podobna sytuacje?

A ja poprzednio chyba miałem niewielki debet. Po zasileniu było mniej niz 50zł.
neelix

Doladowanie Simplusa