[Revolut] Doładowanie karty LN

Data: 2021-04-01 19:29:11
Autor: _Master_
[Revolut] Doładowanie karty LN
Jako że infolinia milleniu tylko wprowadza w błąd a revolut nie posiadł wystarczającej znajomości języka polskiego (korzystają z translaotora) ;-)

Proszę Was o pomoc

Chciałbym doładować jak dotąd kortę Revolut zwykłym przelewem bankowym

Ale zmienili siedzibę/nr rachunku na Litewski LN

Mój bank chce za przelew Swift zagraniczny prowizję min. 20 zł

Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.

Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

Data: 2021-04-01 11:15:06
Autor: Dawid Rutkowski
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 19:29:14 UTC+2 _Master_ napisał(a):

Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

A jak do tej pory ładowaleś?

Data: 2021-04-01 20:22:20
Autor: _Master_
[Revolut] Doładowanie karty LN
W dniu czwartek-01-kwietnia-2021 o 20:15, Dawid Rutkowski pisze:

A jak do tej pory ładowaleś?

Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT..........)

Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT)
A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE

Data: 2021-04-01 13:13:15
Autor: Dawid Rutkowski
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 20:22:23 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT...........) Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT) A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE

Musi akceptować, nie ma przebacz.
Zrób test przelewem 1 euro (albo 1 euro-centa ;)
Jak nie przyjmą, kij im w oko, zamów sobie curve (najlepiej z mojego polecenia, kod DEKHX).
Ew. N26.

Data: 2021-04-01 14:21:47
Autor: Dawid Rutkowski
[Revolut] Doładowanie karty LN
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 22:13:16 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
czwartek, 1 kwietnia 2021 o 20:22:23 UTC+2 _Master_ napisał(a): > W dniu czwartek-01-kwietnia-2021 o 20:15, Dawid Rutkowski pisze: > > A jak do tej pory ładowaleś? > > > Zwykłym przelewem ale numer konta 18 marca się zmienił (LT..........) > > Teraz muszę zrobić przelew zagraniczny na Litwę a to kosztuje (SWIFT) > A przelew EUR SEPA jest darmowy ale Revolut go nie AKCEPTUJE
Musi akceptować, nie ma przebacz. Zrób test przelewem 1 euro (albo 1 euro-centa ;)

Tylko większych sum nie przelewaj SEPA z konta złotówkowego, bo zapłacisz milkowi 3%.
Nie rób też przelewu z konta złotówkowego na konto EUR w milku.
milek chyba niestety nie ma swojego kantoru.

A nie masz milkowej debetówki nawet?
Byłoby najtaniej/najłatwiej/najszybciej.

Ciekawe swoją drogą, czy rewolwer naprawdę polikwidował te konta w DNB, czy może tylko pochował?
Przelej złotówkę na to stare konto, może dojdzie.

Bo płacić 3% milkowi jest bez sensu, żeby potem jeszcze rewolwerem płacić.
Lepsza już kredytówka mc world santandera - też ok. 3%, darmowa przy 10 pyk/mc - albo kredytówka visa getout - 0%, darmowa za 5 pyk/mc.

Albo "wielowalutowe" debetówki - kantor aliora, citi, mBąk, żubr.

Data: 2021-04-02 10:16:31
Autor: _Master_
W dniu czwartek-01-kwietnia-2021 o 23:21, Dawid Rutkowski pisze:
A nie masz milkowej debetówki nawet?
Byłoby najtaniej/najłatwiej/najszybciej.

Revolut był jedyną i wystarczającą kartą do życia. Dlaczego to zmieniać?
Bo bankom to nie pasuje? ;)

Ciekawe swoją drogą, czy rewolwer naprawdę polikwidował te konta w DNB, czy może tylko pochował?
Przelej złotówkę na to stare konto, może dojdzie.

Zwrot tylko tak głupio opisany że to ja ZWRACAM Reviltowi

Już opierdoliłem Mille że mają bajzel w systemie

Albo "wielowalutowe" debetówki - kantor aliora, citi, mBąk, żubr.

Niech chcę mieć tyle kont/kart bo to zaśmieca środowisko plastikiem ;-)

Data: 2021-04-02 03:32:03
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 2 kwietnia 2021 o 10:16:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Revolut był jedyną i wystarczającą kartą do życia. Dlaczego to zmieniać? Bo bankom to nie pasuje? ;)

Populistycznie i "tyż prawdowo" w pewnym sensie masz rację - bo akurat przestało się to podobać rewolwerowi, ale to dlatego, że stał się bankiem (przynajmniej w UE pobrexitowej, bo w UK pewnie jest po staremu).
Widać wszystko psieje - i też możesz mieć część racji w tym, że w ogóle nie trzeba było wchodzić w rewolwera, bo i tak się popsuje.
Ja jednak wolę korzystać, póki są dobre warunki - a jak się popsują, zamykam bez żalu.

> [...]
Zwrot tylko tak głupio opisany że to ja ZWRACAM Reviltowi Już opierdoliłem Mille że mają bajzel w systemie

O, ciekawe, wklej opis tego przelewu zwrotnego. Oraz odpowiedź milka.

> Albo "wielowalutowe" debetówki - kantor aliora, citi, mBąk, żubr.
Niech chcę mieć tyle kont/kart bo to zaśmieca środowisko plastikiem ;-)

Wystarczy jedna - dałem kilka przykładów, bo może który się bardzo podoba - albo z którymś masz na pieńku..
Na jedną kartę się skusiłeś - więc niech zostanie jedna.
Rewolwer jest w Twoim układzie póki co bezużyteczny - nie ma sensu robić SEPA z milka, chyba że euro na przelew kupisz sobie w kantorze i wpłacisz w kasie na konto EUR (w milku _chyba_ darmowe) - nawet w "stacjonarnym" kantorze będzie zwykle taniej niż te 3% (a może i więcej), które zdziera milek przy wynianie walut.
Wygląda na to, że póki rewolwer nie skończy "paszportować" licencji do Polski, nie będzie można przelewem za darmo zasilać złotówkami - potrzebny jest jakiś kantor do wymiany na euro.
Najlepszy jest w aliorze (można założyć weryfikacją przelewem) - a że za darmo dają kartę wielowalutową i mają kursy zbliżone do rewolwera, to po co się dalej rewolwerem bawić?

Ale rób, jak chcesz, nikt nie broni dopłacać.
Prosisz o pomoc, więc odpowiadam dobrą radą.
Na fundamentalizm i urojenia jednak nie poradzę - ja wolę oszczędzać (przez brak niepotrzebnych wydatków) używając mózgu, mimo posiadania w kieszeni kart - a realnie zarabiać na posiadanych darmowych kartach - np. wczoraj dostałem w santanderze 2% moneybacku na 4 miesiące za niezamykanie KK.

Data: 2021-04-02 21:17:29
Autor: _Master_
W dniu piątek-02-kwietnia-2021 o 12:32, Dawid Rutkowski pisze:
O, ciekawe, wklej opis tego przelewu zwrotnego. Oraz odpowiedź milka.

Odpowiedzi jeszcze nie ma

Po prostu zamienione miejscami numery kont. Dla mnie to BURDEL ;=)

Na fundamentalizm i urojenia jednak nie poradzę -

Dzięki za rady.

hahaha ;-) Ja to jeszcze nic

Ostatnio na OLX wysyp ofert dostawy za pobraniem bo "nie mam konta i wolę pocztą dostać kasę w łapę od listonosza ;-)

Co Ty na to powiesz? Bezmózgie OSZOŁOMSTWO? ;-)

PS. karta w mille na moim starym koncie (które ma swoje zalety darmowości) kosztuje 3 albo 5 zł na miesiąc.

A Revolut miałem ZA DARMO

Każdy oszczędza jak LUBI

Data: 2021-04-02 07:36:58
Autor: Waldek
[...]

Ale co mu da Curva :D
- przecież do niej musi "podpiąć" inną kartę a pisał że ich nie ma ;)

Pozdro

Data: 2021-04-02 00:39:33
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 2 kwietnia 2021 o 07:37:09 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
Ale co mu da Curva :D - przecież do niej musi "podpiąć" inną kartę a pisał że ich nie ma ;)

Hmmm, z jakiegoś powodu sądziłem, że milkową debetówkę ma.
Ale to jest typ fundamentalisty - "w imię zasad" utrudni sobie życie, ale będzie też kombinował, jak te swoje "zasady" obejść...

Data: 2021-04-02 10:21:39
Autor: _Master_
W dniu piątek-02-kwietnia-2021 o 09:39, Dawid Rutkowski pisze:

Ale to jest typ fundamentalisty -
Mam stare konto w mille rodzinne.
Mam polecenia zapłaty, hipotekę i kartę Revolut (miałem działającą)

Kilka lat to pięknie działało

Każdy zbiera swoje "wisienki".
Ja oszczędzam dzięki temu kilka a może nawet kilkanaście procent na wydatkach. Nie czuję życiowych utrudnień.
Nawet blikiem zacząłem płacić.
Po co mi karta w mille?

Kto ma lepszy wynik? ;-)

Data: 2021-04-01 22:34:59
Autor: Mark
Dnia 01.04.2021 o 20:22, _Master_ napisał(a):
[...]

Na 100% Revolut akceptuje przelew SEPA w euro. Sam sprawdzałem.

--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2021-04-01 23:31:49
Autor: PiteR
[Revolut] Doładowanie karty LN
in <news:606602e8$0$511$65785112news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.

How do I transfer money to my Revolut account from another bank account?

Adding EUR: Your unique IBAN, along with the BIC REVOGB21, can be used both for a SEPA and a SWIFT payment. If you add money from a European bank account, it will most likely be a SEPA payment.

https://www.revolut.com/help/adding-money/with-bank-transfer/how-do-i-
transfer-money-to-my-revolut-account-from-another-bank-account

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-04-02 00:43:13
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 2 kwietnia 2021 o 00:25:12 UTC+2 PiteR napisał(a):
in <news:606602e8$0$511$6578...news.neostrada.pl> user _Master_ pisze tak:
> Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest > jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.
How do I transfer money to my Revolut account from another bank account? Adding EUR: Your unique IBAN, along with the BIC REVOGB21, can be used both for a SEPA and a SWIFT payment. If you add money from a European bank account, it will most likely be a SEPA payment. https://www.revolut.com/help/adding-money/with-bank-transfer/how-do-i- transfer-money-to-my-revolut-account-from-another-bank-account

Trochę to nieświeżo pachnie, szczególnie ten BIC, w świetle informacji o zmianie rachunków na litewskie (tam rewolwer ma swój bank).
Ale może te litewskie rachunki to nowa, ale DODATKOWA względem poprzednich metoda - a nie nowa i wyłączna (tzn. przelewowa, bo karty pewnie po staremu).

Data: 2021-04-03 10:10:12
Autor: Slavekk
W dniu 2021-04-01 o 19:29, _Master_ pisze:
[...]

Zdecyduj czego chcesz - doładować w R. subkonto w PLN czy w EUR.

Ale zmienili siedzibę/nr rachunku na Litewski LN

Nie zmienili.
Do 18.03.2021 były dwa numery rachunków
- polski do przelewów PLN
- litewski do pozostałych walut
Teraz zniknął ten polski nr.
Bank, który im obsługiwał polskie konta wycofuje się z naszego rynku i im tą usługę wymówił.
Pisali o tym do wszystkich swoich klientów ze 2 czy 3 miesiące temu.
Były komunikaty w apce i maile do klientów więcej niż raz.

Mój bank chce za przelew Swift zagranicy prowizję min. 20 zł

Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.

Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

Jest jasno napisane tylko czytać nie umiesz.
Przelew SEPA to JEST przelew SWIFT.
Można normalnie przelewać SEPA EUR, sprawdzałem na Citi, Alior kantor i Getin - w obie strony.

W złotówkach na razie nie ma innej metody jak bezpłatnie kartą albo płatne przelewy z naszych banków.
R. obiecuje poprawę, ale terminu nie podaje.
Weź sobie jakąś bezpłatną debetówkę i tyle.
Np. Alior Kantor ma bezpłatną wielowalutową pod warunkiem jednej transakcji - przelewasz PLN Mille-> AK i doładowujesz R. debetówką.

Sławek

Data: 2021-04-03 13:41:03
Autor: _Master_
W dniu sobota-03-kwietnia-2021 o 10:10, Slavekk pisze:
Weź sobie jakąś bezpłatną debetówkę i tyle.

Właśnie zostałem oszukany przez pracowniczkę banku że moja karta debetowa będzie darmowa jeśli mam na koncie 5 tysi.

NIE będzie darmowa. Trzeba było wybrać MasterCard a nie Visę.

Jak ja mam ufać bankom? JAK?

Data: 2021-04-03 05:15:32
Autor: Dawid Rutkowski
sobota, 3 kwietnia 2021 o 13:41:04 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Właśnie zostałem oszukany przez pracowniczkę banku że moja karta debetowa będzie darmowa jeśli mam na koncie 5 tysi. NIE będzie darmowa. Trzeba było wybrać MasterCard a nie Visę. Jak ja mam ufać bankom? JAK?

Lepiej spytaj się sam siebie, ile razy jeszcze musisz wyjśc na durnia, zanim zrozumiesz, że najpierw trzeba spytać na grupie?
Ale to jest chyba nieuleczalny stan umysłu - gadanie/pisanie sobie, a myślenie wyłączone.

Moja debetówka z kantoru aliora jest darmowa, Twoja pewnie nie będzie, sa tacy na świecie pechowcy.

Data: 2021-04-03 14:27:36
Autor: _Master_
[Revolut] Doładowanie karty LN
Przed pójściem do banku przeanalizowałem regulaminy i przepytałem dwóch konsultantów na czacie.
Pani jednak stwierdziła że mam stare konto i pewien drobny druczek dotyczy też KARTY

NIE DOTYCZY!

PS. Mark twierdzi że:
"Na 100% Revolut akceptuje przelew SEPA w euro. Sam sprawdzałem." ;-)

Data: 2021-04-06 17:21:30
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo.

Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% prowizji

Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-)

Data: 2021-04-06 09:16:07
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
wtorek, 6 kwietnia 2021 o 17:21:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo. Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% prowizji Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-)

Stać Cię na takie "oszczędzanie"?
Zresztą jak ktoś idzie do oddziału i daje sobie wciskać kredyt z ubezpieczeniem, chociaż w necie mógł go wyklikać bez ubezpieczenia... To pewnie bogaty z domu - albo właśnie biedny...
Może skasować tego posta, bo sam się sobie dziwię, po co to piszę - chyba że po to, żeby inni się na te głupoty nie nadziali...

I poszukaj sobie w poprzednich postach, czy przypadkiem nie było o tym, że będzie to kosztowało 3%.
W mille nie jest bezkosztowo. SEPA z konta złotówkowego kosztuje właśnie 3%.
Powyżej pewnej sumy (ale to będzie już kilka tysięcy) tańszy będzie SWIFT.

Data: 2021-04-06 11:17:59
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
wtorek, 6 kwietnia 2021 o 19:44:01 UTC+2 _Master_ napisał(a):
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
> sobie wciskać kredyt z ubezpieczeniem,
Przecież Ci wyjaśniłem że miałem dokładnie policzone suma wypłacona a suma wszystkich rat. Ty to fundamentalista jesteś i to zadufany w terminach. A wisienki liczysz?

O, co to znaczy "zadufany w terminach"?

Data: 2021-04-07 09:00:45
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:17, Dawid Rutkowski pisze:
O, co to znaczy "zadufany w terminach"?

"kredyt z ubezpieczeniem" - TERMIN ;-)

Data: 2021-04-07 02:52:19
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 09:00:49 UTC+2 _Master_ napisał(a):
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:17, Dawid Rutkowski pisze:
> O, co to znaczy "zadufany w terminach"?
"kredyt z ubezpieczeniem" - TERMIN ;-)

A jaki jest "termin" na określenie kogoś, kto chce kredyt bez ubezpieczenia - i zamiast go sobie wyklikać, to idzie do oddziału, gdzie daje sobie wciśnąć kredyt z ubezpieczeniem - niby tylko w jednej racie, ale zawsze - i jeszcze nie składa na to reklamacji?

Data: 2021-04-07 12:27:34
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
Sknerusem który umie policzyć sobie koszty tych dwóch kredytów. ;-)

Mało tego on potrafi zsumować wszystkie raty + to ubezpieczenia przy pierwszej.
A potem jeszcze wypełnić blankiecik że się tego ubezpieczenia zrzeka i millenijna biurokracja jest zadowolona.

Ubezpieczyciel jest zadowolony, ktoś dostał premię za pozyskanie ubezpieczonego a ktoś za umowę kredytu.

Tak to nie jest logiczne ale NOWOCZESNY MARKETING TAK DZIAŁA

A ja (SKERUS) to wykorzystuję. To są moje wisienki ;-)

Data: 2021-04-07 04:33:02
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 12:27:38 UTC+2 _Master_ napisał(a):
[...]

Widać prawdziwe jest przysłowie "chytry dwa razy traci".
I jakże piękny przykład wyparcia, racjonalizacji i projekcji - brakuje tylko sublimacji.

Ten kredyt miał dwie opcje - obie na 60 miesięcy:
- 115zł raty za każde pożyczone 5k bez ubezpieczenia,
- 130zł raty za każde pożyczone 5k z ubezpieczeniem.

Czyli bez ubezpieczenia nadpłacasz przez 5 lat 1900zł za każde pożyczone 5k.
A z ubezpieczeniem nadpłacasz przez 5 lat 2800zł za każde pożyczone 5k.
I dopóki nie spłacisz przed terminem, mało ważne jest to, ile w tych 2800zł to procenty, a ile ubezpieczenie - bo ZTCP to było tak, że to ubezpieczenie to jednak więcej niż 900zł i z ubezpieczeniem "oprocentowanie było niższe".
Ale to nic nie znaczy - bo po rezygnacji z ubezpieczenia wcale nie pozostało Ci to "niższe oprocentowanie" - tylko masz takie samo, jakbyś od początku wziął bez ubezpieczenia.
Czyli płacisz 115zł raty za każde pożyczone 5k.
A te 15zł dodatkowe do pierwszej raty to właśnie było to "chytry dwa razy traci" - i jeszcze mu się wydaje, że umie liczyć.

A że ktoś dostał premię za pozyskanie ubezpieczonego - pewnie tak. Tylko co z tego dla Ciebie? Dobry uczynek? No chyba że pani była ładna - w milku się takie trafiają ;> Tylko żeby się małżonka o takim "nowoczesnym marketingu" nie dowiedziała ;P

Data: 2021-04-07 13:46:30
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 13:33, Dawid Rutkowski pisze:
Czyli płacisz 115zł raty za każde pożyczone 5k.

Wsadź sobie te wyliczenia w tyłek.

Płacę 200 zł raty za pożyczone 10 tys.

Gdybym nie zrezygnaował z ubezpieczenia płaciłbym te 130 zł raty miesięcznej.

Zapłacę bankowi 12 tysi a pożyczyłem 10 tysi.

Może zluzuj w końcu te majty ;-)

Data: 2021-04-07 05:49:03
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 13:46:34 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Wsadź sobie te wyliczenia w tyłek. Płacę 200 zł raty za pożyczone 10 tys. Gdybym nie zrezygnaował z ubezpieczenia płaciłbym te 130 zł raty miesięcznej. Zapłacę bankowi 12 tysi a pożyczyłem 10 tysi. Może zluzuj w końcu te majty ;-)

Echh, przynajmniej sobie w pandemii mogłeś humor poprawiać.
Wyliczenia były złe, bo podstawiłem niewłaściwe wartości.

Więc jeszcze raz - a dla przypomnienia link do oryginału tej dyskusji:
https://groups.google.com/g/pl.biznes.banki/c/-rtKbVzm36o/m/ZxF16DL2AgAJ
Mój post z 31 grudnia 2019, 19:11:30, w temacie: "150 PLN w promocji BNP Paribas".

Ten kredyt miał dwie opcje - obie na 60 miesięcy:
- 100zł raty za każde pożyczone 5k bez ubezpieczenia (200zł za 10k),
- 115zł raty za każde pożyczone 5k z ubezpieczeniem (230zł za 10k).

Czyli bez ubezpieczenia nadpłacasz przez 5 lat 1000zł za każde pożyczone 5k.
A z ubezpieczeniem nadpłacasz przez 5 lat 1900zł za każde pożyczone 5k.
I dopóki nie spłacisz przed terminem, mało ważne jest to, ile w tych 1900zł to procenty, a ile ubezpieczenie - bo ZTCP to było tak, że to ubezpieczenie to jednak więcej niż 900zł i z ubezpieczeniem "oprocentowanie było niższe".
Ale to nic nie znaczy - bo po rezygnacji z ubezpieczenia wcale nie pozostało Ci to "niższe oprocentowanie" - tylko masz takie samo, jakbyś od początku wziął bez ubezpieczenia.
Czyli płacisz 100zł raty za każde pożyczone 5k.
A te 15zł dodatkowe do pierwszej raty to właśnie było to "chytry dwa razy traci" - i jeszcze mu się wydaje, że umie liczyć. I płacisz oprocentowanie wg wyższej stawki.
Gdyby było tak, jak się łudzisz, że zrezygnowałeś z ubezpieczenia, ale zachowałeś niższe oprocentowanie, to płaciłbyś mniej niż 200zł raty.
A tak to zapłaciłeś 15zł za miesiąc ubezpieczenia.

Swoją drogą wciąż ciekawi mnie ta konstrukcja i zastanawiam się, dlaczego takie kombinowanie się bankowi opłaca.
Niby to jakaś reklamka - "niższy %", co z tego, że razem z ubezpieczeniem koszt kredytu jest dwa razy większy, większość w tym nieszczęsnym kraju umiejętność liczenia ma właśnie na poziomie "z"-eda.
Ale bank ryzykuje, że przy wcześniejszej spłacie będzie musiał proporcjonalną część ubezpieczenia oddać - a konstrukcja jest taka, że ubezpieczenie za cały okres kredytu płaci się z góry, ta suma jest doliczana do sumy wypłacanego kredytu (czasem odliczana, ale rzadko, bo to źle wygląda) - i nic dziwnego, że nawet przy niższym % płaci się większe raty.
Może to jakaś sprawa podatkowa - że za "ubezpieczenie" płaci się mniejszy podatek? Albo może nie jest wliczane do aktywów?

Data: 2021-04-07 15:14:56
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
Szkoda mojego życia żeby to sprawdzać ja łaziłem wtedy po www i nie wychodziła mi rata 200 zł. Wychodziła WYŻSZA.

Dzisiaj na tej stronie dostałem TO:

Podsumowanie wniosku
Do wypłaty na konto
10 000,00 PLN
Miesięczna rata
258
,10 PLN
Liczba rat
60
(5 lat 0 mies.)
RRSO
20,44%

Może jestem niedochodowym klientem i oferta jest spersonalizowana ;-)

Data: 2021-04-07 15:31:22
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO

"
> Po co więc tam w ogóle łaziłeś?

Na tym fufufu to jakieś głupoty wychodziły. Kontakt z żywym człowiekiem

bezcenne i _WYPŁACENIE ZA JEDNYM ZAMACHEM GOTÓWKI_.
"

PO TO TAM ŁAZIŁEM ;-)

A rata to konkretnie 196,45 zł x 60 = 11787 + te 30 zł = 11817 zł

CZYLI 1817 zł NADPŁATY ;-)

Do czego jeszcze chcesz się PRZYCZEPIĆ? ;-)

Data: 2021-04-07 07:14:36
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 15:31:26 UTC+2 _Master_ napisał(a):
" > Po co więc tam w ogóle łaziłeś? Na tym fufufu to jakieś głupoty wychodziły. Kontakt z żywym człowiekiem bezcenne i _WYPŁACENIE ZA JEDNYM ZAMACHEM GOTÓWKI_. " PO TO TAM ŁAZIŁEM ;-)

Gotówkę też byś dostał od razu - no chyba że chciałeś gotówkę z kasy, a nie przelew na konto, wtedy rzeczywiście do oddziału trzeba by iść, bo debetówki brak, a limity wypłat blikiem marniutkie.

A wstydzić się chęci kontaktu z ładną panią z banku nie ma powodu - tylko nie należy oczywiście zabierać małżonki, wiem, co mówię, bo raz zabrałem i trafiliśmy na taką średnio ładną (całe szczęście), ale i tak małżonka zadowolona nie była ;>

A rata to konkretnie 196,45 zł x 60 = 11787 + te 30 zł = 11817 zł CZYLI 1817 zł NADPŁATY ;-) Do czego jeszcze chcesz się PRZYCZEPIĆ? ;-)

Nono, jeśli ta rata była taka od początku, to rzeczywiście sukces na miarę oscylatora.
Ale czy była, czy też może została obniżona dopiero później, bo RPP obniżyła stopy w 2020?
W 2019 lombardowa była 2,50%, a w 2020 spadła do 0,5% (poprzez 1,5% i 1%).
I może to dlatego masz ratę mniejszą niż 200zł?

Bo jak na tym www jesteś wciąż tak samo uważny, jak byłeś wtedy, to się nie dziwię, że oferty nie potrafiłeś dobrej wybrać - teraz też nie potrafisz, wystarczy jedno kliknięcie i rata z 258,10 spada na 226,61 - przy tych samych 60 miesiącach.
A jak koniecznie chcesz z ubezpieczeniem to można mieć nie za 258,10 przy 60 ratach, tylko za 240zł przy 58 ratach.

Data: 2021-04-07 18:41:42
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 16:14, Dawid Rutkowski pisze:
no chyba że chciałeś gotówkę z kasy, a nie przelew na konto

Twoja GOTÓWKA leży na koncie? ;-)

Data: 2021-04-07 13:54:20
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
Nie bierz tego do siebie ale rozbieżności między www, infolinią a ładną panią w okienku w bankach się ZDARZAJĄ.

Musisz o tym pamiętać ;-)

PS. Czy to chodzi o 3zł opłaty za kartę czy o coś innego.

Dzisiaj idę zamienić moje stare konto na konto 360 z utrzymaniem tego samego numeru konta.
Przez 3 lata się NIE DAŁO. A dziś się okazuje że jak najwyższy w placówce pozwoli to MOŻNA.

Życie ;-)

PS. Może  Twoja kalkulacja legła w gruzach przez tą rezygnację z ubezpieczenia która jest faktyczna i powoduje mniejszą ratę a nie tylko OŚWIADCZENIE WOLI  ;-)

Życie ;-)

Data: 2021-04-08 18:35:36
Autor: PiteR
A jednak DOSZŁO
in <news:b7fa5fc0-a741-4069-9168-547701472dcangooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

Widać prawdziwe jest przysłowie "chytry dwa razy traci"

traci czy płaci? :)

Data: 2021-04-08 22:07:09
Autor: Animka
A jednak DOSZŁO
W dniu 2021-04-08 o 19:35, PiteR pisze:
in <news:b7fa5fc0-a741-4069-9168-547701472dcangooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

Widać prawdziwe jest przysłowie "chytry dwa razy traci"

traci czy płaci? :)

Chytry się bogaci, często kosztem innych ludzi i żyje sobie z dnia na dzień coraz lepiej. Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

--
animka

Data: 2021-04-08 23:50:58
Autor: Krzysztof Halasa
A jednak DOSZŁO
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> writes:

Chytry się bogaci, często kosztem innych ludzi i żyje sobie z dnia na
dzień coraz lepiej. Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

W Egipcie zabierali kosztowności do grobu, ale teraz już się tego raczej
nie praktykuje.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2021-04-11 02:02:52
Autor: Animka
A jednak DOSZŁO
[...]

No i dobrze, przynajmniej rodzinie zostawią. Po co ma to się marnować, zresztą groby okradają.

--
animka

Data: 2021-04-09 10:13:45
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu czwartek-08-kwietnia-2021 o 22:07, Animka pisze:
Mam takich znajomych jeszcze z lat dzieciństwa.

Żydzi? ;-)

Data: 2021-04-06 19:47:53
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
czy przypadkiem nie było o tym, że będzie to kosztowało 3%.

Masz coś jeszcze do powiedzenia? A może przytoczysz regulaminy revoluta ile to będzie przy wyższych kwotach.

To tak abyś przestał bić pianę i wydłubywał stare posty aby tylko pobić trochę piany.

Stać mnie na 3 procent kiedy kilkanaście oszczędzam na NIE MANIU ;-) produktów bankowych.

Nie. Moje życie nie jest trudniejsze. Szanuję swoje życie i majątek ;-)

Data: 2021-04-06 11:17:11
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
wtorek, 6 kwietnia 2021 o 19:48:10 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Masz coś jeszcze do powiedzenia? A może przytoczysz regulaminy revoluta ile to będzie przy wyższych kwotach. To tak abyś przestał bić pianę i wydłubywał stare posty aby tylko pobić trochę piany.

To nie rewolwer skroił Cię z tych 3%, tylko mille.
I nic nie trzeba przytaczać - mechanizm opisywany w tym wątku.
Ale widać czytanie jest za trudne.
Na Twoim "nie maniu" kolejny raz zarobił milek. I w sumie dobrze, będzie miał na wisienki dla mnie :)

Data: 2021-04-06 20:47:49
Autor: rAzor
A jednak DOSZŁO
Dawid Rutkowski pisze:
[...]
[...]
Ale widać czytanie jest za trudne.
Na Twoim "nie maniu" kolejny raz zarobił milek. I w sumie dobrze, będzie miał na wisienki dla mnie :)

Nie ruszaj gówna, bo będzie śmierdzieć
To gupszy pisior ni\ ja bym sie spodziewal

--
Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

Data: 2021-04-07 09:04:01
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:47, rAzor pisze:
To gupszy pisior ni\ ja bym sie spodziewal

Boisz się procesu? Nie masz jaj? ;-)

Data: 2021-04-07 09:12:51
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:17, Dawid Rutkowski pisze:
To nie rewolwer skroił Cię z tych 3%, tylko mille.

Nie do końca masz rację. Mille i Revolut WSPÓLNIE skroili mnie na 3%.

Te 3% to różnica między tym co wysłałem (w złotówkach) a tym co mam do wydania w Revolucie w _złotówkach_

Czy 3% po Dwóch przewalutowaniach to dużo czy mało?

Data: 2021-04-07 03:05:32
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 09:12:54 UTC+2 _Master_ napisał(a):
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 20:17, Dawid Rutkowski pisze:
> To nie rewolwer skroił Cię z tych 3%, tylko mille.
Nie do końca masz rację. Mille i Revolut WSPÓLNIE skroili mnie na 3%.

No dobra, wspólnie - ale raczej tak, jak "wspólnie" Nawalnego, który kupował sobie po jednej akcji rosyjsko-oligarcho przedsiębiorstw, dzięki czemu, jak współwłaściciel, miał prawo wglądu w papiery i uczestnictwa w walnym.
Mille zabrał 3%, rewolwer może 0,1-0,2%. Ale niech będzie, że wspólnie.

Ale to "wspólnie" to tylko w ramach eksperymentu - bo co, masz rewolwera po to, żeby płacić w złotówkach?
Choć można i tak - ale "normalnie" to tych euro na złotówki w rewolwerze wymieniać nie będziesz.

Te 3% to różnica między tym co wysłałem (w złotówkach) a tym co mam do wydania w Revolucie w _złotówkach_

Żebyś nie mówił, że kłamię, to sobie przelicz ilorazy:
- ilość przesłanych euro podzielić przez ile złotówek zeszło z rachunku w milku - ilość przesłanych euro podzielić przez ile złotówek pojawiło się na rachunku w rewolwerze.

Czy 3% po Dwóch przewalutowaniach to dużo czy mało?

Nie chodzi o to, czy dużo, czy mało - bo jak nie ma innego wyjścia, to się płaci tyle trzeba.
Sęk w tym, że bez większego wysiłku można płacić mniej.
Np. milek rżnie 3% - a kantor aliora 0,3%.
Czyli 10 razy mniej (rewolwera można pominąć).
A to dopiero pierwszy krok - choć jakbyś nie marudził, to już debetówka kantorowa by doszła i płaciłbyś 0%, bo mógłbyś doładować rewolwera debetówką kantorową za darmo.
Choć właściwie rewolwer przestaje być potrzebny, bo prawie taką samą funkcjonalność ma debetówka kantorowa - prawie, bo jednak te 0,3% zamiast rewolwerowego 0,1%(?) trzeba policzyć jako koszt - a nawet 0,5% dla walut innych niż euro, jeśli doliczymy jeszcze narzut MC, jeśli chce się być leniwym i kupować w kantorze tylko euro (ale jak się nie chce być leniwym, to inne waluty - prócz rubli - też kosztują 0,3% - "sprawdzić, czy nie ksiądz").

Możesz założyć kantor z mojego polecenia, kod KU7SPAKZRYU8 - dostaniemy po 50zł jeśli wymienisz w ciągu pół roku ponad 500zł i zrobisz jedną transakcję debetówką.
Prowadzenie rachunków, debetówka i po jednej wypłacie miesięcznie w dowolnym bankomacie w kraju oraz za granicą darmowe.

Data: 2021-04-07 12:35:13
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 12:05, Dawid Rutkowski pisze:
Ale to "wspólnie" to tylko w ramach eksperymentu - bo co, masz rewolwera po to, żeby płacić w złotówkach?

Chyba już 3 lata. To takie dziwne? Było ZERO kosztów to korzystałem.

Choć można i tak - ale "normalnie" to tych euro na złotówki w rewolwerze wymieniać nie będziesz.

Właśnie wymieniłem i mam na Revolucie normalne złotówki
CO CHCIAŁEM OSIĄGNĄĆ - Minusem jest dwa przewalutowania ok 3%. (2,78)
Przelew Swift w mille to 5%

Data: 2021-04-07 04:41:52
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 12:35:32 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Chyba już 3 lata. To takie dziwne? Było ZERO kosztów to korzystałem.

Trochę dziwne, choć można i tak.
Pewnym problemem było niebezpieczeństwo nadziania się na DCC - i to nie tylko w terminalu, ale i w necie - póki rewelower wydawał karty widziane jako "brytyjskie" - ale potem zaczęli wydawać widziane jako "polskie". Ale nie pamiętam, czy to było 3 lata temu, więc nie wiem, czy masz "brytyjską" czy "polską".

Hmmm, teraz sobie nie przypomnę już, czy 3 lata temu można było dostać jakąś debetówkę darmową - bo kredytówkę to na pewno (wieczny citi), a wielowalutowa debetówka z kantoru aliora to chyba 3 lata temu jeszcze nie była dostępna.

> [...]
Właśnie wymieniłem i mam na Revolucie normalne złotówki CO CHCIAŁEM OSIĄGNĄĆ - Minusem jest dwa przewalutowania ok 3%. (2,78) Przelew Swift w mille to 5%

Nie 5%, a 0,5%. Tyle że minimum 20zł (max. 125zł) - czyli że 0,5% masz dopiero od sumy 4k, przy niższych sumach procentowo więcej.
SEPA zaczyna się "opłacać" poniżej 666zł - od których 3% to właśnie 20zł.

Nie liczyłbym, że rewolwer powróci z kontami złotówkowymi w polskim banku - a na pewno nie przed paszportyzacją. Bo skoro jeszcze tego nie zrobili to widać, że nikt tego nie używa.

Cóż, kiedyś widziałem piękny eufemizm "docelowy klient wielkich korporacji" ;>
"Było zero kosztów, więc nadal używam, gdy już nie jest zero". To jednak stan umysłu, raczej nieuleczalny.

Data: 2021-04-07 14:03:36
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 13:41, Dawid Rutkowski pisze:
Pewnym problemem było niebezpieczeństwo nadziania się na DCC

Jako że moja druga połówka jej używa/ła z zacięciem głównej księgowej ;-) To jest dokładnie sprawdzane na bieżąco ;-)

Data: 2021-04-07 05:53:15
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 14:03:40 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Jako że moja druga połówka jej używa/ła z zacięciem głównej księgowej ;-) To jest dokładnie sprawdzane na bieżąco ;-)

Albo może po prostu masz "polską" kartę i niebezpieczeństwa nie ma.
Jak się nie boisz, to napisz pierwsze 6 cyfr numeru karty.

3 lata sprawdzania - no, ja wytrzymałem trochę dłużej, chyba nieco ponad 5, ale już jakiś czas temu dałem spokój.
Jedynie sprawdzam, czy moneyback przychodzi - łobuzy w santander "zapomnieli" o wypłacie w styczniu, to pewnie "błąd z powodu zmiany roku" ;P

Aha, i napisz, w której to placówce milka załatwiłeś tą zmianę typu konta - będzie wiadomo, gdzie chodzić w celu załatwiania rzeczy niemożliwych ;>
Ale w sumie po co Ci konto 360? Chcesz za nie płacić? Czy jednak wziąć debetówki (warto, bo warunek ich bezpłatności jest taki sam jak warunek bezpłatności konta - chyba że masz zamiar bezpłatność konta wypełniać blikiem i nie ryzykować wyższej opłaty w przypadku niespełnienia warunków)? Ciekawe, czy dostaniesz rok darmowego ubezpieczenia?

Data: 2021-04-07 15:50:51
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 14:53, Dawid Rutkowski pisze:

Jak się nie boisz, to napisz pierwsze 6 cyfr numeru karty.

Ale muszę spotkać żonę ;-)

3 lata sprawdzania - no, ja wytrzymałem trochę dłużej, chyba nieco ponad 5, ale już jakiś czas temu dałem spokój.

Ludzie są różni Dwie połówki ;)

[...]

Żona chce darmową kartę i darmowe konto ;-) tak jak za czasów Revoluta BYWAŁO ;-)

Data: 2021-04-07 15:52:43
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
PS. A może też kredytową bo podobno zwiększa zdolność kredytową przy hipotece która może będzie niedługo POTRZEBNA ;-)

Prawd to azaliż bo była pracownica banku tak doradza ;-)

Data: 2021-04-07 07:23:49
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 15:53:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
PS. A może też kredytową bo podobno zwiększa zdolność kredytową przy hipotece która może będzie niedługo POTRZEBNA ;-) Prawd to azaliż bo była pracownica banku tak doradza ;-)

Hmm, a dlaczego "była pracownica banku"? Jej się przestało podobać, czy bankowi? ;>
Bo to taka "tyż prowda" - dobrze obsługiwana kredytówka zwiększa scoring, czyli ocenę kredytobiorcy - ale nie ma co się łudzić, że dostanie się przez to lepsze warunki, raczej jest odwrotnie - jeśli masz marny scoring albo w ogóle nie masz, to w ogóle kredytu nie dostaniesz.
Zaś zdolność kredytową, tak jak każdy inny "posiadany" kredyt (bo to raczej kredyt Cię posiada, niż Ty go), KK zmniejsza.

KK milka jednak warto - jak masz konto od dawna, to najprawdopodobniej masz ofertę na klik.
Karty są darmowe przy 5 pyk miesięcznie - a na rok możesz mieć w promo nawet tylko za 1 pyk miesięcznie, a do tego jeszcze dostać 300zł w kuponach na aledrogo - tylko trzeba wziąć mc impresja albo mc gold (uwaga - koniecznie MC, a nie visy).
mc gold dodatkowo daje assistance, np. pomoc hydraulika, lekarz niby też, ale tylo w nagłych przypadkach - i chyba jeszcze samochodowe (nie jestem pewien, bo mnie nie interesuje, i tak nie skorzystam).
A jak trzeba brać KH to KK zamykasz - zresztą w milku warto i tak dzwonić z chęcią zamknięcia jak tylko minie okres promocji, za niezamykanie dają np. moneyback.

No ale i tak się nie dasz namówić, bo banki kochasz miłością BDSM - aż dziw, że nie jesteś klientem mBąka ;>

Data: 2021-04-07 18:29:05
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 14:53, Dawid Rutkowski pisze:
gdzie chodzić w celu załatwiania rzeczy niemożliwych ;>

Bo nie wiem czy sobie jaja robisz.

O zamianę starego konta na 360 pytałem przy okienku od kilku lat od kiedy weszło.
Nie dało się bez zmiany numeru konta.

Dzisiaj się dało. Lublin Spółdzielczości Pracy.

Data: 2021-04-07 12:39:48
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 12:05, Dawid Rutkowski pisze:
Możesz założyć kantor z mojego polecenia

Niestety ze względów pryncypialnych ;-) ograniczam ilość produktów bankowych do minimum. Ich posiadanie w dłuższej perspektywie powoduje STRATY. Zwłaszcza że mam Blika. ;-)

Może za kilka miesięcy wróci polskie konto Revoluta?

Data: 2021-04-06 19:49:22
Autor: _Master_
A jednak DOSZŁO
W dniu wtorek-06-kwietnia-2021 o 18:16, Dawid Rutkowski pisze:
Powyżej pewnej sumy (ale to będzie już kilka tysięcy)

O tu to wniosłeś dużo do tematu. Ale oczywiście bez konkretu bo pianę lubisz bić ;-)

Data: 2021-04-07 16:57:59
Autor: J.F.
A jednak DOSZŁO
Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606c7c7b$0$499$65785112@news.neostrada.pl...
2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo.
Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% prowizji
Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-)

Czekaj czekaj ... SEPA chyba nie powinno isc dlugo ?

J.

Data: 2021-04-07 08:23:56
Autor: Dawid Rutkowski
A jednak DOSZŁO
środa, 7 kwietnia 2021 o 16:58:02 UTC+2 J.F. napisał(a):
Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606c7c7b$0$499$6578...@news.neostrada.pl... >2 Euro wysłane szło długo ;-) ale doszło. W mille bezkosztowo. >Po przewalutowaniu na złotówki w Revolucie wychodzi jakieś 3% >prowizji >Rozpoznanie BOJEM ale to przy 2 EURO ;-) Czekaj czekaj ... SEPA chyba nie powinno isc dlugo ?

SEPA darmowe - czyli "pilne" - dochodzą D+1, pod warunkiem że są wysłane w D do godziny granicznej (zależy od banku, w najlepszych do 17, w innych bywa, że 15, bywa że 13).
W D - ale też pod warunkiem, że wysłane do godziny granicznej - dochodzą SEPA "ekspres", dodatkowo płatne.
W banku odbiorcy powinny być zaksięgowane do końca dnia, w którym doszły.

A natychmiast dochodzą przelewy TARGET - to taki odpowiednik SORBNET.
Oczywiście TARGET jest drogi i ogólnie rzadko dostępny w ogóle dla fizoli.

Ile dla zeda to jest "długo" to już sam go zapytaj ;P

Data: 2021-04-07 18:32:47
Autor: J.F.
A jednak DOSZŁO
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:34938de3-291e-42f4-8d2d-6b162e73d848n@googlegroups.com...
> [...]

[...]

Ile dla zeda to jest "długo" to już sam go zapytaj ;P

No tak, swieta byly, D sie moglo wydluzyc.

J.

Data: 2021-04-03 14:50:07
Autor: Kamil Jońca
[Revolut] Doładowanie karty LN
_Master_ <Master@z.pl> writes:

[...]

Jak ja mam ufać bankom? JAK?

A kto mówi że masz ufać bankom?

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-04-03 15:11:07
Autor: _Master_
[Revolut] Doładowanie karty LN
I mnie nieufność jest wprost proporcjonalna do ilości produktów kupionych u takiego kontrahenta.

A u Ciebie? ;-)

[Revolut] Doładowanie karty LN