[Orange]Doładowanie z telefonu z rachunkiem - czy t o komu¶ działa?

Data: 2009-09-11 11:21:33
Autor: joker77
[Orange]Doładowanie z telefonu z rachunkiem - czy t o komu¶ działa?
Witam,

Od kilku miesięcy nie mogę skorzystać z tej funkcji, sms na nr 8088 o
tre¶ci SALDO zwraca informację:

Dostępne Saldo wynosi 0,01 możesz dokonać 2 doładowań.

Po około 8 interwencjach na infolinii jedyne co uzyskałem (to po 3
interwencji przekazanie sprawy do działu technicznego - to jak
historia o smoku wszyscy o nim słyszeli ale nikt nie widział) i od tej
pory sprawa jest gdzie¶ tam zawieszona i nic nie wiadomo co dalej.

[Orange]Doładowanie z telefonu z rachunkiem - czy t o komu¶ działa?