Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?

Data: 2009-06-09 20:46:33
Autor: Baloo
Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?

Użytkownik " onwro" <onwro@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0m7v3$3rb$1inews.gazeta.pl...

Jakie sa fakty: WSZYSCY widza upadek dolara

Nie wszyscy. Jest "paru" (Ty, Dieter ;-), którzy wieszczą zwycięstwo tej waluty pomimo braku choć odrobniny konkretnych podstaw makroekonomicznych. Nie jesteście wyjątkami, a powiedziałbym wręcz przeciwnie, więc bańka powolutku pęcznieje. Kiedy trzaśnie z hukiem? Pażywiom, pasmatrim ;-)

Data: 2009-06-09 18:58:49
Autor: onwro
Baloo <balu@onet.eu> napisał(a):

> [...]

Nie wszyscy. Jest "paru" (Ty, Dieter ;-), którzy wieszczą zwycięstwo tej waluty pomimo braku choć odrobniny konkretnych podstaw makroekonomicznych. Nie jesteście wyjątkami, a powiedziałbym wręcz przeciwnie, więc bańka powolutku pęcznieje. Kiedy trzaśnie z hukiem? Pażywiom, pasmatrim ;-)

paru kontra tysiace, sory taka prawda ;)

"pomimo braku choć odrobniny konkretnych podstaw makroekonomicznych"

podaj mi podstawy makro mikro lub jakiekolwiek dla odbicia +100% polskiej
gieldy. ok narazie jest to 60% ale bedzie +100%. KGHM +400%, co to Panie hossa
bo bezrobocie spadlo o 0.1% ?

tyle na temat przelozeniu w ekonomii.

skippy: moglbys podac wszystkie # bo chyba przespalem temat.

Data: 2009-06-09 21:30:19
Autor: stu
Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?
Raczej skłaniałbym się ku teorii że tymi spadkami dyskontowaliśmy dołek
koniunktury, który wystąpi na jesieni...jestem ciekaw jakie dane makro skłaniają
cię ku tezie o $ po 5 PLN, bo jakoś nie potrafię sobie tego wyobraźić...pzdr. --

Data: 2009-06-09 21:41:37
Autor: Fidelio
Użytkownik "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:6069.000008fb.4a2eb84bnewsgate.onet.pl...
[...]

Powiedzieć, że coś będzie po ileś to nic nie powiedzieć jak się nie poda horyzontu czasowego.
Także kiedy te 5 pln za dolca ma być waszym zdaniem?

Data: 2009-06-09 22:05:16
Autor: skippy
Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?
#1 akcje
#2 surowce
#3 gotówka
#4 obligacje

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 22:16:48
Autor: Baloo
Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?
" onwro" <onwro.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

paru kontra tysiace, sory taka prawda ;)

Prowadzisz jakieś statystyki? :)
Jak dotąd wszyscy (spora większość) pałowali się dolarem. Dopiero jakieś 2-3 miesięcy temu zaczęły pojawiać się głosy sceptyków. Szacuję, że obecnie stosunek "za" i "przeciw" jest circa 1:1 :)

podaj mi podstawy makro mikro lub jakiekolwiek dla odbicia +100% polskiej
gieldy. ok narazie jest to 60%

O jakim okresie mówisz?

Data: 2009-06-09 20:26:48
Autor: onwro
Baloo <balu@onet.eu> napisał(a):
> [...]

Jak dotąd wszyscy (spora większość) pałowali się dolarem. Dopiero jakieś 2-3 miesięcy temu zaczęły pojawiać się głosy sceptyków. Szacuję, że obecnie stosunek "za" i "przeciw" jest circa 1:1 :)

ja za to wszedzie widze teksty typu ze dolar znowu leci na pysk (2zl) a ja
"wiem" ze to tylko gleboka (ponizej 3,0) korekta.

nie widze prawie nikogo wierzacego w bardzo drogiego dolara.

> [...]

Poza tym czy gdzieś napisałem, że wzrosty na GWP mają jakieś solidne podstawy ekonomiczne czy gospodarcze? :)

nie pisales - ale pisales ze nie widzisz podstaw ekonomicznych dla wzrostu dolara.

no wiec obalilem takie rozumowanie, GPW tez nie ma podstaw a uroslo jak
szalone i jeszcze sporo urosnie.

Data: 2009-06-10 05:43:07
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " onwro" <onwro.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0mbd9$knl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Większość zawsze się myli.
Aby zarobić z trendem należy grać przeciwko większości.
To się sprawdza na akcjach, także na walutach.
Tylko czy to się na pewno sprawdzi na śmieciowych drukowanych masowo walutach?

Trend is your friend, a ten dla dolara jest dosłownie pikujący w dół.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-10 10:58:52
Autor: onwro
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
[...]

widac wlasnie jak sie znasz, klin znizkujacy klasycznie zapowiadajacy wzrosty,
juz wybity gora to dla ciebie pikujacy w dol trend tak ?

w dlugim kilkudziesioletnim terminie dolar idzie w dol ale to nie wyklucza w
najblizszych latach jeszcze jednego rajdu na niezle poziomy. nizsze niz
podczas ostatnich szczytow (mowa o usd index a nie usdpln) ale jednak.

dolar w koncu zle skonczy ale powiedzmy za 10 lat

--

Dolar po 5 zl czy zloto po 2000$ ?