Dolina 5 stawów- oszuści

Data: 2009-10-27 13:01:45
Autor: Michał
Dolina 5 stawów- oszuści
GK <grzesiek_ke@o2.pl> napisał(a):
Dla 6 osób zarezerwowałem we wrzesniu noclegi na połowę pażdziernika.
Wiadomo, warunki zmieniły się w tym czasie na zimowe. W dniu rezerwacji próbowaliśmy
wejść od wodogrzmotów, nie dało rady, zaspy po pachy. Telefon w schronisku
milczał, żadnej informacji. Przepadło 180zł zaliczki. Chamstwo! Żadnego
przepraszam, nawet pocałuj mnie w dupę. Nie wiem kto tam urzęduje, ale chyba
do reszty zdziczał. Ostrzegam zaliczkodawców.

Jeżeli była to zaliczka a nie zadatek to myślę, że biorący zaliczkę powinien Ci ją zwrócić z ewentualnym potraceniem kosztów jakie poniósł (co do zwrotu rzeczywistych kosztów głowy nie dam). Pytanie tylko co w przypadku jak nie rozwiązałeś umowy (zawartej także ustnie) w dniu, w którym miało nastąpić wykonanie usługi. Art. 494. KC Strona, która odstępuje od umowy wzajemnej, obowiązana jest zwrócić drugiej stronie wszystko, co otrzymała od niej na mocy umowy; może żądać nie tylko zwrotu tego, co świadczyła, lecz również naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania.

--

Dolina 5 stawów- oszuści