Dolina 5 stawów- oszu¶ci

Data: 2009-10-27 17:05:28
Autor: Romeq
Dolina 5 stawów- oszu¶ci
Użytkownik "GK" <grzesiek_ke@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hc6j5o$sv9$1inews.gazeta.pl...
Dla 6 osób zarezerwowałem we wrzesniu noclegi na połowę pażdziernika.
Wiadomo, warunki zmieniły się w tym czasie na zimowe. W dniu rezerwacji próbowali¶my
wej¶ć od wodogrzmotów, nie dało rady, zaspy po pachy. Telefon w schronisku
milczał, żadnej informacji. Przepadło 180zł zaliczki. Chamstwo! Żadnego
przepraszam, nawet pocałuj mnie w dupę. Nie wiem kto tam urzęduje, ale chyba
do reszty zdziczał. Ostrzegam zaliczkodawców.

Moim zdaniem schronisko nie ponowi tu zadnej winy. Po pierwsze o zimie wiadomo od dawna. A skoro wiadomo, to mozna wyjsc o 7 rano z Palenicy, zabrac lopaty sniezne, pelny stroj odporny na przemoczenie (np. z gore-tex) , ochraniacze sniezne, raki, czekany i jechac...
Po drugie - rezerwujac pokoj na nocleg nikt nie gwarantuje super jakosci dojscia od kazdej strony do schroniska. A ludzie dochodza tam cala zime, przez Zawrat/Swinice takze...
Po trzecie - skoro Ty rezygnujesz, to Ty sie kontaktujesz, a linie moglo im zerwac np. - przy czym to juz jest Twoj problem, aby sie z nimi skontatowac (i poinformowac, ze Cie nie bedzie - nie zadac zwrotu zaliczki).
Po czwarte - moze prawnie to jest inna zasada, ale od tego sa zadatki/zaliczki, aby pokryc koszt ewentualnej rezygnacji - bez wzgledu na powod niedotarcia. Przeciez gdyby to mialo tylko byc "za zaklepanie miejsca, a jak Pani/Pan nie przyjedzie, to zwrocimy kase", to to by sie mijalo z celem. Po co zaliczke stosowac?

Jedyne o co ja bym sie staral - to bym grzecznie zapytal, czy zaliczke (lub jej czesc) moznaby przeznaczyc jako zadatek na inny nocleg - moze sie zgodza.
Ale jesli czytaja grupe i polacza Cie z tym watkiem, to watpie w powodzenie...

Pozdrawiam,
Robert

Dolina 5 stawów- oszu¶ci